Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Adam Jensen walczy o człowieczeństwo. Poradnik do gry Deus Ex: Human Revolution Director's Cut zawiera opis wszystkich misji, lokalizację wszystkich sekretów oraz opisuje zakończenia gry. Poradnik uwzględnia zmiany wprowadzone w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut).

Nieoficjalny poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości stanowi potężne kompendium wiedzy na temat produkcji Square Enix, pomagając zarówno w ukończeniu głównego wątku fabularnego wraz z jego wszystkimi atrakcjami jak i w bardzo dokładnym poznaniu wszystkich zależności rządzących rozgrywką. Centralny punkt poradnika stanowi oczywiście bardzo szczegółowy opis przejścia całego trybu dla pojedynczego gracza. W poradniku znalazły się mianowicie dokładne omówienia wszystkich głównych i pobocznych zadań wraz z wyszczególnieniem różnych sposobów ich zaliczania (działanie z ukrycia, prowadzenie agresywnych wymian ognia, wykorzystywanie wszczepów do odblokowywania alternatywnych rozwiązań itp.). Oprócz tego w opisie każdego z dostępnych w grze questów zawarte zostały wskazówki odnośnie odnajdywania kluczowych miejsc i przedmiotów, odbywania rozmów z postaciami niezależnymi oraz radzenia sobie z przeciwnikami i różnorakimi systemami bezpieczeństwa. Bardzo istotną informacją związaną z niniejszym poradnikiem jest to, że w opisie przejścia przedstawiono zarówno wszystkie główne obszary kampanii (Detroit, Hengsha, Kanada, Singapur, Panchaja) jak i lokacje z dodatku DLC Brakujące Ogniwo (The Missing Link). Oprócz tego poradnik wspomina o zmianach wynikających z instalacji rozszerzonej edycji gry (Director's Cut) (m.in. zmodyfikowane pojedynki z niektórymi bossami), informując o nich w wybranych fragmentach tekstu. W końcowej części poradnika można odnaleźć odrębny rozdział pełniący rolę encyklopedii gry. W skład encyklopedii wchodzą cenne porady odnośnie eksploracji otoczenia, staczania walk czy unikania wykrycia, instrukcje do mini-gier hakerskich, informacje na temat rozwoju postaci i korzystania z ulepszeń, a także różnorakie zestawienia (handlarze, E-booki, zestawy Praxis, ulepszenia broni, kody i hasła dostępu).

Deus Ex: Bunt Ludzkości to produkcja łącząca elementy gry akcji oraz RPG-a z akcją osadzoną w nieodległej przyszłości i bardzo charakterystycznym cyberpunkowym klimatem. W trakcie zabawy wcielamy się w postać obdarzonego biomechanicznymi ulepszeniami Adama Jensena, starając się rozwiązać skomplikowaną intrygę i odwiedzając przy okazji szereg ciekawych lokacji rozrzuconych po całym globie.

Poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości zawiera - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości zawiera:

  • opis przejścia głównej części kampanii dla pojedynczego gracza oraz dodatkowej zawartości wchodzącej w skład rozszerzenia Brakujące Ogniwo (The Missing Link);
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych głównych oraz pobocznych zadań;
  • opis zmian wynikających z instalacji rozszerzonej edycji gry (Director's Cut);
  • różnorakie porady dotyczące działania z ukrycia, staczania walk i eksploracji otoczenia;
  • opis działania mini-gier hakerskich;
  • informacje na temat rozwoju postaci oraz bardzo szczegółowe omówienie wszystkich dostępnych ulepszeń;
  • kompletne zestawienia handlarzy, E-booków, zestawów Praxis, ulepszeń broni, kodów i haseł dostępu.

Jacek "Stranger" Hałas & Daniel "Thorwalian" Kazek (www.gry-online.pl)

Informacje o Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Daniel Thorwalian Kazek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 303, ilustracje: 3096 .

Popularne strony w Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217853Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217852Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217851Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217850Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217849Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217848Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217847Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217846Deus Ex: Bunt Ludzkości - screen - 2011-08-23 - 217845