Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns

Rozdział 3 - Oriental Grove

1 - Vale of Doom - po zaciągnięciu się dymem wyskakujemy na górę - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

1 - Vale of Doom - po zaciągnięciu się dymem wyskakujemy na górę.

2 - Vale of Doom - po zestrzelniu przełącznika zeskakujemy na plac i patrzymy w lewo - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

2 - Vale of Doom - po zestrzelniu przełącznika zeskakujemy na plac i patrzymy w lewo.

3 - Scorched Earth - na dużym placu obracamy się za siebie - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

3 - Scorched Earth - na dużym placu obracamy się za siebie.

4 - Scorched Earth - po walce z Daimyo Wasp, po prawej stronie w gąszczu bambusów - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

4 - Scorched Earth - po walce z Daimyo Wasp, po prawej stronie w gąszczu bambusów.

5 - Scorched Earth - po przejściu przez alejkę z bambusami - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

5 - Scorched Earth - po przejściu przez alejkę z bambusami

6 - Scroll of Happy Times - po wyjściu z dwuwymiarowego etapu po lewej stronie za korytarzem - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

6 - Scroll of Happy Times - po wyjściu z dwuwymiarowego etapu po lewej stronie za korytarzem.

7 - Monastery Shelf Valley - po zeskoczeniu ze zjeżdżalni, po prawej stronie - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

7 - Monastery Shelf Valley - po zeskoczeniu ze zjeżdżalni, po prawej stronie.

8 - Trunk - w pierwszej sali nad głowami - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

8 - Trunk - w pierwszej sali nad głowami

9 - Trunk - na trzecim wachlarzu obracamy się w prawo - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

9 - Trunk - na trzecim wachlarzu obracamy się w prawo.

10 - Hellish Hive - po ułożeniu obrazka, w rogu planszy z klatkami - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

10 - Hellish Hive - po ułożeniu obrazka, w rogu planszy z klatkami.

11 - Hellish Hive - po walce z Daimyo i Samurai Wasp nad głową nieopodal klatek - Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

11 - Hellish Hive - po walce z Daimyo i Samurai Wasp nad głową nieopodal klatek.