Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization V: Nowy Wspaniały Świat - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization V: Nowy Wspaniały Świat - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Typy ideologii | Ideologie poradnik Sid Meier's Civilization V: Nowy Wspaniały Świat

Typy ideologii

Ideologia opiera się na wybieraniu zasad, którymi kierować się będzie twoje społeczeństwo - Typy ideologii - Ideologie - Sid Meiers Civilization V: Nowy Wspaniały Świat - poradnik do gry

Ideologia opiera się na wybieraniu zasad, którymi kierować się będzie twoje społeczeństwo. Są trzy poziomy zasad, z których każdy następny daje potężniejsze efekty. Powyższe drzewko definiuje sposób ich przyjmowania. Jeśli zapełnimy dwa pola pierwszego poziomu to możemy przyjąć zasadę drugiego poziomu, a zapełniając dwie zasady drugiego możemy przyjąć zasadę trzeciego poziomu.

Elementem, który łączy wszystkie ideologie jest Powszechna Służba Zdrowia, która daje +1 do zadowolenia za każdy Cud Narodowy.

Autokracja

Autokracja to ideologia w której istnieje kult jednostki. Jesteś dyktatorem, który rządzi państwem twardą ręką. Dzięki tej ideologii państwo zyskuje na polu kulturalnym, dyplomatycznym i wojskowym. Nie znaczy to, że przyjmując ten kierunek nie możesz wygrać w inny sposób, lecz nie masz do nich żadnych premii.

Jest to wzięte z realnego świata - ścieżka Autokracji opiera się o założenia rządów dyktatorów różnych państw. Rządy takie zwykle opierają się na silnym poparciu armii i zastraszeniu społeczeństwa.

Dzięki wybraniu tej ideologii możliwe staje się zbudowanie Prory (po odkryciu Lotu).

Wybierz tą ideologię, jeśli wiesz ze nie masz szans na wyprzedzenie innych graczy w wyścigu technologicznym. Jeśli zamierzasz wygrać jako przywódca ONZ, dzięki tej ideologii stanie się to nieco prostsze. Dodatkowym atutem jest możliwość pomocy swoim wojskom jeśli zamierzasz iść na wojnę.

Zasady społeczne pierwszego poziomu pozwalają przede wszystkim na wzmocnienie militarne naszego państwa za pomocą zmniejszenia ceny jednostek i zwiększenia ich siły. Miasta-Państwa będą mogły dublować ich ilość, szpiedzy staną się dwa razy szybsi w tym co robią a obywatele będą się cieszyć z obecności zamku w mieście. Dodatkowo za każdego wielkiego artystę możesz dostać bonus do turystyki w znanych imperiach.

Zasady społeczne drugiego poziomu są znacznie silniejsze, pozwolą na zmniejszenie kosztów jednostek, na zwiększenie wydajności stolicy, na zwiększenie zadowolenia z koszar i innych budynków wojskowych oraz sądów. Dzięki tym zasadom jednostki zyskają dodatkową ochronę, ruch i możliwości oraz będą się budowały szybciej za sprawą zmniejszenia ich kosztów produkcji.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie