Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Final Battle

W skrócie: Ostateczna walka ze smokiem, która zmieni wszystko - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Ostateczna walka ze smokiem, która zmieni wszystko!

Poziom trudności: bardzo trudny. Powtórzmy: walka ze SMOKIEM.

Zanim ruszymy skonfrontować się ze smokiem, zasięgamy rady u Dragonforged. Nie trzeba tego robić, ale w zamian otrzymamy scroll z technikami przeciwko smokom, co pozwoli nauczyć pionki paru sztuczek.

Przed podróżą do Greatwall Encampment trzeba się naprawdę dobrze przygotować - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przed podróżą do Greatwall Encampment trzeba się naprawdę dobrze przygotować. Prawdopodobnie czeka nas walka ze smokiem i nie tylko. Ulepszamy sprzęt, kupujemy dużo mikstur leczących i odnawiających staminę - słowem, szykujemy się na najgorsze. W walce ze smokiem przyda się magia zadająca obrażenia Ice i Dark.

Gdy będziemy gotowi, ruszamy - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Gdy będziemy gotowi, ruszamy. Po dotarciu na miejsce wbiegamy do twierdzy i kierujemy się na wprost.

W krainie kontrolowanej przez smoka spotkamy się z ulepszonymi wersjami dobrze znanych przeciwników - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W krainie kontrolowanej przez smoka spotkamy się z ulepszonymi wersjami dobrze znanych przeciwników. Na pierwszy ogień pójdą jaszczury - ta wersja jest niezwykle wytrzymała. Koniecznie odcinamy ogon zanim zrobimy cokolwiek innego.

Następne są Succubusy - mocniejsze harpie - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Następne są Succubusy - mocniejsze harpie. Ich głos usypiający działa znacznie szybciej. Stosując zaklęcia lodowe zabijemy je najszybciej.

Succubusy powrócą kawałek dalej, tym razem ze wsparciem Hellhoundów - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Succubusy powrócą kawałek dalej, tym razem ze wsparciem Hellhoundów. To naprawdę trudna wersja wilków. Nie dość, że rzuca się wściekle do gardła, potrafi też miotać ognistymi kulami. Ponownie, najlepiej stosować na nie ataki lodowe.

Na koniec musimy pokonać Gorechimerę, ulepszoną wersję połączenia lwa, kozła i węża - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Na koniec musimy pokonać Gorechimerę, ulepszoną wersję połączenia lwa, kozła i węża. Bestia jest mocniejsza i jej elementy potrafią się odradzać po śmierci, ale taktyka jest podobna jak w przypadku zwykłej chimery.

Aby otworzyć przejście do smoka, aktywujemy trzy przyciski w ziemi (trzeba na nich chwilę postać) - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Aby otworzyć przejście do smoka, aktywujemy trzy przyciski w ziemi (trzeba na nich chwilę postać).

W konfrontacji ze smokiem pojawi się wybranka lub wybranek bohatera - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W konfrontacji ze smokiem pojawi się wybranka lub wybranek bohatera. Smok da nam prosty wybór: jeśli poświęcimy życie tej postaci i wyjdziemy, opuści krainę, a nasza postać zostanie nowym władcą Gran Soren (nie jest to więc finalne zakończenie!). Jeśli zechcemy uratować ukochaną/ukochanego, musimy zmierzyć się z bestią.

Podchodzimy do smoka, aby rzucić mu wyzwanie - Final Battle | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Podchodzimy do smoka, aby rzucić mu wyzwanie. Zapyta jeszcze raz, czy jesteśmy tego pewni. Odpowiadamy twierdząco.