Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Protocol - poradnik do gry

Alpha Protocol - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostępne klasy | Tworzenie postaci | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Utworzenie nowej postaci

Dostępne klasy i różnice pomiędzy klasami

Wyboru klasy postaci dokonuje się na samym początku gry (po ustaleniu poziomu trudności zabawy). Dostępnych jest sześć głównych klas:

- żołnierz (Soldier)

- agent (Field Agent)

- specjalista od technologii (Tech Specialist)

- wolny strzelec (Freelancer)

- rekrut (Recruit)

- weteran (Veteran)

Szczegółowe omówienie każdej z klas odnajdziesz w kolejnym podpunkcie atlasu. Dwie poniższe tabelki prezentują natomiast różnice pomiędzy wszystkimi sześcioma klasami.

Wybór klasy postaci jest de facto ustaleniem przeszłości Michaela i wykonywanego przez niego do tej pory zawodu - Dostępne klasy | Tworzenie postaci | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Wybór klasy postaci jest de facto ustaleniem przeszłości Michaela i wykonywanego przez niego do tej pory zawodu.

TABELA 1

Legenda:

Dostępna - Kolumna ta informuje o tym czy dana klasa jest dostępna od samego początku gry czy też nie.

Umiejętności na starcie - Kolumna ta informuje o liczbie odblokowanych umiejętności w momencie rozpoczynania gry daną klasą.

Wartość umiejętności - Kolumna ta informuje o tym ile punktów rozwoju wydanych zostało na umiejętności lub ile z nich jest dostępnych do rozdysponowania. Umiejętności z różnych kategorii wymagają wydawania innej liczby punktów rozwoju. Dla przykładu, każda umiejętność z kategorii Działań z ukrycia wymaga wydania sześciu punktów rozwoju, a każda umiejętność z kategorii sabotażu - trzech punktów rozwoju.

Liczba kategorii - Kolumna ta informuje o liczbie kategorii, w których odblokowane są już na starcie gry jakieś umiejętności.

Sugerowane kategorie - Kolumna ta informuje o sugestiach gry odnośnie rozwijania konkretnych kategorii umiejętności po wyborze danej klasy postaci.

KLASA

DOSTĘPNA

UMIEJĘTNOŚCI NA STARCIE

WARTOŚĆ UMIEJĘTNOŚCI

LICZBA KATEGORII

SUGEROWANE KATEGORIE

Żołnierz

tak

7

31

4

pistolety maszynowe

karabiny szturmowe

umiejętności techniczne

wytrzymałość

Agent

tak

6

31

3

działania z ukrycia

pistolety

sztuki walki

Specjalista od technologii

tak

8

31

4

działania z ukrycia

shotguny

sabotaż

umiejętności techniczne

Wolny strzelec

tak

0

31

0

-

Rekrut

tak

0

0

0

-

Weteran

nie

27

120

9

-

TABELA 2

Tabela ta prezentuje dokładne informacje na temat liczby umiejętności z poszczególnych kategorii, które są od razu dostępne po wybraniu danej klasy.

Legenda:

DzU - kategoria umiejętności "Działania z ukrycia"; Pi - kategoria umiejętności "Pistolety"; PM - kategoria umiejętności "Pistolety maszynowe"; Sh - kategoria umiejętności "Shotguny"; KS - kategoria umiejętności "Karabiny szturmowe"; Sa - kategoria umiejętności "Sabotaż"; UT - kategoria umiejętności "Umiejętności techniczne"; Wy - kategoria umiejętności "Wytrzymałość"; SW - kategoria umiejętności "Sztuki walki".

KLASA

DzU

Pi

PM

Sh

KS

Sa

UT

Wy

SW

Żołnierz

0

0

2

0

2

0

1

2

0

Agent

3

1

0

0

0

0

0

0

2

Specjalista od technologii

1

0

0

2

0

3

2

0

0

Wolny strzelec

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Rekrut

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Weteran

3

3

3

3

3

3

3

3

3