Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 grudnia 2016, 14:21

autor: Kamil Zwijacz

Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - powstaje kolejna edycja raportu

Serwis GRYOnline.pl, wraz z Krakowskim Parkiem Technologicznym, Grupą Onet.pl oraz Stowarzyszeniem Polskie Gry (SPG), pracuje nad kolejną edycją raportu Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo. Zachęcamy rodzimych deweloperów do wzięcia udziału w badaniu.

W zeszłym roku informowaliśmy o raporcie Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo, czyli specjalnym dokumencie przygotowanym na podstawie danych firm badawczych SuperData Research, DFC Intelligence, Newzoo oraz informacji uzyskanych od samych deweloperów prowadzących działalność w naszym kraju. Pragniemy ogłosić, że powstaje kolejna edycja raportu, tym razem przygotowywana nie tylko we współpracy GRYOnline.pl z Krakowskim Parkiem Technologicznym oraz Grupą Onet.pl, ale także Stowarzyszeniem Polskie Gry (SPG).

Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - powstaje kolejna edycja raportu - ilustracja #1

W związku z tym zachęcamy wszystkich polskich twórców gier wideo do wzięcia udziału w przedsięwzięciu, do którego zapisało się już kilku rodzimych deweloperów, w tym CD Projekt, Techland, 11 bit studios oraz Artifex Mundi. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy [email protected] do 12 grudnia.

Udział w badaniu jest oczywiście bezpłatny i składa się z dwóch etapów:

  • I – polegający na udostępnieniu podstawowych danych wynagrodzeniowych (płaca zasadnicza, forma zatrudnienia, dodatki stałe i zmienne itp.);
  • II – mapowanie stanowisk (dopasowanie stanowisk danej firmy do przyjętej struktury). Realizatorem jest wyspecjalizowana w tej dziedzinie firma Advisory Group TEST Human Resources, autorzy RaportPlacowy.pl.

Wyniki badania zostaną opublikowane w raporcie Kondycja Polskiej Branży Gier 2016, którego ujawnienie odbędzie się podczas konferencji Digital Dragons 2017.

Projekt współfinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju, Creative Europe Desk Polska/Poland - Instytut Adama Mickiewicza oraz Agencję Rozwoju Przemysłu.

  1. Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo 2015 – raport