Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Watergod's Altar | Akt 2 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

The Watergod's Altar

W skrócie: Wyprawa do tajemniczej jaskini - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Wyprawa do tajemniczej jaskini.

Poziom trudności: średni. Czeka nas walka z jaszczurami i cyklopem.

Zadanie zaczynamy od porozmawiania z ojcem Geffrey'em w katedrze nieopodal Ser Maximiliana (w bogatej dzielnicy Gran Soren). Następnie musimy udać się do tytułowego miejsca - znajduje się ono na zachód od The Mountain Waycastle.

Gdy dotrzemy do ruin zamku, schodzimy w dół w stronę rzeki - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Gdy dotrzemy do ruin zamku, schodzimy w dół w stronę rzeki.

Przy korycie skręcamy w lewo, do źródła - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przy korycie skręcamy w lewo, do źródła. Wspinamy się pod górę aż dojdziemy do widocznego zejścia (przed wodospadem). W tym miejscu przechodzimy na drugą stronę strumyka.

Pod ostatnim wodospadem stoi mnich Haslett - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Pod ostatnim wodospadem stoi mnich Haslett. Rozmawiamy z nim i wchodzimy do jaskini.

Podążamy przed siebie aż dojdziemy do opuszczanego mostu - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Podążamy przed siebie aż dojdziemy do opuszczanego mostu. W mechanizmie obsługującym go brakuje dźwigni. Schodzimy schodkami znajdującymi się zaraz obok mechanizmu.

W jaskiniach poniżej trafimy na sporą grupę jaszczurów - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W jaskiniach poniżej trafimy na sporą grupę jaszczurów. Kiedy wybijemy wystarczającą ilość, wyjdą posiłki, otwierając dalszą drogę. Na końcu znajdziemy trzy skrzynie - w jednej z nich jest dźwignia, której szukamy.

Następnym krokiem jest oczywiście powrót na górę, zamontowanie dźwigni i opuszczenie mostu - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Następnym krokiem jest oczywiście powrót na górę, zamontowanie dźwigni i opuszczenie mostu.

Trafimy do obszerniejszej komnaty z urwanymi fragmentami podłogi - trzeba uważać, gdyż poniżej znajduje się woda, a kontakt z nią oznacza śmierć - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Trafimy do obszerniejszej komnaty z urwanymi fragmentami podłogi - trzeba uważać, gdyż poniżej znajduje się woda, a kontakt z nią oznacza śmierć. Najpierw udajemy się prawą stronę, aby pozabijać wrogów i zebrać przedmioty.

Następnie wracamy do punktu wyjścia i idziemy dalej lewą odnogą - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Następnie wracamy do punktu wyjścia i idziemy dalej lewą odnogą. Jaszczury spróbują nas parę razy zaskoczyć, zeskakując na kładkę.

Ta odnoga prowadzi do komnaty z kolumnami i cyklopem - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Ta odnoga prowadzi do komnaty z kolumnami i cyklopem. Badamy zwłoki człowieka - po to tu przyszliśmy. Wracamy do Hasletta przed jaskinią, aby zdać raport. Mnich poprosi nas o dokończenie sprawy.

Przechodzimy ponownie przez jaskinie do komnaty z kolumnami - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przechodzimy ponownie przez jaskinie do komnaty z kolumnami. Tym razem zabijamy cyklopa. Bierzemy jego oko.

Cofamy się przed most i skręcamy do ciemnego korytarza, na końcu którego są zamknięte drzwi - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Cofamy się przed most i skręcamy do ciemnego korytarza, na końcu którego są zamknięte drzwi. Używamy tu oka.

Za drzwiami wybijamy wrogów i schodzimy schodkami do pomieszczenia poniżej, opanowanego przez nieumarłych - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Za drzwiami wybijamy wrogów i schodzimy schodkami do pomieszczenia poniżej, opanowanego przez nieumarłych.

Po zabiciu wrogów idziemy dalej jedyną dostępną ścieżką - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po zabiciu wrogów idziemy dalej jedyną dostępną ścieżką. Na końcu aktywujemy przycisk w podłodze. Obniży się poziom wody.

Żeby dokończyć zadanie musimy znaleźć pięć kamiennych bloków - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Żeby dokończyć zadanie musimy znaleźć pięć kamiennych bloków. Każdy z nich dużo waży, więc warto rozdać je drużynie. Przeszukujemy otwarte drogi - zejścia, które wcześniej były niedostępne ze względu na wodę.

Trzy bloki znajdują się na dolnym poziomie - ostatni z nich ukryto w skrzyni na końcu jaskini - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Trzy bloki znajdują się na dolnym poziomie - ostatni z nich ukryto w skrzyni na końcu jaskini. Kręta droga jest ochraniana przez małego cyklopa.

Dwa kolejne artefakty są na wyższym poziomie - trzeba jednak po nie wejść po schodkach lub drabinie z dołu (w bocznych pomieszczeniach) - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Dwa kolejne artefakty są na wyższym poziomie - trzeba jednak po nie wejść po schodkach lub drabinie z dołu (w bocznych pomieszczeniach).

Mając wszystkie kamienne bloki wracamy do mnicha i kończymy zadanie - The Watergods Altar | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Mając wszystkie kamienne bloki wracamy do mnicha i kończymy zadanie.