Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lipca 2004, 10:44

Nieoficjalna kontynuacja Kingpin: Life of Crime już dostępna

Co prawda, w kwietniu bieżącego roku koncern Interplay zapowiedział sequel gry Kingpin: Life of Crime, ale biorąc pod uwagę aktualną kondycję firmy, raczej nie można liczyć na jego rychłą publikację. W sukurs fanom, którzy chcieliby zobaczyć jak zakończyły się losy Thuga i uciekającej śmigłowcem Blunt, przyszedł inny fan, dokładniej niejaki Method, który po kilkunastu miesiącach wytężonych prac, zaprezentował nieoficjalne rozszerzenie do Kingpin, o nazwie Final Crime.

Co prawda, w kwietniu bieżącego roku koncern Interplay zapowiedział sequel gry Kingpin: Life of Crime, ale biorąc pod uwagę aktualną kondycję firmy, raczej nie można liczyć na jego rychłą publikację. W sukurs fanom, którzy chcieliby zobaczyć jak zakończyły się losy Thuga i uciekającej śmigłowcem Blunt, przyszedł inny fan, dokładniej niejaki Method, który po kilkunastu miesiącach wytężonych prac, zaprezentował nieoficjalne rozszerzenie do Kingpin, o nazwie Final Crime. Akcja dodatku rozpoczyna się dokładnie w miejscu, w którym skończyła się podstawowa wersja gry. Blunt, żądna zemsty na głównym bohaterze, wysyła do Radio City swoich najemnych zbirów. Thug widząc realne zagrożenie ze strony konkurentki, postanawia się rozprawić z nią raz na zawsze. W Kingpin: Final Crime nie tylko pojawiają się nowe poziomy, ale także przerywniki filmowe, które rozwijają warstwę fabularną. Całość sprawia wrażenie niezwykle dopracowanego oraz interesującego dodatku i z pewnością warta jest większej uwagi fanów. Do uruchomienia Kingpin: Final Crime, wymagana jest oczywiście pełna wersja podstawowej gry.

Nieoficjalne rozszerzenie można ściągnąć z tego miejsca. Poniżej znajdziecie kilka screenshotów.

 

Nieoficjalna kontynuacja Kingpin: Life of Crime już dostępna - ilustracja #1
Nieoficjalna kontynuacja Kingpin: Life of Crime już dostępna - ilustracja #2
Nieoficjalna kontynuacja Kingpin: Life of Crime już dostępna - ilustracja #3

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej