Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 - Potrójny zamek | Kampania Chrisa poradnik Resident Evil 6

Rozdział 4 - Potrójny zamek

Gdy dotrzesz na miejsce, podejdź do zamka blokującego drzwi - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz na miejsce, podejdź do zamka blokującego drzwi. Do jego otwarcia potrzebne są trzy elektroniczne klucze.

Pierwszy znajdziesz w pomieszczeniu kawałek dalej - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Pierwszy znajdziesz w pomieszczeniu kawałek dalej. Podnieś go, a następnie otwórz drzwi z prawej.

Tam czeka cię starcie z dwoma poznanymi w kampanii Leona bestiami - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Tam czeka cię starcie z dwoma poznanymi w kampanii Leona bestiami. Potwory te dzielą się na kilka części pod wpływem strzału i potrafią odradzać się nawet po zniszczeniu każdego elementu.

Jak się już ich pozbędziesz, otwórz drzwi z prawej i wejdź do okrętowej kuchni - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Jak się już ich pozbędziesz, otwórz drzwi z prawej i wejdź do okrętowej kuchni. Tam pojawi się trzeci przeciwnik. Musisz przeżyć z nim w jednym pomieszczeniu, aż alarm przeciw pożarowy zostanie wyłączony.

Gdy tak się stanie, opuść pokój i idź cały czas prosto - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Gdy tak się stanie, opuść pokój i idź cały czas prosto. Dotrzesz w ten sposób do długiego korytarza. Musisz w nim skręcić w prawo, a następnie wejść do pierwszego pomieszczenia z prawej.

Jak tylko zaczniesz otwierać kolejne drzwi, Chris zostanie przeciągnięty na drugą stronę przez następnego mutanta - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Jak tylko zaczniesz otwierać kolejne drzwi, Chris zostanie przeciągnięty na drugą stronę przez następnego mutanta. Pokonaj go i zbierz drugi elektroniczny klucz leżący niedaleko.

Będziesz mógł wtedy opuścić pokój i ruszać na poszukiwanie ostatniego kodu - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Będziesz mógł wtedy opuścić pokój i ruszać na poszukiwanie ostatniego kodu. W tym celu wróć na korytarz, skręć w prawo, a następnie zejdź po schodach poziom niżej.

Dotrzesz w ten sposób do korytarza prowadzącego do kilku pomieszczeń - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do korytarza prowadzącego do kilku pomieszczeń. Ostatni klucz znajduje się w przedostatniej kajucie z prawej.

Możesz teraz wrócić piętro wyżej i odblokować zamknięte wrota - 4 - Potrójny zamek - Kampania Chrisa - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Możesz teraz wrócić piętro wyżej i odblokować zamknięte wrota.