Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział 4/5

Rozdział 4: Czaszki

Dopasuj klejnoty tak, aby pasowały one kolorystycznie (patrz screen) - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Dopasuj klejnoty tak, aby pasowały one kolorystycznie (patrz screen).

Rozdział 5: Cmentarz

Ułóż wszystkie części tak, aby zamknąć obwód (patrz screen) - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż wszystkie części tak, aby zamknąć obwód (patrz screen).

Rozdział 5: Mostek

Musisz tak dobierać kabelki, aby na dole powstał taki sam rysunek jak na górze - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Musisz tak dobierać kabelki, aby na dole powstał taki sam rysunek jak na górze.

Rozdział 5: Walizka

Ułóż cyfry, tak by uzupełnić prawidłowo równania (patrz screen) - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż cyfry, tak by uzupełnić prawidłowo równania (patrz screen)

Rozdział 5: Kryjówka

Ułóż poszczególne kawałki, tak aby utworzyły spójną całość - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż poszczególne kawałki, tak aby utworzyły spójną całość.

Rozdział 5: Komnata

Ułóż z puzzli powyższy obrazek - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż z puzzli powyższy obrazek.

Rozdział 5: Kajuta kapitana

Ułóż w [1] wzór taki sam jak w [2] (najlepiej zacznij od zewnętrznych pierścieni) - Rozdział 4/5 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż w [1] wzór taki sam jak w [2] (najlepiej zacznij od zewnętrznych pierścieni). Następnie ułóż obrazki z boku, tak jak pokazano na screenie.