Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Protocol - poradnik do gry

Alpha Protocol - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

UDANIE SIĘ DO SEKTORA TRENINOWEGO:

To bardzo proste zadanie - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

To bardzo proste zadanie. Skorzystaj z nowo odblokowanych drzwi, kierując się w stronę oznaczonego przez grę pomieszczenia (M1, 12). Nie możesz się tu zgubić, bo wszystkie pozostałe przejścia są zablokowane. Po dotarciu na miejsce skorzystaj z szafki by zmienić szczegóły wyglądu głównego bohatera. Dodatkowo możesz włączyć telewizor i włamać się do pobliskiego terminalu komputerowego (M1, 1 ), co pozwoliłoby Ci uzyskać dostęp do sześciu wiadomości. Teoretycznie mógłbyś już teraz powrócić do Westridge'a, ale lepiej będzie wykonać wszystkie zadania poboczne, a mianowicie odwiedzić trzy inne osoby.

ZADANIE POBOCZNE - TRENING W ZAKRESIE OBSŁUGI GADŻETÓW:

Jeżeli masz zamiar odbyć trening w zakresie korzystania z gadżetów to musisz skorzystać z lewych drzwi (M1, 13) - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Jeżeli masz zamiar odbyć trening w zakresie korzystania z gadżetów to musisz skorzystać z lewych drzwi (M1, 13). W środku spotkasz Seana Darcy'ego. W celu ukończenia przygotowanej przez niego lekcji treningowej musisz kolejno:

1) podrzucić kilka granatów pod wybrane cele

2) podrzucić granat tak by odbił się od ściany i wylądował obok celu

3) wrzucić granat przez górną okiennicę

4) podrzucić granat pod ciężarówkę tak by eksplodowała

5) wybrać z inwentarza granat EMP (screen) i podrzucić go pod oznaczone drzwi z zamkiem elektronicznym

6) założyć na kolejnych drzwiach pułapkę i zaczekać na jej zdetonowanie (screen) - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

6) założyć na kolejnych drzwiach pułapkę i zaczekać na jej zdetonowanie (screen)

7) rozprawić się z ostatnią grupą przeciwników - zdecydowanie radzę porozmieszczać ładunki na okolicznych ścianach, dzięki czemu nie będziesz musiał pokonywać wartowników w walce wręcz

Na końcowy wynik wpływ mają przede wszystkim: czas potrzebny na ukończenie lekcji (warto ją powtórzyć ze zmniejszoną ilością wskazówek Seana), to czy zastawiona pułapka zlikwidowała więcej niż jednego wartownika, brak odniesionych obrażeń.

Po zakończonym treningu Sean może Ci zaproponować przyjacielski zakład - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Po zakończonym treningu Sean może Ci zaproponować przyjacielski zakład. Warto przystać na jego propozycję. Zaczekaj aż zostaniesz przeniesiony w nowe miejsce i wysłuchaj założeń wyzwania. Twoje zadanie polega na wyłączeniu trzech paneli alarmowych (znane mini-gry). W międzyczasie przeszkadzali będą Ci przeciwnicy, których można ogłuszać lub likwidować w walce wręcz. Zauważ też, że możesz się leczyć z pomocą rozwieszonych na ścianach punktów pierwszej pomocy. Co ciekawe, paneli nie musisz osobiście rozbrajać, bo możesz korzystać z zabranych z szafki gadżetów i je w odpowiednie miejsca podrzucać. W nagrodę za zaliczenie wyzwania otrzymasz 20000 dolarów.

ZADANIE POBOCZNE - TRENING W ZAKRESIE OBSŁUGI BRONI:

Jeżeli masz zamiar odbyć trening w zakresie korzystania z broni to musisz skorzystać ze środkowych drzwi (M1, 14) - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Jeżeli masz zamiar odbyć trening w zakresie korzystania z broni to musisz skorzystać ze środkowych drzwi (M1, 14). W środku spotkasz Minę Tang, z którą rozmawiałeś już wcześniej (warto zwrócić się do niej po imieniu jeśli chcesz poprawić z nią relacje). W celu ukończenia przygotowanej przez niej lekcji treningowej musisz kolejno:

1) użyć pistoletu do zlikwidowania kilku celów

2) przytrzymać na dłużej prawy przycisk myszy i dopiero wtedy oddać ostrzał (screen)

3) użyć pistoletu automatycznego do zlikwidowania kilku celów - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

3) użyć pistoletu automatycznego do zlikwidowania kilku celów

4) schować się za zasłoną i zlikwidować kilka celów w oparciu o opcję prowadzenia tzw. ślepego ostrzału

5) wychylić się zza zasłony i zlikwidować kilka celów

6) przejść do kolejnej strefy i zlikwidować z pomocą pistoletu kilka ruszających się celów

7) przejść do kolejnej strefy (nowy cel po drodze), wziąć shotguna i zlikwidować kilka celów z pomocą systemu namierzania (przytrzymanie prawego przycisku myszy - screen)

8) przejść do kolejnej strefy (nowe cele po drodze) i z pomocą pistoletu maszynowego zlikwidować dwa zgrupowania celów - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

8) przejść do kolejnej strefy (nowe cele po drodze) i z pomocą pistoletu maszynowego zlikwidować dwa zgrupowania celów

9) przejść do kolejnej strefy, wziąć karabin szturmowy i zlikwidować kilka celów (na wprost od Michaela oraz na górnej konstrukcji)

10) skorzystać z drabinek (screen) w celu powrotu do Miny

Na końcowy wynik wpływ mają przede wszystkim: czas potrzebny na ukończenie lekcji (warto ją powtórzyć ze zmniejszoną ilością wskazówek Miny), liczba trafień i niecelnych strzałów, liczba trafień krytycznych.

Jeżeli udało Ci się zdobyć więcej niż sto punktów (największy wpływ mają tu mała liczba niecelnych strzałów i bonus za zlikwidowanie dwóch celów jednym strzałem z shotguna) to Mina zaproponuje Ci dodatkowe wyzwanie, na które warto oczywiście przystać - Graybox - Opis przejścia (3) | Prolog Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Jeżeli udało Ci się zdobyć więcej niż sto punktów (największy wpływ mają tu mała liczba niecelnych strzałów i bonus za zlikwidowanie dwóch celów jednym strzałem z shotguna) to Mina zaproponuje Ci dodatkowe wyzwanie, na które warto oczywiście przystać. Po chwili zostaniesz przeniesiony do sali ćwiczeń z zadaniem użycia pistoletu ze strzałkami usypiającymi do pozbycia się Seana. Wyjdź po drabince na górę, przejdź na sam koniec i namierz przeciwnika (screen), przytrzymując na dłużej prawy przycisk myszy i celując w jego głowę. Możesz już powrócić do Miny.