Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier RPG 13

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2002

Fabuła gry opowiada historię Roszondy, bohatera powołanego do życia przez magicznego smoka. Wziął on pod swoją opiekę małego chłopca, którego wychowywał od dziecka.

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - recenzja gry

Another War - recenzja gry

recenzja gry23 maja 2002

Akcja Another War rozgrywa się w czasach II wojny światowej na terenie okupowanej Europy. Jest to barwna historia awanturnika, najemnika i poszukiwacza przygód zarazem, który w tym burzliwym okresie prowadzi swą prywatną wojnę.

Another War - recenzja gry

Dungeon Siege II - recenzja gry

recenzja gry30 września 2005

Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...

Dungeon Siege II - recenzja gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

recenzja gry26 września 2003

Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

Anarchy Online - recenzja gry

recenzja gry6 sierpnia 2001

Akcja gry umiejscowiona została w dalekiej przyszłości na planecie będącej we władaniu wielkiej korporacji Omni-Tek zajmującej się wydobyciem jedynego dostępnego tam surowca Notum i walczącej z pragnącymi swobody niezależnymi klanami.

Anarchy Online - recenzja gry

Anachronox - recenzja gry

recenzja gry21 września 2001

Anachro-nox, trucizna z przeszłości. Tak można swobodnie przetłumaczyć tytuł tej gry. Gry, na którą przyszło nam czekać tak długo. Tutaj pojawia się pytanie – czy było warto?

Anachronox - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2001

Powstańcie dzieci nocy, albowiem znów nadeszła ta straszna chwila, że zagrożone zdradą są święte reguły Maskarady. Wszystkie wartości, którymi do tej pory kierowaliśmy się we współżyciu z ludźmi zostały narażone na zgubę i zatracenie.

Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry

Star Wars Galaxies: An Empire Divided - recenzja gry

recenzja gry22 października 2003

Star Wars Galaxies przenosi na ekrany naszych komputerów realia filmowego świata Star Wars (Gwiezdne Wojny). Przy tworzeniu gry brały udział wielkie światowe firmy Sony Online oraz LucasArts Entertainment dzięki czemu nie czekają nas tu żadne kompromisy.

Star Wars Galaxies: An Empire Divided - recenzja gry

Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gry

recenzja gry22 października 2004

Teoretycznie mógł z tego wyjść całkiem przyzwoity slasher, coś pokroju wydanego kilka miesięcy temu Sacred. W rezultacie otrzymaliśmy jednak niezbyt grywalny a na dodatek brzydki produkt, który nie spodoba się nawet zagorzałym fanom gatunku.

Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2001

Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

recenzja gry4 czerwca 2001

Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

Icewind Dale: Serce Zimy - recenzja gry

recenzja gry25 maja 2001

Heart of Winter można polecić raczej tylko tym, którym bardzo podobała się Icewind Dale i mają ochotę przeżyć kilka nowych przygód w świecie Forgotten Realms. Nie oznacza to wcale że jest to zła gra, a jedynie że oczekiwania wobec niej były nieco większe.

Icewind Dale: Serce Zimy - recenzja gry

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2001

Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

Might & Magic VIII to gra dobra, ale chyba zapowiadająca upadek tej serii – przynajmniej z tym engine. Jest to po prostu poprawna kontynuacja serii, bez żadnych rewelacji. Każdy prawdziwy fan i tak ją kupi, więc moje zarzuty nic tu nie znaczą ...

Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

Dragon Court - recenzja gry

recenzja gry5 czerwca 2001

Dragon Court to gra cRPG online przeznaczona dla jednego gracza , której nie znajdziemy w żadnym sklepie, gdyż do jej uruchomienia wystarcza prawie dowolny komputer posiadający dostęp do Internetu i zainstalowaną przeglądarkę stron WWW.

Dragon Court - recenzja gry

EverQuest Deluxe Edition - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2001

EverQuest był pierwszą grą MMORPG w której otrzymaliśmy możliwość oglądania świata z oczu osoby którą kierujemy i w której grafika stoi na bardzo wysokim poziomie, nie odbiegającym od poziomu dzisiejszych gier przeznaczonych dla pojedynczego gracza.

EverQuest Deluxe Edition - recenzja gry

The Fall: Last Days of Gaia - recenzja gry

recenzja gry24 sierpnia 2006

Gra dla miłośników postapokalipytcznych klimatów. Ciekawie poprowadzona fabuła, świetna muzyka i unoszący się nad pustynią duch Mad Maxa sprawiają, że dla samej atmosfery warto przedrzeć się przez wszelkie niedoróbki.

The Fall: Last Days of Gaia - recenzja gry

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2005

„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2005

FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

recenzja gry12 lipca 2006

2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL
Wspominamy TES Oblivion – kiedyś zabijał pecety, dziś popada w zapomnienie

Wspominamy TES Oblivion – kiedyś zabijał pecety, dziś popada w zapomnienie

gramy dalej21 września 2020

Morrowinda wspominamy ciepło. Skyrima wspominać nie musimy, bo wciąż w niego gramy. A jak ma się sprawa z Oblivionem? The Elder Scrolls IV sprawia wrażenie zapomnianego – mimo że zasłużonego – ogniwa w ewolucji serii Bethesdy. Skąd taki stan rzeczy?

Wspominamy TES Oblivion – kiedyś zabijał pecety, dziś popada w zapomnienie

Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry

recenzja gry15 lutego 2006

Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.

Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry
Fable: Zapomniane Opowieści - PL

Fable: Zapomniane Opowieści - PL

recenzja gry5 maja 2006

Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?

Fable: Zapomniane Opowieści - PL
Dungeon Siege III - recenzja gry

Dungeon Siege III - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2011

Siekanie i rąbanie w serii Dungeon Siege jeszcze nigdy nie było tak erpegowe. Pytanie, jak przyjmą to fani poprzednich odsłon cyklu?

Dungeon Siege III - recenzja gry