Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 grudnia 2022, 06:37

autor: Adrian Werner

Next-genowy Wiedźmin 3 oferuje półtorej godziny relaksu z nietypowym wideo

Promując nadchodzący „next-genowy” upgrade gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, deweloperzy udostępnili nietypowy, relaksujący film.

Źródło fot. CD Projekt RED
i

Już tylko kilka dni dzieli nas od premiery „next-genowej” wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Autorzy postanowili umilić nam oczekiwanie na premierę, wypuszczając nietypowy materiał wideo.

Filmik trwa 96 minut i ukazuje Geralta stojącego nad wodą nieopodal Górnego Młyna w wiosce Bronovitz. Przez półtorej godziny materiału możemy oglądać, jak zmieniają się pory dnia i pogoda, a wszystkiemu temu towarzyszy spokojna, relaksująca muzyka z gry.

Warto wspomnieć, że to nie jedyny tego typu materiał, jaki widzieliśmy ostatnimi czasy. Studio Avalanche Software udostępnia podobne 20-minutowe filmiki pokazujące lokacje z Hogwarts Legacy. W obu przypadkach klipy można opisać jako ASMR (autonomous sensory meridian response), czyli coś, co ma za zadanie odprężyć odbiorcę.

Przypomnijmy, że odświeżona wersja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon zostanie udostępniona jako darmowe ulepszenie dla posiadaczy gry na PC, PS5 i XSX/S. Premiera odbędzie się już 14 grudnia tego roku.

Jutro wieczorem powinny pojawić się pierwsze recenzje, gdyż embargo na ich publikację zostanie zniesione 12 grudnia o 18:00. Z kolei we wtorek o 21:30 czasu polskiego ruszy oficjalny stream, w którym pracownicy studia CD Projekt Red będą świętowali z graczami premierę „next-genowego” Dzikiego Gonu

  1. Grałem w next-genowego Wiedźmina 3 i wiele w nim ciekawszych rzeczy od grafiki
  2. The Witcher – oficjalna strona marki

Oczekiwanie na premierę ulepszonej wersji Wiedźmina 3 możecie umilić sobie, sprawdzając mody wzbogacające trylogię o nowe przygody. W tym celu rekomendujemy nasz artykuł o tej tematyce:

  1. Wiedźmin – najlepsze mody przygody do trylogii

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej