Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Crying is not Enough PC

Przygodowa gra akcji TPP w konwencji survival horroru, stanowiąca część trójsezonowej historii o nazwie „Project Chromopolis”. Wcielamy się w 35-letniego mężczyznę imieniem Jacob, który w zamian za obietnicę wybudzenia ukochanej ze śpiączki decyduje się na niebezpieczną podróż na pograniczu dwóch równoległych światów.

Akcji, horror, indie, przygodowe gry akcji, survival horror, TPP.

Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374191Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374190Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374189Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374188Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374187Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374186Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374185Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374184Crying is not Enough - screen - 2014-01-13 - 275828

wersja językowa:
EN napisy i dialogi

Data premiery gry Crying is not Enough | PC

19czerwca2018

19czerwca2018

Steam

PC Windows
Okładka Crying is not Enough (PC)
Crying is not Enough

Crying is not Enough to na platformę PC Windows rozgrywająca się w dwóch równoległych światach trzecioosobowa gra akcji w konwencji survival horroru. Za jej powstaniem stoi niezależny zespół programistów z greckiego studia Storyline Team.

Fabuła

Crying is not Enough oferuje graczom mroczną historię z pogranicza horroru i science fiction. Bohaterem gry jest 35-letni Jacob Helten, który w prologu całej historii ulega poważnemu wypadkowi samochodowemu i wraz ze swą ukochaną Claire trafia do szpitala. Po odzyskaniu przytomności nasz protagonista dowiaduje się, że Claire zapadła w głęboką śpiączkę. Miłość i poczucie winy sprawiają, że jedynym celem Jacoba staje się odzyskanie ukochanej. Blisko rok później mężczyznę odwiedza tajemnicza Eleonore i obiecuje wybudzenie kobiety w zamian za wykonanie pewnej misji. Okazuje się jednak, że wymaga to odwiedzenia mitycznego, równoległego wymiaru, w którym roi się od niebezpiecznych potworów.

Mechanika

Balansując na granicy dwóch światów, protagonista musi rozwiązać szereg zagadek i stawić czoła wielu przeciwnikom. W walce Jacob posługuje się się zarówno własnymi pięściami, jak i bronią palną, którą możemy modyfikować dzięki systemowi craftingu. W miarę postępów bohater zyskuje doświadczenie, a na każdym kolejnym poziomie odblokowuje nową przydatną umiejętność.

Warto również nadmienić, że nad rozwojem wydarzeń w grze czuwa system karmy, kierujący fabułą w zależności od dokonywanych przez gracza wyborów. Prowadzą one również do jednego z kilku możliwych zakończeń.

Technikalia

Stworzona na silniku Unity oprawa graficzna w wersji na platformę PC Windows prezentuje się dobrze. W rozgrywce pomaga rozbudowany interfejs z kompasem, minimapą i wskaźnikiem celu. Twórcy postarali się również o to, by wszystkie kwestie dialogowe były wypowiadane przez aktorów. W rolę głównego bohatera wcielił się Dean Wendt, znany z popularnego amerykańskiego serialu dla dzieci pt. Barney i przyjaciele.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 8.4 / 10 na podstawie 4 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 71,99 PLN

Wymagania wiekowe Crying is not Enough

18+

Wymagania sprzętowe Crying is not Enough

Rekomendowane: Intel Core i7-4770 3.4 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 480 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit
Minimalne: Intel Core i5-2400 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 / 3 GB Radeon HD 7970 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G703
ASUS ROG GL502VS
ASUS ROG GX501 Zephyrus
  • Karta graficzna: NVIDIA® GeForce GTX 1080
  • Procesor: Intel® Core™ i7
  • Ram: 16 GB DDR4 2400 / 2800 MHz SDRAM
  • Matryca: 17.3" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 144Hz
  • Dysk: SSD 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (hard drive: 1TB 7200RPM / 2TB 5400RPM SATA HDD)
Sprawdź ceny w:
  • Karta graficzna: NVIDIA® GeForce® GTX 1070
  • Procesor: Intel® Core™ i7
  • Ram: 16 GB DDR4 2133MHz SDRAM
  • Matryca: 15.6" (16:9) IPS Full HD (1920x1080) 120Hz
  • Dysk: SSD 128GB/256GB/512GB SATA3 / PCIE Gen3X4 SSD
Sprawdź ceny w:
  • Karta graficzna: NVIDIA® GeForce® GTX 1080
  • Procesor: Intel® Core™ i77
  • Ram: 16 GB DDR4 2400MHz SDRAM
  • Matryca: 15.6" (16:9) IPS Full HD (1920x1080) 120Hz
  • Dysk: SSD 256GB/512GB/1TB PCIE Gen3X4 SSD
Sprawdź ceny w:

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
07.06.2018 13:44
👍
elosidzej
59
Generał
8.0

Przypomina mi Alan Wake
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

19.06.2018 22:39
odpowiedz
luzik8010
14
Chorąży
3.0

Niestety pomysł fajny klimat też lecz reszta dno!sterowanie drętwe zbyt długie wczytywanie rozdziałów.Graficznie nie jest żłe ale to za mało.Szkoda tak mało dobrych gier ostatnio wychodzi.

22.06.2018 16:30
👎
odpowiedz
pieterkov
73
Konsul
4.0

Miał być drugi alan wake, wyszło wielkie G.
Gra zbudowana na solidnych assetach, miejscami dobre tekstury, odbicia, deszcz itd. ale niestety wszystko wygląda na zrobione przez grupkę studentów i w dodatku w wersji alfa.

Przez okno widać, że budynek naprzeciwko zawieszony jest w próżni, postać przenika tekstury otoczenia, tekstury miejscami są rozpikselowane a gra wydaje się chodzić w 25 fpsach na gtx1070. Niektóre ‘komentarze’ bohatera np. do zamkniętych drzwi to sam tekst bez audio.

W ogóle przez cały czas nie wiadomo gdzie mamy iść dalej (start gry to szukanie telefonu po mieszkaniu, bez żadnego komentarza bohatera, że mamy go w ogóle odebrać), po prostu idziemy korytarzem i próbujemy każdych drzwi i każdego przedmiotu po kolei. Właściwe drzwi nie są w żaden sposób podświetlone więc nie wiadomo czy da się ich użyć. Napisy nie pokrywają się dokładnie z dialogami i mają pełno literówek np. ventetta. Dialogi są sztywne i źle zagrane.

Potem przedmioty takie jak amunicja czy strzykawka są już podświetlane. Gra jest jednak niewygodna, nudna i nieprzyjemna. Celowanie to dramat, a potem kilka minut biegu po pustym lesie o ile ktoś po drodze nie uśnie. Początek gry to ekrany ładowania co kilkadziesiąt sekund, potem jest już lepiej bo dopiero pomiędzy lokacjami jest doczytywanie.

Fabuła jakby ma potencjał, ale jej szczegóły są idiotyczne np. c4 umieszczone pod przedziałem pasażerskim helikoptera, bohaterowie przeżywają wybuch i rozbicie helikoptera; bohater który jest cywilem nagle biegle włada bronią.

Ogólnie jedna wielka toporność. Gdyby to dopracować to może byłoby fajne, a tak mamy jedną wielką zabugowaną masakrę (gra nie zmienia ustawień czułości myszy dopóki nie wrócimy do menu i znowu do gry lub nie zmienimy etapu kolejnym ekranem ładowania!).
Może dałoby się to na upartego przejść, pytanie tylko – po co? Gra to tortura i nie ma się ochoty dawać jej kolejnych szans marnując choćby godziny na próby dalszego grania. Po kilkudziesięciu minutach poddałem się.

Praise steam refunds

post wyedytowany przez pieterkov 2018-06-22 16:32:35