Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wchodzimy do kolejnej lokacji - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Wchodzimy do kolejnej lokacji. Idziemy w prawo po niewidzialnych platformach i pociągamy za łańcuch. Wracamy na platformę startową.

Zostawiamy bombę na pierwszej platformie i szybciutko okrążamy centralne podwyższenie, biegnąc po niewidzialnych ścieżkach - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Zostawiamy bombę na pierwszej platformie i szybciutko okrążamy centralne podwyższenie, biegnąc po niewidzialnych ścieżkach. Szybko wskakujemy na podest.

1 - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
Idziemy w stronę drugiej ruchomej platformy zlokalizowanej po prawej - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Idziemy w stronę drugiej ruchomej platformy zlokalizowanej po prawej. Rzucamy na nią bombę i wracamy na pierwszą tego samego koloru.

Wskakujemy na kamienną platformę i zabieramy butelkę - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Wskakujemy na kamienną platformę i zabieramy butelkę.

Zostawiamy bombę na pierwszej platformie i szybko przeskakujemy w kierunku tej położonej bliżej kolejnej lokacji - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Zostawiamy bombę na pierwszej platformie i szybko przeskakujemy w kierunku tej położonej bliżej kolejnej lokacji. Wskakujemy na górę i przechodzimy dalej.

2 - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
Skręcamy w lewo na niewidzialną ścieżkę - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Skręcamy w lewo na niewidzialną ścieżkę. Likwidujemy zasłonę odcinającą nam dostęp do przełącznika.

3 - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
Wciskamy przycisk i strzelamy w tarczę - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Wciskamy przycisk i strzelamy w tarczę.

4 - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
Wyskakujemy na górę dzięki nośnej parze - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Wyskakujemy na górę dzięki nośnej parze. Wchodzimy na platformę w szachownicę.

Tam czeka nas potyczka z Menacing Ruin oraz małą armią karcianych strażników - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Tam czeka nas potyczka z Menacing Ruin oraz małą armią karcianych strażników. Po walce nasz stary znajomy ponownie zrzuca nas poziom niżej.

Kolejna ucieczka przed siepaczem skutkuje wizytą w jeszcze ciemniejszych czeluściach posiadłości - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Kolejna ucieczka przed siepaczem skutkuje wizytą w jeszcze ciemniejszych czeluściach posiadłości.

Przed nami kolejne szachy - tym razem musimy doprowadzić obie figury do pól oznaczonych gwiazdką - Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Przed nami kolejne szachy - tym razem musimy doprowadzić obie figury do pól oznaczonych gwiazdką. Wykonanie tego zadania nie przysparza żadnych problemów.