Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 | Zagadki Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział 7

Rozdział 7: Kareta

Znajdź błyszczące miejsca, które zmienią się po kliknięciu (patrz screen) - Rozdział 7 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Znajdź błyszczące miejsca, które zmienią się po kliknięciu (patrz screen).

Rozdział 7: Skarbiec

Ułóż 4 części flaminga, aby otworzyć drzwiczki (kolor zielony) - Rozdział 7 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż 4 części flaminga, aby otworzyć drzwiczki (kolor zielony). Zabierz z nich laskę (cane) oraz wing. Użyj laski na pułapce na myszy, aby zdobyć klucz (kolor czerwony). Następnie z pomocą klucza otwórz skrzynię (kolor niebieski) z której zabierz kolejne wing. Ułóż skrzydła w statuetce sowy (kolor żółty), z klatki zabierz trophy. Pociągnij za dźwignię (kolor czarny). Włóż trofeum w odkryte miejsce na ścianie[1] i zabierz wytrychy, których następnie użyj do otwarcia skrzyni(kolor biały). Zabierz krakersa i daj go papudze[2]. Zabierz pióro i ułóż je tuż za nią[3].