Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kraken - opis przejścia

Pod pokładem

1 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Biegniemy w lewo aż do armaty i podpalamy ją za pomocą pochodni - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Biegniemy w lewo aż do armaty i podpalamy ją za pomocą pochodni. [1] Strzelamy do 4 fioletowych fragmentów macki. [2]

2 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Zbiegamy po schodkach w stronę ekranu i rozwalamy półkę po lewej - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Zbiegamy po schodkach w stronę ekranu i rozwalamy półkę po lewej. [1] Tworzymy z niej skrzynię z dynamitem i zanosimy ją na jedną z zielonych platform na środku lokacji. [2] Kładziemy tam także drugą skrzynkę (stoi nieopodal).

3 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Przebiegamy w prawo omijając mackę przy schodach i korzystamy z kolejnego działa - ponownie strzelamy do fioletowych fragmentów macki - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Przebiegamy w prawo omijając mackę przy schodach i korzystamy z kolejnego działa - ponownie strzelamy do fioletowych fragmentów macki. [1] Przełączamy na Marty'ego i strzelamy nim do klatki wiszącej pod sufitem. [2]

4 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Zanosimy trzecią skrzynkę na zielone miejsce - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Zanosimy trzecią skrzynkę na zielone miejsce. [1] Macka rozwali elementy przy kolumnie z lewej - naprawiamy je. [2]

5 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Montujemy oba skrzydła z zielonymi elementami - poradzi sobie z tym pan Gibbs - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Montujemy oba skrzydła z zielonymi elementami - poradzi sobie z tym pan Gibbs. [1] Teraz w dwójkę obracamy mechanizm pchając zielone klocki. [2]

6 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Wbiegamy na górny pokład - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Wbiegamy na górny pokład. [1] Tutaj dostajemy się całkiem na lewo i strzelamy Marty'm w cel obok świecącej kraty. [2] Armata spadnie na mackę.

7 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Zanosimy skrzynię z dynamitem do windy (na zielone miejsce) - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Zanosimy skrzynię z dynamitem do windy (na zielone miejsce). [1] Kręcimy 2 razy sterem przed skrzyniami. [2]

8 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Wchodzimy Martym do dziury w ścianie na lewo od winy - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Wchodzimy Marty'm do dziury w ścianie na lewo od winy. [1] Po drugiej stronie przepychamy skrzynkę na prawo. [2] Potem umieszczamy ją na ostatnim wolnym miejscu.

9 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Udajemy się na schody po lewej - rozsypią się - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Udajemy się na schody po lewej - rozsypią się. Budujemy z klocków elementy mechanizmu, [1] a następnie obracamy go. [2] W końcu wydostajemy się schodami z prawej.

Na pokładzie

10 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
W skórze Jacka obracamy maszt po lewej, pchając w dwójkę dwa elementy - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

W skórze Jacka obracamy maszt po lewej, pchając w dwójkę dwa elementy. [1] Teraz przebiegamy do prawego masztu i używając haka wjeżdżamy na górę. [2]

11 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Na maszcie udajemy się na jego wąską odnogę, do której prowadzi lina - niszczymy uchwyt, aby opuścić ją na dół - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Na maszcie udajemy się na jego wąską odnogę, do której prowadzi lina - niszczymy uchwyt, aby opuścić ją na dół. [1] Następnie wspinamy się wyżej i przejeżdżamy na drugi maszt po linie rozwieszonej wzdłuż pokładu. [2] Tam rozwalamy kolejny uchwyt na odnodze masztu.

12 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Teraz na maszty mogą wejść inne postacie - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Teraz na maszty mogą wejść inne postacie. Wchodzimy na lewy panem Gibbsem. [1] U góry naprawiamy czerwone klocki. [2]

13 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Z powrotem na dole obracamy maszt do oporu (w dwójkę) - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Z powrotem na dole obracamy maszt do oporu (w dwójkę). [1] Później strzelamy z armaty znajdującej się na mostku do skrzyń. [2]

Kraken

14 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
W pierwszej części walki Kraken będzie wypluwał różne przedmioty i wsysał nas - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

W pierwszej części walki Kraken będzie wypluwał różne przedmioty i wsysał nas. Przed atakiem wsysającym schronimy się na burcie statku - wystarczy złapać się drewnianych drążków. [1] Gdy potwór wypluje różne obiekty chwytamy srebrne klocki i rzucamy je do pyska bestii. [2]

15 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Po trzech takich atakach Kraken zmieni taktykę i będzie uderzał mackami o pokład - wystarczy stać na środku i podskakiwać w momencie uderzenia - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Po trzech takich atakach Kraken zmieni taktykę i będzie uderzał mackami o pokład - wystarczy stać na środku i podskakiwać w momencie uderzenia. Po dwóch atakach tego typu jedna z macek pozostanie na pokładzie. Chwytamy pochodnię (są po lewej i prawej), [1] a następnie wspinamy się po odnodze i podpalamy skrzynię znajdującą się na niej. [2]

16 - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Pod koniec walki bestia będzie naprzemian uderzała mackami, wsysała i wypluwała przedmioty - Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pod koniec walki bestia będzie naprzemian uderzała mackami, wsysała i wypluwała przedmioty. [1] Jednym z nich okaże się skrzynia z bombami - chwytamy je i rzucamy do pyska przeciwnika. [2]