Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 13 listopada 2015, 11:29

autor: Adrian Werner

Durango - zapowiedziano survival z dinozaurami na iOS i Androida

Firma Nexon pracuje nad mobilnym projektem Durango. Będzie to survivalowe MMORPG, w którym pokierujemy ludźmi próbującymi przetrwać w pełnej dinozaurów krainie.

Studio Nexon poinformowało, że pracuje nad projektem Durango, czyli prehistorycznym MMORPG, które zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.

Niestety, udostępnione do tej pory informacje są bardzo skromne. Powód tego jest prosty – autorzy jedynie próbują rozbudzić apetyt graczy przed G-Star 2015, czyli największymi azjatyckimi targami poświęconymi grom sieciowym. Impreza ruszy jutro i potrwa do niedzieli włącznie. Durango będzie tam pokazywane w grywalnej formie i wtedy otrzymamy także sporo nowych konkretów. 

Mimo wszystko trochę o tej grze już wiemy. Akcja toczyć się będzie w postapokaliptycznej krainie, w której z jednej strony żyją pochodzący z czasów współczesnych ludzie, a z drugiej strony miejsce to pełne jest prehistorycznych bestii, takich jak dinozaury czy mamuty.

W Durango akcję będziemy obserwowali z kamery umieszczonej wysoko nad głową postaci. Rozpoczynając zabawę wybierzemy płeć, wygląd i startowe umiejętności, a potem w czasie przygód będziemy gromadzili punkty doświadczenia, które pozwolą rozwijać nasze alter ego. Gra położy nacisk na aspekty survivalowe. Konieczne będzie gromadzenie pożywienia i wody, szukanie surowców oraz konstruowanie przedmiotów i budynków. Nie zabraknie także systemu uprawy roli.

Samotne przetrwanie ma być niezwykle trudne, dlatego najlepiej będzie dołączyć do jakiejś społeczności innych graczy. Towarzysze broni okażą się przydatni zwłaszcza podczas polowań na dużą zwierzynę oraz w trakcie obrony osad przed innymi grupami ludzi. System walki rozgrywany będzie w czasie rzeczywistym, a istotną rolę odegra w nim zastawianie pomysłowych pułapek.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej