Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 marca 2011, 11:00

autor: Marcin Skierski

Znamy termin startu bety SOCOM 4

Studio Zipper Interactive przedstawiło szczegółowy plan beta testów gry SOCOM 4. Pierwsza ich faza rozpocznie się za kilka dni, a z każdym kolejnym tygodniem do zabawy zapraszane będą kolejne grupy graczy.

Studio Zipper Interactive przedstawiło szczegółowy plan beta testów gry SOCOM 4. Pierwsza ich faza rozpocznie się za kilka dni, a z każdym kolejnym tygodniem do zabawy zapraszane będą kolejne grupy graczy.

Znamy termin startu bety SOCOM 4 - ilustracja #1

15 marca możliwość wzięcia udziału w przedsięwzięciu otrzymają osoby wyselekcjonowane przez samych twórców. 23 marca dołączą do nich europejscy użytkownicy PlayStation Plus (dzień wcześniej zrobią to amerykańscy abonenci), a 29 marca posiadacze specjalnego kodu dołączanego do egzemplarzy Killzone 3 sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych.

Dopiero 6 kwietnia beta stanie się otwarta dla wszystkich – w bazie PlayStation Network pojawi się wówczas stosowny klient. Takie stopniowe rozbudowywanie liczby aktywnych graczy pozwoli twórcom na dostosowanie serwerów do potrzeb pełnej wersji. W ramach bety weźmiemy udział w potyczkach sieciowych na dwóch mapach, w jednym z czterech dostępnych trybów rozgrywki.

Zakończenie testów przewidziano na 13 kwietnia, czyli na niecały tydzień przed amerykańską premierą końcowego produktu. Tymczasem w Europie gra zadebiutuje 22 kwietnia i zaoferuje między innymi obsługę kontrolera PlayStation Move.

Znamy termin startu bety SOCOM 4 - ilustracja #2

SOCOM 4 jest kolejną odsłoną jednej z najpopularniejszych serii sieciowych dostępnych na konsolach Sony. Pierwsze części ukazały się jeszcze na PlayStation 2 i były tam chyba najbardziej popularnymi i sensownymi propozycjami do gry po sieci.

„Czwórka” również postawi duży nacisk na wieloosobowe zmagania (na jednym polu bitwy spotka się nawet 32 graczy), choć tym razem sporo uwagi poświęca się również kampanii dla jednego gracza. Warto dodać, że to nie pierwsza próba tego dewelopera zaistnienia na polu sieciowych strzelanin na PlayStation 3 – na początku ubiegłego roku ukazał się MAG, którego podstawową cechą były zakrojone na ogromną skalę bitwy.