Operation Flashpoint: Red River - poradnik do gry

Operation Flashpoint: Red River - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operation Flashpoint: Red River - poradnik do gry

Aby wykonać powierzoną misje. Poradnik do Operation Flashpoint: Red River zawiera bardzo dokładny opis przejścia wszystkich misji wchodzących w skład kampanii. W opisie każdej z nich znajdują się informacje na temat skutecznej eliminacji jednostek wroga, oraz zarządzania zespołem.

Poradnik do gry Operation Flashpoint: Red River zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich misji wchodzących w skład kampanii - Operation Flashpoint: Red River - poradnik do gry

Poradnik do gry Operation Flashpoint: Red River zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich misji wchodzących w skład kampanii. W opisie każdej z nich znajdują się informacje na temat skutecznej eliminacji jednostek wroga, zarządzania własnym zespołem oraz wykonywania powierzanych przez dowództwo zadań (także tych opcjonalnych).

Główną część poradnika uzupełniają liczne wskazówki, dotyczące między innymi wyboru poziomu trudności, dodatkowych scenariuszy, zachowywania się na polu bitwy czy rozwoju umiejętności sterowanej postaci. Do poradnika dodane zostało również pełne zestawienie możliwych do zdobycia osiągnięć.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Operation Flashpoint: Red River - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 670 .

Popularne strony w Operation Flashpoint: Red River - poradnik do gry

Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 208003Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 208001Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 207998Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 207996Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 207994Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 208005Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 208004Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 208002Operation Flashpoint: Red River - screen - 2011-04-29 - 208000