Resident Evil 6 - poradnik do gry

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 - Cmentarz | Kampania Leona poradnik Resident Evil 6

Rozdział 2 - Cmentarz

Zaraz po krótkiej cut-scence wylądujesz na podłodze autobusu atakowany przez dużą grupę zombie - 2 - Cmentarz - Kampania Leona - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Zaraz po krótkiej cut-scence wylądujesz na podłodze autobusu atakowany przez dużą grupę zombie. Musisz jak najszybciej strzelać do pobliskich przeciwników, zbierając co jakiś czas leżącą niedaleko amunicję.

Gdy znajdziesz się na zewnątrz, wejdź na teren cmentarza - 2 - Cmentarz - Kampania Leona - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na zewnątrz, wejdź na teren cmentarza. Wąska ścieżka zaprowadzi cie do skrzyżowania, na którym powinieneś wybrać drogę w lewo. Dojdziesz w ten sposób do małej opuszczonej szopy.

Wejdź szybko do środka, a następnie otwórz drzwi prowadzące do schowka - 2 - Cmentarz - Kampania Leona - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Wejdź szybko do środka, a następnie otwórz drzwi prowadzące do schowka.

Wyskoczy zza nich opętany pies - 2 - Cmentarz - Kampania Leona - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Wyskoczy zza nich opętany pies. Musisz wtedy zabrać znajdujące się w pomieszczeniu przedmioty i udać się w pościg za bestią, która zabrała potrzebny ci klucz.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...