Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Crying is not Enough

Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374191 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374190 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374189 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374188 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374187 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374186 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374185 Crying is not Enough - screen - 2018-05-29 - 374184 Crying is not Enough - screen - 2014-01-13 - 275828 Crying is not Enough - screen - 2014-01-13 - 275827 Crying is not Enough - screen - 2014-01-13 - 275826 Crying is not Enough - screen - 2014-01-13 - 275825
PC
PS4
XONE

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
07.06.2018 13:44
👍
elosidzej
63
Generał
8.0

Przypomina mi Alan Wake
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

19.06.2018 22:39
odpowiedz
luzik8010
17
Chorąży
3.0

Niestety pomysł fajny klimat też lecz reszta dno!sterowanie drętwe zbyt długie wczytywanie rozdziałów.Graficznie nie jest żłe ale to za mało.Szkoda tak mało dobrych gier ostatnio wychodzi.

22.06.2018 16:30
👎
odpowiedz
1 odpowiedź
pieterkov
77
Konsul
4.0

Miał być drugi alan wake, wyszło wielkie G.
Gra zbudowana na solidnych assetach, miejscami dobre tekstury, odbicia, deszcz itd. ale niestety wszystko wygląda na zrobione przez grupkę studentów i w dodatku w wersji alfa.

Przez okno widać, że budynek naprzeciwko zawieszony jest w próżni, postać przenika tekstury otoczenia, tekstury miejscami są rozpikselowane a gra wydaje się chodzić w 25 fpsach na gtx1070. Niektóre ‘komentarze’ bohatera np. do zamkniętych drzwi to sam tekst bez audio.

W ogóle przez cały czas nie wiadomo gdzie mamy iść dalej (start gry to szukanie telefonu po mieszkaniu, bez żadnego komentarza bohatera, że mamy go w ogóle odebrać), po prostu idziemy korytarzem i próbujemy każdych drzwi i każdego przedmiotu po kolei. Właściwe drzwi nie są w żaden sposób podświetlone więc nie wiadomo czy da się ich użyć. Napisy nie pokrywają się dokładnie z dialogami i mają pełno literówek np. ventetta. Dialogi są sztywne i źle zagrane.

Potem przedmioty takie jak amunicja czy strzykawka są już podświetlane. Gra jest jednak niewygodna, nudna i nieprzyjemna. Celowanie to dramat, a potem kilka minut biegu po pustym lesie o ile ktoś po drodze nie uśnie. Początek gry to ekrany ładowania co kilkadziesiąt sekund, potem jest już lepiej bo dopiero pomiędzy lokacjami jest doczytywanie.

Fabuła jakby ma potencjał, ale jej szczegóły są idiotyczne np. c4 umieszczone pod przedziałem pasażerskim helikoptera, bohaterowie przeżywają wybuch i rozbicie helikoptera; bohater który jest cywilem nagle biegle włada bronią.

Ogólnie jedna wielka toporność. Gdyby to dopracować to może byłoby fajne, a tak mamy jedną wielką zabugowaną masakrę (gra nie zmienia ustawień czułości myszy dopóki nie wrócimy do menu i znowu do gry lub nie zmienimy etapu kolejnym ekranem ładowania!).
Może dałoby się to na upartego przejść, pytanie tylko – po co? Gra to tortura i nie ma się ochoty dawać jej kolejnych szans marnując choćby godziny na próby dalszego grania. Po kilkudziesięciu minutach poddałem się.

Praise steam refunds

post wyedytowany przez pieterkov 2018-06-22 16:32:35
27.06.2018 21:00
szejk18
21
Pretorianin
2.5

gratuluje zaparcie, ja wytrzymalem 10 min