Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 czerwca 2016, 14:28

Wieści ze świata (Sony na E3 2016, Prey, The Elder Scrolls Online, God of War) 16/6/2016

Dziś piszemy o tym, że gry Sony na E3 2016 nie były odpalane na PS4 NEO, o braku elementów horroru i innych ciekawostkach na temat nowego Preya, o planach na przyszłość The Elder Scrolls Online (trzy DLC, housing) oraz o nowym głosie Kratosa w God of War. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Gry Sony na E3 2016 działały na standardowej PS4 (nie NEO)

Podczas swojej konferencji na targach E3 firma Sony pokazała wiele olśniewających graficznie gier (np. God of War, Detroit: Become Human, Horizon Zero Dawn), więc niektórzy zaczęli się zastanawiać, czy aby te piękne obrazki nie były generowane na podrasowanej wersji konsoli PlayStation 4, noszącej nazwę kodową NEO. Shuhei Yoshida, szef Sony Interactive Entertainment, rozwiał wątpliwości, wyjaśniając na Twitterze, że wszystko, co widzieliśmy na E3, działało na standardowej PS4.

Prey nie ma nic z anulowanego Prey 2 i nie jest horrorem

Jedną z najciekawszych zapowiedzi z konferencji firmy Bethesda Softworks na targach E3 był Prey – futurystyczny FPS, który dzieli nazwę z oryginalną strzelanką z 2006 roku oraz jej kontynuacją, którą zaprezentowano w 2011 roku, a potem skasowano. W rozmowie z serwisem GameSpot wiceszef marketingu Bethesdy, Pete Hines, doprecyzował, że nowy tytuł nie ma zupełnie nic wspólnego z anulowaną „dwójką”, zaprzeczył też, jakoby Arkane Studios tworzyło horror (choć „element psychologiczny” faktycznie ma się tu znaleźć). Ponoć deweloper „rozebrał markę aż do jej fundamentu, a teraz ją odbudowuje, tworząc to, czym jego zdaniem powinien być Prey”. Ponadto nie uświadczymy w tej grze otwartego świata – zamiast tego mamy przemierzać rozbudowane poziomy, przywodzące na myśl to, co znamy z Dishonored (innego dzieła Arkane Studios).

The Elder Scrolls Online – kolejne trzy DLC i domy w drodze

W rozmowie z serwisem IGN przedstawiciel studia ZeniMax Online zdradził więcej planów na przyszłość gry The Elder Scrolls Online, rozszerzając wiadomości ujawnione podczas konferencji firmy Bethesda Softworks na targach E3. Deweloper skupia się teraz na nieco mniejszych paczkach DLC niż do tej pory i na razie szykuje trzy tego typu rozszerzenia. Pierwsze z nich – Argonian Dungeon Pack – trafi w ręce graczy w sierpniu bieżącego roku. Razem z nim w Tamriel pojawią się zakłady golibrodów, pozwalające zmieniać wygląd postaci. Oprócz tego twórcy przygotowują możliwość nabywania i urządzania domów (tzw. housing) – opcje te mają znaleźć się w grze w pierwszym kwartale 2017 roku.

God of War – Christopher Judge nowym głosem Kratosa

Fani serii God of War pewnie zwrócili uwagę, że w najnowszej odsłonie, zapowiedzianej podczas konferencji Sony na E3, Kratos brzmi inaczej niż do tej pory. Sprawa wyjaśniła się podczas transmisji na żywo zorganizowanej po pokazie – wtedy to zdradzono, że w roli „boga wojny” T.C. Carsona zastąpił Christopher Judge (dzięki, Polygon). Aktora tego możecie kojarzyć przede wszystkim z serii Gwiezdne wrota, gdzie występuje jako Teal’c, ponadto zaliczył dotąd kilka występów w grach wideo – za najbardziej znany można uznać rolę Jericho z Turoka z 2008 roku.

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier:

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej