Popularne recenzje gier akcji PC 20
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Akcji na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 710 tekstów spełniających te kryteria.
X-Men: The Official Game - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2006
Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.
X-Men: The Official Game - recenzja gryStar Wars: The Force Unleashed II - recenzja gry
recenzja gry27 października 2010
Nowa nadzieja fanów Gwiezdnych wojen kontratakuje i powraca w drugiej części Star Wars: The Force Unleashed. Starkiller ponownie dołącza do Rebelii by zadrwić sobie z potężnego Imperium. A także z graczy.
Star Wars: The Force Unleashed II - recenzja gryProject: Snowblind - recenzja gry
recenzja gry29 czerwca 2005
W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.
Project: Snowblind - recenzja gryWolfenstein - recenzja gry
recenzja gry24 sierpnia 2009
Powrót legendarnego Wolfensteina trudno zaliczyć do spektakularnych. Jednak i tak nowe przygody B.J. Blazkowicza to solidna porcja akcji dla wielbicieli gatunku.
Wolfenstein - recenzja grySingularity - recenzja gry
recenzja gry5 lipca 2010
Produkcje Raven Software od lat cieszą się dużą popularnością wśród graczy. Czy ich nowa marka sprosta oczekiwaniom i zadowoli fanów studia?
Singularity - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Conviction - recenzja gry
recenzja gry3 maja 2010
Sam Fisher wychodzi z cienia. Czy odejście od skradankowego charakteru rozgrywki wyszło serii Splinter Cell na dobre?
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - recenzja gryKod Da Vinci - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2006
Być może Da Vinci ukrył w swoich obrazach wskazówki na temat zrobienia dobrej gry przygodowej. Nawet jeśli, to 2K Games i tak nie złamało jego kodu.
Kod Da Vinci - recenzja gryKroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - recenzja gry
recenzja gry24 kwietnia 2009
Poprzednia gra z Riddickiem w roli głównej zaskakiwała świetnymi pomysłami i oczarowała wielu graczy swoim klimatem. Czy Assault on Dark Athena oferuje podobne doznania?
Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - recenzja gryLemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2005
Rodzeństwo: Sunny, Klaus i Violet traci rodziców, którzy giną w tajemniczym pożarze. Dzieci trafiają pod opiekę wujka Olafa. Jednak mężczyzna przygarnia trójkę dzieci wyłącznie po to, by przejąć majątek pozostawiony przez ich rodziców.
Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gryShellShock: Nam '67 - recenzja gry
recenzja gry13 października 2004
Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.
ShellShock: Nam '67 - recenzja gryTerminator: Ocalenie - recenzja gry
recenzja gry27 maja 2009
Terminator powrócił! Jednak licencji na zabijanie nie otrzymał, a autorzy gry powinni stracić licencję na uprawianie zawodu.
Terminator: Ocalenie - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryBrothers in Arms: Hell's Highway - recenzja gry
recenzja gry13 października 2008
Miłośnicy Kompanii braci czy Szeregowca Ryana mogą zacierać ręce z zadowolenia. Hell’s Highway poprawia najpoważniejsze błędy swoich dwóch poprzedników, a na dodatek kusi ładną grafiką.
Brothers in Arms: Hell's Highway - recenzja gryBlackSite: Area 51 - recenzja gry
recenzja gry29 listopada 2007
Wyobraź sobie rozległy kanion przecięty ogromnym, betonowym mostem, oplecionym ruchomym i jeszcze większym potworem. Dodaj do tego eksplodujące auta, fruwające ciężarówki (niekiedy o włos od helikoptera) i fragmentami walącą się jezdnię...
BlackSite: Area 51 - recenzja gryRecenzja gry Medal of Honor: Warfighter - GROM na froncie Call of Duty
recenzja gry29 października 2012
Ogromna kampania reklamowa Medal of Honor: Warfighter nie przełożyła się, niestety, na właściwy efekt końcowy. Najnowszy tytuł studia Danger Close jest tylko solidną strzelaniną, nie nawiązującą równej walki z silną konkurencją.
Recenzja gry Medal of Honor: Warfighter - GROM na froncie Call of DutyLEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry
recenzja gry20 października 2006
Tak powinien wyglądać, proszę państwa, sequel – większy, lepszy, dłuższy, fajniejszy. To zdecydowanie SĄ roboty, których szukacie.
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gryScrapland - recenzja gry
recenzja gry29 marca 2005
Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.
Scrapland - recenzja gryArmA II - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2009
Sequel gry ArmA: Armed Assault to ogromne pole walki, mnóstwo broni i pojazdów oraz specyficzna rozgrywka. Czy początkujący znajdą tu dla siebie miejsce?
ArmA II - recenzja gryBad Day L.A. - recenzja gry
recenzja gry14 sierpnia 2006
Najnowszy projekt pana McGee zdaje się nie mieć żadnych solidnych odpowiedników. Tak na dobrą sprawę dałoby się go jedynie przyrównać do drugiej części Postala, choć wiele osób takie posunięcie może nieco oburzyć...
Bad Day L.A. - recenzja gryHitman: Kontrakty - recenzja gry
recenzja gry26 maja 2004
Trzecia, część słynnej serii gier akcji pozwalającej nam wcielić się w postać płatnego mordercy, Agenta 47. Jednakże tym razem autorzy ze studia Io Interactive, podczas produkcji położyli duży nacisk na to, by ta odsłona była dużo bardziej mroczna...
Hitman: Kontrakty - recenzja gryPrey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki
gramy dalej10 maja 2017
Arkane Studios miewało w przeszłości problemy ze stroną technologiczną swoich produkcji. Zwiedziliśmy stację Talos I trzy razy – na mocnym PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 Pro – i sprawdziliśmy, czy Prey daje sobie pod tym względem radę.
Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerkiRecenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany
recenzja gry9 maja 2017
Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udanyLEGO Star Wars III: The Clone Wars - recenzja gry
recenzja gry5 kwietnia 2011
Gry o klockach LEGO cieszą się ostatnio coraz większą popularnością. Na ten rok zostały zapowiedziane aż dwie takie produkcje. Jak poradziła sobie pierwsza z nich?
LEGO Star Wars III: The Clone Wars - recenzja gryCommandos: Strike Force - recenzja gry
recenzja gry4 kwietnia 2006
Na nic zdały się błagania fanów starego Commandosa. Informacja o metamorfozie ze strategii do zwykłego FPS-a stała się dla wielu końcem serii, jeszcze na długo, zanim gra trafiła na półki sklepowe. Przekonajmy się, czy ich podstawy były uzasadnione.
Commandos: Strike Force - recenzja gry