Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Recenzja gry 5 grudnia 2008, 08:23

autor: lhorror

Gothic 3: Zmierzch Bogów - recenzja gry

Miłośnicy Gothica mieli nadzieję, że Zmierzch Bogów okaże się też zmierzchem bugów. Jeśli uważacie, że wiecie, co to znaczy ostro zapluskwiona gra, to zaprawdę powiadam Wam – niczego jeszcze nie widzieliście.

Wszystkich fanów Gothica najbardziej interesują zmiany w stosunku do trzeciej części gry. Nie wymagajcie, żebym wymieniał wszystkie lokacje, jakie uległy modyfikacji i podał pełną listę nowego uzbrojenia. Wszak nie mogę pozbawić Was przyjemności odkrywania tegoż samemu. Dość powiedzieć, że zmiany są.

Obszar, na którym możemy działać nieco się zmniejszył.

Spotkamy paru nowych przeciwników, lokacje są przerobione i zamieszkują je inne postacie, a niektóre tereny po prostu zniknęły (do naszej dyspozycji pozostawiono niemal wyłącznie terytorium Myrtany). W ustawieniach graficznych znajdziemy nieco nowości. Przede wszystkim antyaliasing. Dzięki wygładzaniu grafika wygląda nieco lepiej, zwłaszcza z bliska. Zniknął nikomu niepotrzebny efekt kreskówki, a opcje wyświetlania grafiki uzupełniono o HDR (High Dynamic Range). Czy przynosi to widoczną poprawę jakości w stosunku do efektu Overglow? Ciężko powiedzieć. Albo zmiany są tak mało znaczące, że trudno je zauważyć, albo też aktywacja tej opcji po prostu szwankuje. W żaden sposób nie mogłem też włączyć efektu głębi pola z poziomu gry. Pomogło dopiero ręczne grzebanie w pliku ustawień.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie