Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Protocol - poradnik do gry

Alpha Protocol - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Postacie niezależne | Akta | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Akta wywiadowcze

Poniższa tabelka omawia sposoby pozyskania nowych informacji, z którymi następnie można zapoznać się w trakcie przeglądania akt wywiadowczych (Dossier) na temat konkretnych osób lub organizacji. Odblokowywanie tych informacji nie jest obowiązkowe, choć może Ci pomóc w lepszym zrozumieniu otoczki fabularnej gry oraz lepiej przygotować się do rozmów z postaciami niezależnymi.

POSTACI NIEZALEŻNE:

Imię i nazwisko

Momenty pozyskiwania informacji na temat tej osoby

Alan Parker

Pierwsza rozmowa z Parkerem (Prolog - Graybox).

Rozmowa z Parkerem po dostarczeniu mu dokumentów (Prolog - Graybox).

Odnalezienie aktówki (Rzym - Investigate Marburg's Villa).

Poproszenie Miny o bliższe przyjrzenie się tej osobie (Rzym - Kryjówka).

Odnalezienie aktówki (Endgame - Infiltrate Alpha Protocol).

Albatross

Pierwsza rozmowa z Albatrossem po misji na jachcie (Moskwa - Kryjówka).

Zakupienie danych wywiadowczych (Intel) w trakcie pobytu w kryjówce w Moskwie.

Podłożenie pluskw w misji Tajpeju (Investigate District Data Trail) i pozostawienie jednej z nich w aktywnej postaci poprzez wybór właściwej opcji stylu zachowania w trakcie rozmowy z Albatrossem.

Championchik

Rozmowa z Surkovem (Moskwa - Contat Surkov at Moscow Office).

Włamanie się do komputera (Moskwa - Assault Brayko's Mansion).

Włamanie się do komputera (Moskwa - Prevent Surkov's Escape).

Conrad Marburg

Rozmowa wprowadzająca z Miną Tang (Rzym - Kryjówka).

Odnalezienie walizki (Rzym - Bug CIA Listening Post).

Przeczytanie e-maila po zakończonej misji w kryjówce NSA w Rzymie (Rzym - Intercept NSA Intelligence).

Zakupienie danych wywiadowczych (Intel) w trakcie pobytu w kryjówce w Rzymie.

Odnalezienie walizki (Rzym - Investigate Marburg's Villa).

Odnalezienie walizki (Rzym - Intercept Marburg at Museum of Art).

Włamanie się do komputera (Endgame - Infiltrate Alpha Protocol).

Grigori

Rozmowa wprowadzająca z Miną Tang (Moskwa - Kryjówka).

Zakupienie danych wywiadowczych (Intel) w trakcie pobytu w kryjówce w Moskwie.

Odnalezienie aktówki (Moskwa - Investigate Weapon Shipments).

Włamanie się do komputera (Moskwa - Intercept Surkov at US Embassy).

Henry Leland

Ukończenie prologu (Graybox).

Przeczytanie e-maila po zakończonej misji w posterunku CIA w Rzymie (Rzym - Bug CIA Listening Post).

Rozmowa po zakończonej kampanii w Rzymie, przy czym wymagane jest wykazanie się wiedzą na temat organizacji Deus Vult.

Włamanie się do komputera (Endgame - Infiltrate Alpha Protocol).

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie