Lista publicystyki 2002
Spotkanie Przyjaciół Gry-OnLine 2002
artykuł19 listopada 2002
W pogodną sobotę, 16-go listopada 2002, odbyło się drugie, organizowane przez GRY-OnLine, spotkanie użytkowników forum dyskusyjnego i klubowiczów MayClub. Oto nasza krótka relacja z imprezy ilustrowana fotkami.
Spotkanie Przyjaciół Gry-OnLine 2002Ganymede - wywiad
artykuł24 października 2002
Ganymede , to firma która powołała do życia wielki serwis gier online’owych w ramach Wirtualnej Polski, ale również stworzyła jeden z najlepszych na rynku fliperów – „Slamtilt Resurrection”. Niedługo zaś na rynek trafi Armobiles oraz Brisk...
Ganymede - wywiadThe Sims Online - Ludzie Złapani w Sieć...
artykuł18 października 2002
The Sims to najlepiej sprzedająca się gra w historii rozrywki komputerowej. Dlatego też, nie dziwi fakt, iż producent, firma Maxis, zdecydował sie na przeniesienie gry do Internetu i zrobienie z niej... wirtualnego świata.
The Sims Online - Ludzie Złapani w Sieć...Modi i Nanna - wywiad z twórcami
artykuł1 października 2002
Modi i Nanna jest polskim projektem, wykonanym przez specjalistów i miłośników rozrywki komputerowej z grupy ReSync. Celem autorów było stworzenie gry całkowicie w konwencji 3D, takiej której fabuła i grafika zachwyci graczy w każdym wieku.
Modi i Nanna - wywiad z twórcamiTo będzie inny „Top Secret”
artykuł23 września 2002
Kultowe pismo powraca w nowej formie i w nowych czasach. Jak przygotowywano się do wskrzeszenia legendy polskiego światka gier komputerowych dowiecie się z wywiadu z Marcinem Przasnyskim i Aleksem Uchańskim, redaktorami prowadzącymi nowy „Top Secret”.
To będzie inny „Top Secret”Alien Artefact - Wywiad z twórcami „Another War”.
artykuł13 września 2002
Wywiad porusza szereg interesujących tematów związanych nie tylko z samą grą Another War, lecz także z jej drugą częścią, która być może ukaże się już pod koniec 2002 roku.
Alien Artefact - Wywiad z twórcami „Another War”.Massively Multiplayer Online - Świt nowej ery w grach komputerowych
artykuł23 sierpnia 2002
Artykuł ten przeznaczony jest zarówno dla ludzi zupełnie świeżych w „tych klimatach” jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcieliby zobaczyć jak na dzień dzisiejszy kształtuje się rynek gier MMO.
Massively Multiplayer Online - Świt nowej ery w grach komputerowychSzkodliwość gier komputerowych
artykuł7 sierpnia 2002
Czy gry są szkodliwe? To pytanie nurtuje od dawna rodziców, naukowców, psychologów i całe mnóstwo innych osób, zastanawiających się nad tym, czy gry mają wpływ na to co dzieje się wokół nas...
Szkodliwość gier komputerowychStrzelanina z Polski rodem - wywiad z twórcami „Painkillera”
artykuł17 lipca 2002
O kulisach powstawania najnowszej, tworzonej w Polsce strzelaniny FPS -„Painkillera”, inspiracjach i rynku gier w Polsce i na świecie rozmawiamy z Adrianem Chmielarzem, szefem zespołu People Can Fly.
Strzelanina z Polski rodem - wywiad z twórcami „Painkillera”Doom III – Powrót giganta coraz bliżej
artykuł16 lipca 2002
Doom zmienił oblicze gier komputerowych w dniu, w którym sie pojawił. Teraz Doom III ma szansę zmienić je ponownie. Pytanie tylko czy nadal jest to tylko gra?
Doom III – Powrót giganta coraz bliżejnVidia vs ATi
artykuł27 czerwca 2002
Która karta jest lepsza? Co jest ważniejsze? Ilość wyświetlanych klatek na sekundę, jakość generowanego obrazu, a może cena? Kupowanie odpowiedniej karty graficznej przyprawić może o ból głowy nawet największego specjalistę w tej dziedzinie.
nVidia vs ATiSpider-Man - recenzja filmu z 2002 roku
artykuł24 czerwca 2002
Człowiek-pająk szturmem zdobywa kina na całym świecie, oplątując swymi sieciami miliony młodych widzów. Nie przeszkadzają mu w tym ani tabuny bandytów, ani Zielony Goblin, ani nawet sarkający filmowi krytycy, którzy wręcz chodzą po ścianach. Ze złości.
Spider-Man - recenzja filmu z 2002 rokuBattlefront - wywiad z twórcami Combat Mission
artykuł6 czerwca 2002
Zapis wywiadu z ludźmi z zespołu Battlefront, który dzięki uprzejmości firmy CD Projekt udało się przeprowadzić polskim graczom skupionymi wokół strony Combat Mission Polish HQ.
Battlefront - wywiad z twórcami Combat MissionJak Świat przyjął Morrowinda?
artykuł29 maja 2002
Na polską premierę Morrowinda przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Nie zmienia to jednak faktu, że gra została już za oceanem wydana i ma się dobrze. O tym, jak społeczność graczy przyjęła to RPG wszech czasów, przeczytacie w naszym artykule.
Jak Świat przyjął Morrowinda?Urodziny krakowskiego Empiku
artykuł20 maja 2002
Uroczystości rocznicowe krakowskiego Empiku, w przypadku działu multimediów zorganizowane we współpracy z redakcją Gier-OnLine trwają. Co się dzieje i jak się dzieje dowiecie się z naszych codziennych relacji.
Urodziny krakowskiego EmpikuDawno temu, w odległej galaktyce... - recenzja filmu „Atak Klonów”
artykuł14 maja 2002
Zasłona oczekiwania spada niczym przecięta mieczem świetlnym. George Lucas znowu w świetnej formie. „Atak Klonów” przywraca na ekrany magię i Moc, które zgubiono gdzieś przy realizacji „Mrocznego Widma”.
Dawno temu, w odległej galaktyce... - recenzja filmu „Atak Klonów”Wywiad dotykający tematu prac nad drugą częścią "Rezerwowych psów"
artykuł22 kwietnia 2002
Jakie będą Rezerwowe Psy 2? Czy podobnie jak część pierwsza poruszą niebo i ziemię? Wiedzeni wrodzoną ciekawością postanowiliśmy zdobyć nieco informacji na ten temat i odwiedzić mieszczącą się w Krakowie siedzibę autorów gry.
Wywiad dotykający tematu prac nad drugą częścią "Rezerwowych psów"13 wyścigówek, które... rozbudziły we mnie rajdowca
artykuł17 marca 2002
„3 – 2 – 1... Go!” Ileż to razy w ciągu całego życia przyszło mi usłyszeć tę słynną formułkę – tekst, któremu niemal nieodłącznie towarzyszyło olbrzymie napięcie, nie mniejsze skupienie i oczekiwanie na nieuchronnie nadchodzący start...
13 wyścigówek, które... rozbudziły we mnie rajdowcaRTS 2002
artykuł22 lutego 2002
Od czasu ukazania się programów Dune II i Warcraft strategie czasu rzeczywistego biją rekordy popularności. Co nas czeka w najbliższej przyszłości? Autor niniejszego artykułu skupił się na kilku nadciągających tytułach.
RTS 200210 życzeń do Złotej Rybki
artykuł19 lutego 2002
Spotkanie ze spełniającą zachcianki Złotą Rybką jest przeżyciem bardzo stresującym, dlatego też przygotowałem sobie listę życzeń do niej. Mam nadzieję, iż będzie ona przydatna również dla was.
10 życzeń do Złotej RybkicRPG 2002
artykuł11 lutego 2002
Co nas czeka w najbliższej przyszłości? Autor niniejszego artykułu skupił się, (subiektywnie, rzecz jasna) na kilku nadciągających tytułach z gatunku cRPG, które jeszcze w tym roku powinny trafić na nasze dyski twarde.
cRPG 2002Złoty Harry - recenzja filmu „Harry Potter i kamień filozoficzny”
artykuł29 stycznia 2002
Miliony sprzedanych książek, zastępy fanów i fanek w wieku od lat 5 do 105. Mnóstwo gadżetów, strony w internecie, fankluby, gra komputerowa, film w kinie. Kolejne w drodze. Całkiem nieźle jak na nastoletniego czarodzieja. No właśnie – czarodzieja...
Złoty Harry - recenzja filmu „Harry Potter i kamień filozoficzny”Gry retro - podróż sentymentalna
artykuł27 stycznia 2002
Wiek XXI zaczął się od kolejnej wielkiej wojny, udanych testów silników jonowych oraz wysypu naprawdę dobrych gier komputerowych. Poprzedni taki urodzaj miał miejsce dziesięć lat temu - przynajmniej zdaniem autora, który tamte lata i tamte gry wspomina...
Gry retro - podróż sentymentalnaJaki był rok 2001 ?
artykuł11 stycznia 2002
Pierwszy rok nowego tysiąclecia przeszedł już do historii. Jaki był on dla przemysłu gier komputerowych, co ciekawego się w nim wydarzyło?
Jaki był rok 2001 ?