Popularne recenzje gier RPG 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.
Gorasul: Dziedzictwo Smoka - recenzja gry
recenzja gry5 marca 2002
Fabuła gry opowiada historię Roszondy, bohatera powołanego do życia przez magicznego smoka. Wziął on pod swoją opiekę małego chłopca, którego wychowywał od dziecka.
Gorasul: Dziedzictwo Smoka - recenzja gryAnother War - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2002
Akcja Another War rozgrywa się w czasach II wojny światowej na terenie okupowanej Europy. Jest to barwna historia awanturnika, najemnika i poszukiwacza przygód zarazem, który w tym burzliwym okresie prowadzi swą prywatną wojnę.
Another War - recenzja gryDungeon Siege II - recenzja gry
recenzja gry30 września 2005
Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...
Dungeon Siege II - recenzja gryNeverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry
recenzja gry26 września 2003
Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gryAnarchy Online - recenzja gry
recenzja gry6 sierpnia 2001
Akcja gry umiejscowiona została w dalekiej przyszłości na planecie będącej we władaniu wielkiej korporacji Omni-Tek zajmującej się wydobyciem jedynego dostępnego tam surowca Notum i walczącej z pragnącymi swobody niezależnymi klanami.
Anarchy Online - recenzja gryAnachronox - recenzja gry
recenzja gry21 września 2001
Anachro-nox, trucizna z przeszłości. Tak można swobodnie przetłumaczyć tytuł tej gry. Gry, na którą przyszło nam czekać tak długo. Tutaj pojawia się pytanie – czy było warto?
Anachronox - recenzja gryVampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2001
Powstańcie dzieci nocy, albowiem znów nadeszła ta straszna chwila, że zagrożone zdradą są święte reguły Maskarady. Wszystkie wartości, którymi do tej pory kierowaliśmy się we współżyciu z ludźmi zostały narażone na zgubę i zatracenie.
Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gryStar Wars Galaxies: An Empire Divided - recenzja gry
recenzja gry22 października 2003
Star Wars Galaxies przenosi na ekrany naszych komputerów realia filmowego świata Star Wars (Gwiezdne Wojny). Przy tworzeniu gry brały udział wielkie światowe firmy Sony Online oraz LucasArts Entertainment dzięki czemu nie czekają nas tu żadne kompromisy.
Star Wars Galaxies: An Empire Divided - recenzja gryKult: Heretic Kingdoms - recenzja gry
recenzja gry22 października 2004
Teoretycznie mógł z tego wyjść całkiem przyzwoity slasher, coś pokroju wydanego kilka miesięcy temu Sacred. W rezultacie otrzymaliśmy jednak niezbyt grywalny a na dodatek brzydki produkt, który nie spodoba się nawet zagorzałym fanom gatunku.
Kult: Heretic Kingdoms - recenzja gryEvil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2001
Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gryEvil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL
recenzja gry4 czerwca 2001
Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PLIcewind Dale: Serce Zimy - recenzja gry
recenzja gry25 maja 2001
Heart of Winter można polecić raczej tylko tym, którym bardzo podobała się Icewind Dale i mają ochotę przeżyć kilka nowych przygód w świecie Forgotten Realms. Nie oznacza to wcale że jest to zła gra, a jedynie że oczekiwania wobec niej były nieco większe.
Icewind Dale: Serce Zimy - recenzja gryMight & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2001
Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gryMight & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2000
Might & Magic VIII to gra dobra, ale chyba zapowiadająca upadek tej serii – przynajmniej z tym engine. Jest to po prostu poprawna kontynuacja serii, bez żadnych rewelacji. Każdy prawdziwy fan i tak ją kupi, więc moje zarzuty nic tu nie znaczą ...
Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gryDragon Court - recenzja gry
recenzja gry5 czerwca 2001
Dragon Court to gra cRPG online przeznaczona dla jednego gracza , której nie znajdziemy w żadnym sklepie, gdyż do jej uruchomienia wystarcza prawie dowolny komputer posiadający dostęp do Internetu i zainstalowaną przeglądarkę stron WWW.
Dragon Court - recenzja gryEverQuest Deluxe Edition - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2001
EverQuest był pierwszą grą MMORPG w której otrzymaliśmy możliwość oglądania świata z oczu osoby którą kierujemy i w której grafika stoi na bardzo wysokim poziomie, nie odbiegającym od poziomu dzisiejszych gier przeznaczonych dla pojedynczego gracza.
EverQuest Deluxe Edition - recenzja gryThe Fall: Last Days of Gaia - recenzja gry
recenzja gry24 sierpnia 2006
Gra dla miłośników postapokalipytcznych klimatów. Ciekawie poprowadzona fabuła, świetna muzyka i unoszący się nad pustynią duch Mad Maxa sprawiają, że dla samej atmosfery warto przedrzeć się przez wszelkie niedoróbki.
The Fall: Last Days of Gaia - recenzja gryMaximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
recenzja gry6 stycznia 2005
„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gryFreedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry
recenzja gry4 maja 2005
FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.
Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Oblivion - PL
recenzja gry12 lipca 2006
2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PLWspominamy TES Oblivion – kiedyś zabijał pecety, dziś popada w zapomnienie
gramy dalej21 września 2020
Morrowinda wspominamy ciepło. Skyrima wspominać nie musimy, bo wciąż w niego gramy. A jak ma się sprawa z Oblivionem? The Elder Scrolls IV sprawia wrażenie zapomnianego – mimo że zasłużonego – ogniwa w ewolucji serii Bethesdy. Skąd taki stan rzeczy?
Wspominamy TES Oblivion – kiedyś zabijał pecety, dziś popada w zapomnienieKnights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2006
Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.
Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gryFable: Zapomniane Opowieści - PL
recenzja gry5 maja 2006
Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?
Fable: Zapomniane Opowieści - PLDungeon Siege III - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2011
Siekanie i rąbanie w serii Dungeon Siege jeszcze nigdy nie było tak erpegowe. Pytanie, jak przyjmą to fani poprzednich odsłon cyklu?
Dungeon Siege III - recenzja gry