Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Chapter 6: The Lighthouse

Objective completed: Rescue the siren

New Objective: Get to the siren!

Zabierz Golden Octopi[1] - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Zabierz Golden Octopi[1]. Porozmawiaj z rybakiem[2].

New Objective: Provide fishman with a uniform

Podejdź do szkieletu[3]. Po ukończeniu HOP otrzymasz łańcuch (chain). Wyjdź po schodach do Storeroom'u[4].

Ściągnij koc[1] i użyj łańcucha na statuetce - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ściągnij koc[1] i użyj łańcucha na statuetce. Ściągnij teraz drugi koc[2] i zabierz spod fotela old chain. Zbadaj wyjście[3] i użyj łańcucha na nim, a następnie połącz go ze statuetką[4]. Przesuń statuetkę dwukrotnie na nią klikając.

Przejdź do Kitchen - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Przejdź do Kitchen. Podejdź do drzwi i porozmawiaj ze strażnikiem[1].

New Objective: Take care of guardian

Podejdź do stołu[2] i zabierz klucze. Użyj sztyletu na puszce[3] i weź coffee symbol. Zbierz ośmiornicę[4] i podejdź do drzwi[5].

Znajdź wszystkie przedmioty (Rozdział 6: Ukryte 1), a otrzymasz garden shears.

Powróć do więzienia (Prison) - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć do więzienia (Prison). Odsuń kamienie w [1] i zabierz 3/3 golden flakes. Użyj kluczy na celi[2] z której weź ice pick.

Powróć do Catacombs - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć do Catacombs. Użyj nożyc ogrodowych na pnączach[1]. Uzyskasz flower stalk. Podejdź do [2]. Ukończ HOP, aby otrzymać pliers.

Udaj się do Passenger cabin. Podejdź do łóżka, a następnie znajdź przedmioty (Rozdział 6: Ukryte 2).

Następnie wróć do Storeroom - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Następnie wróć do Storeroom. Użyj kluczy do otwarcia walizki[1] i zabierz z niej hydrogen peroxide. Ściągnij zasłonkę ze skrzyni[2] i otwórz ją za pomocą pliers. Następnie podwadź puszkę ostrzem (dagger), w pudełku umieść coffee symbol. Zabierz ziarna kawy (coffee beans) i młynek (coffee grinder).

Przejdź do kuchni i podejdź do stołu znajdującego się na środku. Połóż na nim hydrogen peroxide, flower stalks i golden flakes. Pora na lekcję eliksirów (Rozdział 6: Kuchnia). Zabierz gotowy sleeping powder.

Podejdź teraz do stolika przy piecyku - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź teraz do stolika przy piecyku. Użyj ice pink na lodzie[1]. Otwórz czajnik[2] i wsyp tam lód. Połóż filiżankę (china cup) na spodku[3]. Umieść młynek w [4] oraz ziarna kawy w [5]. Zmiel kawę i wsyp ją do filiżanki, a następnie zalej wodą z czajnika. Dosyp jeszcze sleeping powder i zabierz gotową spiked coffee.

Podejdź do drzwi na wprost[1] i daj kawę strażnikowi - 6 - The Lighthouse | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do drzwi na wprost[1] i daj kawę strażnikowi. Pociąg za klamkę i przejdź do lokacji Yard.

Objective completed: Take care of a guardian.