Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry

Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry

Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry

Ciosy i kombosy klasy PRO. Poradnik ciosy specjalne i kombosy do gry Mortal Kombat zawiera spis wszystkich ataków specjalnych, kombosów i fatality dla każdej postaci występującej w grze w wersji dla PS3, dodatkowo do każdej postaci dopisane zostały kombosy złożone.

Poradnik ciosy specjalne i kombosy do gry Mortal Kombat zawiera spis wszystkich ataków specjalnych, kombosów i fatality dla każdej postaci występującej w grze w wersji dla PS3, dodatkowo do każdej postaci dopisane zostały kombosy złożone pozwalające na wyciśnięcie z każdego zawodnika jak najwięcej podczas kolejnych starć. Kombosy złożone nie korzystają z wzmocnionych ataków specjalnych i nie muszą być wykonywane na przeciwniku przygwożdżonym do ściany, co oznacza że można z nich dowolnie korzystać podczas starcia i wzmacniać według własnego uznania.

Robert "ochtywzyciu" Frąc (www.gry-online.pl)

Zwroty

Objaśnienie zwrotów i skrótów

Kombo jest to sekwencja ciosów, której nie można zablokować w trakcie jej trwania. Jeżeli atak rozpoczynający kombo trafi przeciwnika i nie zostanie zblokowany to nie będzie on mógł blokować kolejnych ataków aż do zakończenia sekwencji ciosów. Kombo może zostać przerwane jedynie za pomocą "Breaker".

Kombosy podstawowe są to krótkie sekwencje ciosów układających się w łańcuch ataków, są one zdefiniowane w mechanice gry.

Kombosy złożone są to połączone w jeden dłuższy łańcuch ataków: kombosy, ciosy specjalne i podstawowe, zazwyczaj takie kombosy są znacznie trudniejsze od podstawowych, ale również zadają większe obrażenia.

Juggle oznacza ciosy lub kombosy, po których przeciwnik "podbijany" jest w powietrze i czas, po którym znowu będzie mógł stanąć na nogi (zacząć blokować) jest na tyle duży, że można do przeciwnika podejść i wyprowadzić kolejne ciosy.

Strzałki w lewo i prawo - wszystkie ciosy znajdujące się w poradniku zostały podane dla postaci stojącej po lewej stronie, znaczy to, że "strzałka w prawo" oznacza do przodu, a "strzałka w lewo" do tyłu.

"+" znajdujący się pomiędzy dwoma przyciskami oznacza, że należy je wcisnąć jednocześnie w innym wypadku przyciski należy wciskać kolejno po sobie.

Low oznacza cios do zablokowania podczas kucania.

Mid oznacza cios do zablokowania podczas stania.

High oznacza cios do zablokowania zarówno podczas stania jak i kucania.

Cyfry znajdujące się na końcu każdego kombosa oznaczają ile procent obrażeń zada dana sekwencja ciosów.

Informacje o Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry

Autor : Robert ochtywzyciu Frąc

Ostatnia aktualizacja : 3 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 32, ilustracje: 7067 .

Popularne strony w Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry

Mortal Kombat - screen - 2011-03-07 - 204542Mortal Kombat - screen - 2011-03-07 - 204538Mortal Kombat - screen - 2010-08-19 - 192597Mortal Kombat - screen - 2010-08-19 - 192596Mortal Kombat - screen - 2010-08-19 - 192594

19.05.2011 11:37
yerodin
29
Legionista

Co za nonsens znajduje się w tym poradniku, Klasyczne fatality nie wykona się jak się wygra sekretne walki (jedynie jeżeli miałeś grę w wersji preorder i dostałeś kod na klasyczny strój), babality można wykonać używając bloku podczas walki (jedyny wyjątek to babality na kintaro, goro i shao kahna w trybie drabinki)

28.06.2011 07:39
odpowiedz
pigula92
11
Legionista

przydalo by sie takie rozpisanie klawiszy jak tu w poradniku do street fighter 4

29.06.2011 10:31
odpowiedz
gackarob
25
Kolorowy Racuch

Całkowicie nie rozumiem po co do tej gry jest potrzebny poradnik!!
Może ktoś mi to łaskawie wytłumaczy.

29.06.2011 22:27
odpowiedz
Soulcatcher
217
Anthem

gackarob ---> proszę bardzo ... chcę mieć spisane kombinacje klawiszy.

20.07.2013 14:00
odpowiedz
Dakar
42
Pretorianin

gackarob odpowiadam : po gówno

01.10.2013 09:35
odpowiedz
tHe mRuWa
37
Centurion

Czemu nie ma ciosów pod Xboxa360?