Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Protocol - poradnik do gry

Alpha Protocol - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 3 | Perki | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Gadżety

Poniższa tabelka zawiera listę perków odblokowywanych w nagrodę za korzystanie z gadżetów.

Nazwa perka

Moment odblokowania

Działanie

Art of Incapacitation

Ogłuszenie 50 przeciwników z użyciem granatów ogłuszających.

możliwość przenoszenia jednego dodatkowego granatu ogłuszającego

Building a Deadlier Mouse Trap

Zdetonowanie 100 podłożonych ładunków wybuchowych (więcej na ten temat w ostatnim rozdziale atlasu).

100 punktów doświadczenia

Demolitions Expert

Zabicie 50 przeciwników z użyciem granatów wybuchowych.

możliwość przenoszenia jednego dodatkowego granatu wybuchowego

Impersonation Artist

Użycie radia (Radio Mimic) do zmylenia pięciu grup przeciwników.

możliwość przenoszenia jednego dodatkowego radia

Major League Edge

Użycie strzykawek z epinefryną w trakcie rozgrywania dziesięciu różnych misji.

zwiększenie odporności o 10% po każdorazowym wstrzyknięciu epinefryny

Orchestrated Carnage

Trzykrotne użycie zdalnie odpalanej miny do jednoczesnego zranienia co najmniej trzech przeciwników.

możliwość przenoszenia jednej dodatkowej zdalnie odpalanej miny

Perfect Pitch

Wykonanie 50 celnych rzutów z użyciem gadżetów.

100 punktów doświadczenia

Plan B: Kill it With Fire

Podpalenie 25 przeciwników z użyciem granatów zapalających.

możliwość przenoszenia jednego dodatkowego granatu zapalającego

Self-Made Medic

Użycie apteczek do odzyskania w sumie 2000 punktów zdrowia w trakcie całej gry.

możliwość przenoszenia jednej dodatkowej apteczki, zwiększenie skuteczności leczenia o 10%

Shock and Awe

Obezwładnienie 50 przeciwników z użyciem pułapek (Shock Trap).

możliwość przenoszenia jednej dodatkowej pułapki

Technophile

Użycie w pięciu różnych misjach co najmniej sześciu rodzajów gadżetów (więcej na ten temat w ostatnim rozdziale atlasu).

10% zniżki na ceny gadżetów

Mini-gry

Poniższa tabelka zawiera listę perków odblokowywanych w nagrodę za rozwiązywanie mini-gier.

Nazwa perka

Moment odblokowania

Działanie

Breaking and Entering

Rozbrojenie 10 zamków.

100 punktów doświadczenia

Circuit Breaker

Obejście zabezpieczeń w 20 urządzeniach elektronicznych.

100 punktów doświadczenia

Data Theft

Włamanie się do 10 systemów komputerowych.

100 punktów doświadczenia

Electronic Warfare

Rozbrojenie 25 urządzeń z użyciem ładunków EMP.

możliwość przenoszenia jednego dodatkowego ładunku EMP

Opiekunowie misji

Poniższa tabelka zawiera listę perków udostępnianych w nagrodę za rozgrywanie misji pod opieką konkretnych osób. O tym kto będzie opiekunem danej misji możesz się dowiedzieć z ekranu wyświetlanego przed jej rozpoczęciem, przy czym w wyjątkowych sytuacjach może dojść do zmiany opiekuna w trakcie jej rozgrywania.

Kategoria ta jest pod jednym względem wyjątkowa, gdyż perki nie są dodawane na stałe. Zamiast tego będą się one pojawiały wyłącznie na czas współpracy z daną osobą. Ponadto w zależności od tego jakie relacje utrzymujesz z danym opiekunem możesz być nagrodzony innym perkiem. Informację na ten temat odnajdziesz w drugiej kolumnie tabelki.

Nazwa perka

Personalia opiekuna, wymagania

Działanie

The Subtle Approach II

Albatross, bardzo dobre relacje

skrócenie pola widzenia wrogów o 10%

Competition II

Albatross, bardzo złe relacje

wytrzymałość +15

The Subtle Approach I

Albatross, dobre relacje

skrócenie pola widzenia wrogów o 5%

Competition

Albatross, złe relacje

wytrzymałość +5

Redirected Frustration II

Madison Saint James, bardzo złe relacje

zwiększenie obrażeń o 2 podczas korzystania z ulubionej broni

Due Caution

Madison Saint James, dobre relacje

skrócenie pola widzenia wrogów o 5%

Redirected Frustration

Madison Saint James, złe relacje

zwiększenie obrażeń o 1 podczas korzystania z ulubionej broni

Constant Encouragement II

Mina Tang, bardzo dobre relacje

wytrzymałość +15

Too Busy to Play Nice II

Mina Tang, bardzo złe relacje

o 10% wolniejsza regeneracja wszystkich zdolności

Constant Encouragement I

Mina Tang, dobre relacje

wytrzymałość +10

Too Busy to Play Nice I

Mina Tang, złe relacje

o 5% wolniejsza regeneracja wszystkich zdolności

Death by Zoom Lens II

Scarlet Lake, bardzo dobre relacje

zwiększenie celności o 2 podczas korzystania z pistoletu lub karabinu szturmowego

Rivalry II

Scarlet Lake, bardzo złe relacje

o 10% wolniejsza regeneracja wszystkich zdolności

Death by Zoom Lens I

Scarlet Lake, dobre relacje

zwiększenie celności o 1 podczas korzystania z pistoletu lub karabinu szturmowego

Rivalry

Scarlet Lake, złe relacje

o 5% wolniejsza regeneracja wszystkich zdolności

Tech Savvy II

Sean Darcy, bardzo dobre relacje

gadżety zadają o 20% więcej obrażeń

Who's the Better Agent? II

Sean Darcy, bardzo złe relacje

wytrzymałość +10

Tech Savvy

Sean Darcy, dobre relacje

gadżety zadają o 10% więcej obrażeń

Who's the Better Agent?

Sean Darcy, złe relacje

wytrzymałość +5

Size Matters II

SIE, bardzo dobre relacje

zmniejszenie siły rozrzutu o 2 podczas korzystania z pistoletów maszynowych lub shotguna

Never Show Fear to a Cougar II

SIE, bardzo złe relacje

zwiększenie wytrzymałości na obrażenia o 10%

Size Matters I

SIE, dobre relacje

zmniejszenie siły rozrzutu o 1 podczas korzystania z pistoletów maszynowych lub shotguna

Never Show Fear to a Cougar

SIE, złe relacje

zwiększenie wytrzymałości na obrażenia o 5%

Fighting Dirty II

Steven Heck, bardzo dobre relacje

+2 do obrażeń zadawanych w walce wręcz

Ignore the Sociopath II

Steven Heck, bardzo złe relacje

skrócenie pola widzenia wrogów o 10%

Fighting Dirty I

Steven Heck, dobre relacje

+1 do obrażeń zadawanych w walce wręcz

Ignore the Sociopath

Steven Heck, złe relacje

skrócenie pola widzenia wrogów o 5%

By the Book II

Yancy Westridge, bardzo dobre relacje

o 10% szybsza regeneracja wszystkich zdolności

Loose Cannon II

Yancy Westridge, bardzo złe relacje

zwiększenie obrażeń o 2 podczas korzystania z ulubionej broni

By the Book I

Yancy Westridge, dobre relacje

o 5% szybsza regeneracja wszystkich zdolności

Loose Cannon

Yancy Westridge, złe relacje

zwiększenie obrażeń o 1 podczas korzystania z ulubionej broni

Relacje z NPC

Poniższa tabelka zawiera listę perków odblokowywanych w nagrodę za wchodzenie w interakcje z postaciami niezależnymi.

Nazwa perka

Moment odblokowania

Działanie

Antisocial

Zrażenie do siebie trzech różnych osób.

250 punktów doświadczenia

Camaraderie

Zdobycie zaufania dziesięciu różnych osób.

5% zniżki na ceny wszystkich przedmiotów za wyjątkiem danych wywiadowczych (Intel)

Composed

Zachowanie spokoju (Calm) 5 razy w trakcie rozmów z innymi postaciami.

szybsza regeneracja umiejętności Iron Will (Żelazna wola), Evasion (Unikanie wykrycia), Binary Invisibility (Dwójkowa niewidzialność)

Email Enhancement

Wysłanie odpowiedzi na dziesięć różnych e-maili.

2 punkty rozwoju (AP)

Evasive

Unikanie udzielenia jednoznacznej odpowiedzi (Evasive) 5 razy w trakcie rozmów z innymi postaciami.

szybsza regeneracja umiejętności Evasion (Unikanie wykrycia), Binary Invisibility (Dwójkowa niewidzialność)

Furious

Rozzłoszczenie się (Angry) 10 razy w trakcie rozmów z innymi postaciami.

zwiększenie obrażeń zadawanych w walce wręcz o 1, szybsza regeneracja umiejętności Fury (Furia)

Hard to Read

Użycie każdego stylu zachowania w co najmniej 25% sytuacji spośród wszystkich 90 momentów, które dają okazję do wyboru stylu (więcej na ten temat w ostatnim rozdziale atlasu).

3 punkty rozwoju (AP)

Honest

Zachowanie się w sposób uczciwy 10 razy w trakcie rozmów z innymi postaciami.

wytrzymałość +5

Impatient

Wyrażenie swojego zniecierpliwienia 10 razy w trakcie rozmów z innymi postaciami.

szybsza regeneracja umiejętności Fury (Furia), Iron Will (Żelazna wola)

Intimidating

Zastraszenie (Intimidate) pięciu rozmówców.

zwiększenie obrażeń o 1 podczas korzystania ze wszystkich broni poza ulubioną

Lady's Man

Nawiązanie romansu z Madison Saint James, Miną Tang, Scarlet Lake i SIE.

5 punktów rozwoju (AP)

Last Word

Czterokrotne rozłączenie się w trakcie wideorozmów z innymi postaciami.

250 punktów doświadczenia

Lone Wolf

Zrażenie do siebie dziesięciu różnych osób.

wytrzymałość +10

No Time for Love

Odrzucenie wszelkich szans do nawiązania romansów z Madison Saint James, Miną Tang, Scarlet Lake i SIE.

przyśpieszenie regeneracji paska wytrzymałości o 20%, wytrzymałość +20

One-Track Mind

Wybranie 30 razy pod rząd takiego samego stylu zachowania.

zwiększenie wytrzymałości na obrażenia o 5%

Practical

Obranie praktycznego stylu zachowania (Practical) 10 razy w trakcie rozmów z innymi postaciami.

szybsza regeneracja umiejętności Overlock (Podkręcenie), Brilliance (Błyskotliwość), Remote Hack (Zdalne hakowanie)

Razor Wit

Zażartowanie (Joking) 10 razy w trakcie rozmowy z inną osobą.

szybsza regeneracja umiejętności Chain Shot (Seria strzałów), Bullet Storm (Grad pocisków), Room Sweep (Oczyszczenie pomieszczenia), Focused Aim (Skoncentrowany ostrzał)

Social Butterfly

Zyskanie przychylności trzech różnych osób.

5% zniżki na ceny danych wywiadowczych (Intel)

Testing the Waters

Wybranie odpowiedzi zarezerwowanych dla trzech różnych stylów zachowania w trakcie pojedynczej rozmowy.

1 punkt rozwoju (AP)

Textaholic

Wysłanie odpowiedzi na pięć różnych e-maili.

250 punktów doświadczenia

These Aren't the Agents You're Looking For

Nakłonienie dwóch różnych wartowników do dobrowolnego przepuszczenia głównego bohatera.

szybsza regeneracja umiejętności Evasion (Unikanie wykrycia), Shadow Operative (Agent cienia)

Transmission's Breaking Up

Dwukrotne rozłączenie się w trakcie wideorozmów z innymi postaciami.

100 punktów doświadczenia

Variable Approach

Zmiana stylu zachowania w trakcie piętnastu różnych rozmów.

2 punkty rozwoju (AP)

Who, Me?

Blefowanie (Bluff) w rozmowach z pięcioma różnymi postaciami.

szybsza regeneracja umiejętności Shadow Operative (Agent cienia)