Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier RPG 17

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2006

Najbardziej wyczekiwana gra ostatnich miesięcy ląduje z wielkim hukiem i od razu udowadnia, że śmiało można ją wymieniać obok najlepszych RPG-ów w historii.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2006

Zapraszamy wszystkich miłośników systemu D&D, lubiących przeczesywanie mrocznych lochów i jaskiń w towarzystwie innych maniaków takiej zabawy. Ci, którzy identyfikują się z grami cRPG oraz grywali w normalne RPG, na pewno poczują się tu jak w domu.

Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry

Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry

recenzja gry15 lutego 2006

Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.

Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry

Gods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2006

Rozwinięty handel i potwory do bicia. Z drugiej strony poczucie pustki i biedoty. Z całą pewnością Gods coś w sobie mają, co do nich przyciąga, ale może to być tęsknota za erpegami.

Gods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry

Fire Emblem: Path of Radiance - recenzja gry

recenzja gry3 stycznia 2006

Nasza drużyna kontra przeciwna. Mapa podzielona jest na kwadraty, czyli pola ruchu – jak na szachownicy. Każda jednostka może poruszyć się o daną ilość pól. Potem można zaatakować. Pod naszą komendą będą jednostki piesze, konne, a także latające.

Fire Emblem: Path of Radiance - recenzja gry

X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - recenzja gry

recenzja gry2 listopada 2005

X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse nie jest bynajmniej związana z drugą częścią filmu, ale za to bardzo silnie nawiązuje do tradycji komiksu. I nie ma żadnych wątpliwości, że druga część jest bardzo podobna do jedynki.

X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - recenzja gry

Dungeon Siege II - recenzja gry

recenzja gry30 września 2005

Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...

Dungeon Siege II - recenzja gry
Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gry

Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gry

recenzja gry23 września 2005

Wzruszająca bajka o tym, jak to Piotruś Kłamczuszek próbuje rehabilitować się przed ludem krainy gier wideo za wcześniej niedotrzymane obietnice. Innymi słowy Peter Molyneux i jego autorski koktajl z Diablo i Zeldy.

Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry

recenzja gry30 sierpnia 2005

Jak seria Naga broń wyśmiewa filmy akcji, tak Opowieści Barda parodiują gry cRPG, a szczególnie powtarzające się w nich nielogiczności. Do tego zapewniaja sporo zabawy w dobrym, cRPG-owym stylu.

The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry

Fantastic 4 - recenzja gry

recenzja gry11 sierpnia 2005

Z pozoru zwykła wycieczka dookoła stacji kosmicznej w celu zamknięcia osłon kończy się tragicznie – Ben Grimm ledwo uchodzi z życiem, a pozostali kosmonauci, nawet wewnątrz stacji, poddani zostają wpływowi promieniowania nieznanego pochodzenia.

Fantastic 4 - recenzja gry

Kingdom Hearts: Chain of Memories - recenzja gry

recenzja gry2 sierpnia 2005

Akcja „Kingdom Hearts” została umiejscowiona w uniwersum powstałym z połączenia trzynastu światów, które znamy z bajek stworzonych przez Disney’a (pojawia się również jedna kreskówka Tima Burtona)! Podczas wędrówki spotykamy masę bajkowych postaci.

Kingdom Hearts: Chain of Memories - recenzja gry
Jade Empire - recenzja gry

Jade Empire - recenzja gry

recenzja gry21 lipca 2005

Jade Empire przypomina z pozoru KOTOR-a, ale już na samym początku przekonamy się, że pomiędzy tymi grami jest bardzo wiele różnic. Choćby dlatego, że akcja rozgrywa się w orientalnym świecie do złudzenia przypominającym starożytne Chiny.

Jade Empire - recenzja gry

Sacred: Podziemia - recenzja gry

recenzja gry20 lipca 2005

Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.

Sacred: Podziemia - recenzja gry

Dungeon Lords - recenzja gry

recenzja gry20 czerwca 2005

Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...

Dungeon Lords - recenzja gry

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2005

FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

Restricted Area - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2005

Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.

Restricted Area - recenzja gry
Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry

Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2005

Rozszerzenie „Gothica II”, jednej z najlepszych gier fabularnych, czyniące z niego wzór do naśladowania zarówno pod względem bogactwa i klimatu świata, nieliniowości rozgrywki jak i możliwości rozwoju postaci. Wydane jedynie w Niemczech i w Polsce.

Gothic II: Noc Kruka - recenzja gry
Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2005

Długo i niecierpliwie czekaliśmy na drugą część KOTOR-a. Gra, którą otrzymaliśmy, nie jest tym, czego się spodziewaliśmy, chociaż ciągle mamy do czynienia z niezłym erpegiem.

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry
World of Warcraft - recenzja gry

World of Warcraft - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2005

Blizzardowi udało się dokonać rzeczy trudnej, stworzyć grę MMO dla każdego. W WoW-a zagrać może gracz, którego doświadczenie zaczyna się i kończy na prostych zręcznościówkach, ale także gros hardcore’owych wymiataczy znajdzie w nim pole do popisu.

World of Warcraft - recenzja gry

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2005

„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2004

Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Fable - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2004

Wokół tej gry przez cztery lata nieustannie podkręcano atmosferę. Fable z czasem uzyskała miano nadchodzącej rewolucji. Wreszcie otrzymała swoją ostateczną formę.

Fable - recenzja gry

Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gry

recenzja gry22 października 2004

Teoretycznie mógł z tego wyjść całkiem przyzwoity slasher, coś pokroju wydanego kilka miesięcy temu Sacred. W rezultacie otrzymaliśmy jednak niezbyt grywalny a na dodatek brzydki produkt, który nie spodoba się nawet zagorzałym fanom gatunku.

Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gry