Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2024, 16:38

„Prosiliśmy o cierpliwość i wsparcie, i okazaliście je. My jednak Was zawiedliśmy”. Twórcy Cities: Skylines 2 przepraszają i zwracają pieniądze za Beach Properties

Twórcy Cities: Skylines II wydali oświadczenie, w którym przepraszają za ostatnie DLC, oferują rekompensatę i dzielą się planami na przyszłość.

Źródło fot. Colossal Order / Paradox Interactive
i

Cities: Skylines II nie jest produktem, z którego twórcy mogą być dumni. Gra zaliczyła fatalną premierę, a pierwsze płatne DLC Beach Properties zdobyło tytuł najgorzej ocenianej pozycji na Steamie. Z uwagi na to i wiele innych problemów, twórcy postanowili opublikować oświadczenie, w którym przeprosili zawiedzionych fanów i podzielili się swoimi planami na przyszłość.

Prosiliśmy o cierpliwość i wsparcie, i okazaliście je. My jednak was zawiedliśmy. Myśleliśmy, że możemy poprawić niedociągnięcia w nierealistycznym terminie i pospiesznie wydaliśmy DLC, które nie powinno zostać wypuszczone w obecnej formie. Za to wszystko jest nam naprawdę przykro.

W ramach rekompensaty, Beach Properties stanie się darmowym dodatkiem, a osoby które go wcześniej zakupiły, otrzymają zwrot pieniędzy. Niestety, na to samo nie mogą liczyć nabywcy Edycji Ultimate (z uwagi na sposób dystrybucji). W zamian otrzymają oni 3 pakiety twórców i 3 stacje radiowe o łącznej wartości 39,99 dolara.

Plany na przyszłość

Po pierwsze, studio Colossal Order planuje teraz skupić się na ulepszaniu podstawowej wersji gry oraz wydaniu narzędzi do modowania. W związku z tym nowa płatna zawartość przeniesiona zostanie na 2025 rok.

Po drugie, ma się odbyć spotkanie z małą grupą przedstawicieli graczy, w celu omówienia dalszych planów rozwoju gry. Będą oni mieli możliwość zadawania pytań oraz wyrażenia wszelkich krytycznych uwag. Twórcy chcą w ten sposób uniknąć powtórzenia błędów i zapewnić grze lepszą przyszłość.

Po trzecie wreszcie, ogłoszono opóźnienie wersji konsolowych. Początkowo plan zakładał wydanie ich wiosną tego roku, jednak ze względu na potrzebę dopracowania optymalizacji tak się nie stanie. Twórcy nie podali też nowego terminu, żeby uniknąć składania obietnic, których spełnienie może okazać się później niemożliwe.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej