Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2001Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2001 roku.

Resident Evil 3: Nemesis - recenzja gry

Resident Evil 3: Nemesis - recenzja gry

recenzja gry13 kwietnia 2001

Zastępy nieumarłych po raz kolejny wyległy na ulice Raccoon City. Nikt nie jest w stanie się im przeciwstawić, niewielu przeżyło, a jeszcze mniej może uciec. Ty należysz do tych nielicznych...

Resident Evil 3: Nemesis - recenzja gry
Diablo - recenzja gry

Diablo - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2001

Diablo to drugie dziecko Blizzarda, które zyskało co najmniej tak wielką sławę (a może nawet i większą), jak Warcraft. Obecnie na rynku króluje już jego następca, warto jednak zastanowić się od czego wszystko się zaczęło.

Diablo - recenzja gry

Shadow Company: Left for Dead - recenzja gry

recenzja gry23 maja 2001

Shadow Company to przedstawiciel strategii czasu rzeczywistego który oddaje do naszej dyspozycji możliwość wcielenia się w rolę dowódcy oddziału świetnie wyszkolonych najemników i wykonania szeregu szczególnie niebezpiecznych misji.

Shadow Company: Left for Dead - recenzja gry
The Settlers IV - recenzja gry

The Settlers IV - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2001

Malutcy osadnicy po raz czwarty weszli do wnętrz naszych komputerów i zaczęli robić niemałe zamieszanie. Co takiego ma w sobie ta gra, że każda jej wersja od razu staje się przebojem? I dlaczego należy przypuszczać, że i czwarta część sukces ten powtórzy?

The Settlers IV - recenzja gry
Diablo II: Pan Zniszczenia - recenzja gry

Diablo II: Pan Zniszczenia - recenzja gry

recenzja gry30 czerwca 2001

Przy wszystkich błędach Diablo II: LoD jest ogromnym krokiem naprzód w porównaniu z Diablo II, a także po prostu rewelacyjną grą, pozwalającą na wiele godzin dobrej zabawy.

Diablo II: Pan Zniszczenia - recenzja gry

Anachronox - recenzja gry

recenzja gry21 września 2001

Anachro-nox, trucizna z przeszłości. Tak można swobodnie przetłumaczyć tytuł tej gry. Gry, na którą przyszło nam czekać tak długo. Tutaj pojawia się pytanie – czy było warto?

Anachronox - recenzja gry
Sid Meier's Civilization III - recenzja gry

Sid Meier's Civilization III - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2001

Zgodnie z samym tytułem gry, mamy do czynienia ze starą, dobrą „Cywilizacją”, nie zawierającą udziwnień ponad miarę, kolejnym kamieniem milowym na drodze jej rozwoju...

Sid Meier's Civilization III - recenzja gry

Merchant Prince II - recenzja gry

recenzja gry5 grudnia 2001

Celem gry jest wzbogacenie się. Dążąc do władzy i bogactwa, możemy wykorzystać wszelkie dostępne sposoby takie jak: wynajmowanie najemników, rozbijanie rynków, zastraszanie senatorów, stosowanie tortur lub atakowanie karawan przeciwników.

Merchant Prince II - recenzja gry

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2001

"Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy" Jest to świetnie opowiedziana historia wzorowana na starszych tytułach, takich jak seria Monkey Island.

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - recenzja gry
Twierdza - recenzja gry

Twierdza - recenzja gry

recenzja gry13 grudnia 2001

Twierdza to połączenie symulatora budowy średniowiecznych zamczysk i strategii ekonomicznej polegającej na zarządzaniu miastem.

Twierdza - recenzja gry

M: Alien Paranoia - recenzja gry

recenzja gry21 sierpnia 2001

Alien Paranoia to zręcznościowa gra dla najmłodszych, której bohaterem jest zabawny kosmita o imieniu „M”, którego hobby to pizza, gra komputerowa „Małe ludziki” i podnoszenie ciężarów w przestrzeni kosmicznej.

M: Alien Paranoia - recenzja gry

Apostołowie: Święte Ziemie - recenzja gry

recenzja gry14 sierpnia 2001

Disciples: Sacred Lands jest grą osadzoną w świecie fantasty sposobem rozgrywki bardzo zbliżoną do serii Heroes of Might & Magic. Jej fabułą jest odwieczny konflikt pomiędzy czterema rasami zamieszkującymi stare Imperium.

Apostołowie: Święte Ziemie - recenzja gry
Kangurek KAO - recenzja gry

Kangurek KAO - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2001

Kangurek Kao to gra przeznaczona w założeniu dla dzieci, przyciągająca kolorową grafiką oraz nieskomplikowaną, ale wciągającą fabułą. Czy uda jej się podbić serca dzieci? Tego nie wiemy, ale możemy zaprezentować wrażenia naszego recenzenta.

Kangurek KAO - recenzja gry

SWAT 3: Close Quarters Battle - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2001

Taktyczna odmiana gier typu FPS notuje od pewnego czasu kolejne rekordy popularności. Najbardziej znanymi przedstawicielami tego gatunku jest Rainbow Six, Delta Force oraz właśnie SWAT 3. Czym ten tytuł ujął naszego recenzenta i rzesze graczy?

SWAT 3: Close Quarters Battle - recenzja gry

Airfix Dogfighter - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2001

Kiedy uruchomiłem na moim komputerze grę pod tytułem Airfix Dogfighter znowu poczułem się jakbym miał dwanaście lat, biegał po domu rodziców dzierżąc w ręku ulubionego Hurricane’a i walczył z atakującymi od strony słońca (czytaj: lampy) myśliwcami wroga.

Airfix Dogfighter - recenzja gry

Zeus: Pan Olimpu - recenzja gry

recenzja gry15 lutego 2001

Zeus jest grą w której nad burzenie wszystkiego przedkłada się twórcze tworzenie i budowanie mitycznego miasta w czym pomagają nam słynni greccy bogowie jak Zeus, Ares, Afrodyta, oraz przeszkadzają potwory - wszyscy rodem z „Mitologii” Parandowskiego.

Zeus: Pan Olimpu - recenzja gry

Combat Mission: Beyond Overlord - recenzja gry

recenzja gry10 stycznia 2001

Gra ta jest najlepszym dowodem tego, że grupka ludzi z pasją i profesjonalnym nastawieniem potrafi stworzyć nawet przy pomocy małych nakładów finansowych genialną grę strategiczną, która może być najlepszą obecnie symulacją pola walki II wojny światowej.

Combat Mission: Beyond Overlord - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2001

Powstańcie dzieci nocy, albowiem znów nadeszła ta straszna chwila, że zagrożone zdradą są święte reguły Maskarady. Wszystkie wartości, którymi do tej pory kierowaliśmy się we współżyciu z ludźmi zostały narażone na zgubę i zatracenie.

Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry

Severance: Blade of Darkness - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2001

Blade Of Darkness pojawiło się niczym grom z nieba. Brak większej kampanii reklamowej i jakiegokolwiek rozgłosu nie wpłynął pozytywnie na moje pierwsze wrażenie dotyczące tej gry. Dopiero później miałem się przekonać, jak bardzo się myliłem.

Severance: Blade of Darkness - recenzja gry

Tribes 2 - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2001

Dzięki Tribes 2, pojęcie „gra zespołowa” zyska nowy wymiar. Bogactwo broni, trybów rozgrywki, pojazdów i postaci da nam tak dużą ilość wariacji pojedynków i bitew, że nawet fani popularnych FPS’ów dostrzegą potęgę drzemiącą w Tribes 2!

Tribes 2 - recenzja gry

Warhammer Epic 40,000: Final Liberation - recenzja gry

recenzja gry29 kwietnia 2001

Uruchamiając grę „Warhammer Epic 40 000: Final Liberation”, jako Lord Commander obejmiesz dowództwo nad elitarnymi jednostkami Imperium, by uniemożliwić podbój planety Volistad przez armię zdegenerowanych kosmicznych Orków.

Warhammer Epic 40,000: Final Liberation - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2001

Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

Catan: Pierwsza Wyspa - recenzja gry

recenzja gry16 maja 2001

Catan to gra, która w cudowny sposób łączy dwa światy: dzieci i dorosłych. Zawiera w sobie cechy największych przebojów. Oferuje bowiem interesującą i pełną radości rozgrywkę przy jednocześnie łatwych i zrozumiałych regułach.

Catan: Pierwsza Wyspa - recenzja gry

Europa Universalis - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2001

Europa Universalis to gra, w iście doskonały sposób łącząca w sobie elementy strategiczne, militarne, ekonomiczne i dyplomatyczne. Swymi fundamentami sięga do dzieła sprzed lat – Civilization, lecz jest w całości nową i zgoła odmienną grą.

Europa Universalis - recenzja gry

Grand Prix Legends - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2001

Grand Prix Legends legendę ma wpisaną już w nazwie, ale czy twórcy tej gry zdawali sobie sprawę, że stanie się nią naprawdę? Na liczącym sobie zaledwie kilkanaście pozycji, rynku symulacji samochodowych GPL zajmuje miejsce w najściślejszej czołówce.

Grand Prix Legends - recenzja gry

Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gry

recenzja gry30 stycznia 2001

Jako kontynuacja wspaniałej serii Heroes of Might and Magic, Armageddon’s Blade przedstawia sobą sporą wartość dla gracza, lecz jeżeli popatrzeć na grę pod kątem - co nowego w świecie naszych Bohaterów - to niestety raczej zawodzi.

Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gry

In Cold Blood - recenzja gry

recenzja gry20 lutego 2001

„In Cold Blood” to typowa gra action-adventure. Twoim zadaniem jako tajnego agenta MI6 jest odnalezienie zaginionego przyjaciela gdzieś na terenach jednej z republik radzieckich. Ale jak sam się przekonasz sprawy potoczą się w zupełnie innym kierunku ...

In Cold Blood - recenzja gry
Need for Speed III: Hot Pursuit - recenzja gry

Need for Speed III: Hot Pursuit - recenzja gry

recenzja gry28 lutego 2001

Wyścigi samochodowe, które na długo wyznaczyły nowy standard, często nie do osiągnięcia nawet przez najnowsze produkcje. Pomimo leciwego wieku swoją grywalnością nadal przyciągają rzesze graczy. Dlaczego tak jest? Przeczytajcie w recenzji.

Need for Speed III: Hot Pursuit - recenzja gry

Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2001

Hugo – Tropikalna Wyspa przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 do 7-9 lat. Szata graficzna w jakiej gra jest utrzymana nie tchnie nowością, co jednak nie przeszkadza młodszym graczom przeżywać wraz z sympatycznym bohaterem nowe przygody.

Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry

Necronomicon: Świt Ciemności - recenzja gry

recenzja gry10 sierpnia 2001

Gra przygodowa, której akcja utrzymana jest w realiach niezwykle popularnej twórczości H.P. Lovecraft’a. Gracze przenoszą się do roku 1927 do miasteczka Pawtuxet leżącego na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych.

Necronomicon: Świt Ciemności - recenzja gry