Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 16 | Serwoczaszki Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 16

Dziennik Drogana 9/10

1 - Rozdział 16 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Gdy wyposażony w Plecak Rakietowy zabijesz pierwszego demonicznego maga, poleć w lewo [1] - Rozdział 16 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Gdy wyposażony w Plecak Rakietowy zabijesz pierwszego demonicznego maga, poleć w lewo [1]. Wewnątrz korytarza znajdziesz pierwsze nagranie [2].

Dziennik Drogana 10/10

2 - Rozdział 16 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Kawałek od pierwszej serwoczaszki, zostaniesz zaatakowany przez kolejne demony [1] - Rozdział 16 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Kawałek od pierwszej serwoczaszki, zostaniesz zaatakowany przez kolejne demony [1]. Zabij je, a następnie wleć na platformę za nimi. Po zabiciu stojącego na niej przeciwnika, będziesz mógł podnieść drugie nagranie [2].

Opętanie 3/3

3 - Rozdział 16 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Po tym jak Titus wyrzuci Plecak Rakietowy, idź korytarzem cały czas prosto [1] - Rozdział 16 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Po tym jak Titus wyrzuci Plecak Rakietowy, idź korytarzem cały czas prosto [1]. Na końcu znajdziesz bramę, za którą zostaniesz zaatakowany przez latające działko. Gdy je zniszczysz, skręć w prawo i podnieś ostatnie nagranie [2].