Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lipca 2007, 13:24

autor: Piotr Doroń

Wybuchowa kooperacja ze wsparciem Unreal Engine 3

Silnik graficzny Unreal Engine 3 zdobywa coraz większą popularność wśród producentów gier. Świadczy o tym również zainteresowanie kolejnej firmy - Tragnarion Studios – która skorzysta z jego właściwości przy produkcji gry The Scourge Project.

Silnik graficzny Unreal Engine 3 zdobywa coraz większą popularność wśród producentów gier. Świadczy o tym również zainteresowanie kolejnej firmy - Tragnarion Studios – która skorzysta z jego właściwości przy produkcji gry The Scourge Project.

Umowa, zawarta pomiędzy Tragnarion Studios a Epic Games, twórcami UE 3, poprzedzona była kilkoma miesiącami testów oraz przygotowaniem specjalnego prototypu The Scourge Project. Jak poinformował Marc Rein, wiceprezes Epic Games, „byliśmy naprawdę zaskoczeni tym, z jaką prędkością Tragnarion Studios opanowało nasz silnik. Nie możemy się doczekać pełnej wersji ich najnowszej gry”. Tragnarion Studios będzie obecnie poszukiwać przychylnego wydawcy dla swojego najnowszego projektu.

The Scourge Project będzie jedną z pierwszych gier z gatunku FPS, których rozgrywka zostanie w pełni podporządkowana współpracy pomiędzy graczami. Autorzy zapowiadają interesującą fabułę oraz wymagający system zabawy nastawiony właśnie na kooperację (maksymalnie cztery osoby). Premiera gry zapowiadana jest na 2008 rok. Ukaże się ona na komputerach osobistych oraz konsolach – najprawdopodobniej PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

W internecie zadebiutowała oficjalna strona gry, na łamach której znajdziecie m.in. trailer, kilka screenshotów oraz grafik ukazujących The Scourge Project. Poniżej zamieszczamy kilka z nich.

Wybuchowa kooperacja ze wsparciem Unreal Engine 3 - ilustracja #1
Wybuchowa kooperacja ze wsparciem Unreal Engine 3 - ilustracja #2
Wybuchowa kooperacja ze wsparciem Unreal Engine 3 - ilustracja #3
Wybuchowa kooperacja ze wsparciem Unreal Engine 3 - ilustracja #4

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej