Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 października 2019, 09:59

autor: Adrian Werner

Ghost Recon Breakpoint – autorzy ujawnili plan naprawienia gry

Ubisoft zdradził, jak zamierza uratować grę Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint. W planach są nie tylko poprawki błędów i nowa zawartość, ale również zmiany w wirtualnej ekonomii, dodanie towarzyszy broni kierowanych przez SI, więcej opcji konfigurowania rozgrywki oraz, być może, survivalowy tryb hardcore.

Autorzy Ghost Recon: Breakpoint mają przed sobą długą drogę do odzyskania sympatii graczy. - Ghost Recon Breakpoint – autorzy ujawnili plan naprawienia gry - wiadomość - 2019-10-29
Autorzy Ghost Recon: Breakpoint mają przed sobą długą drogę do odzyskania sympatii graczy.

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint to jedno największych rozczarowań tego roku. Gra zebrała słabe recenzje i okazała się finansową porażką. Mimo to firma Ubisoft nie zamierza się poddawać. Autorzy ogłosili plan dalszego rozwoju produkcji, który ma ją przeobrazić w tytuł godny tej marki.

Gra zadebiutowała w kiepskim stanie technicznym i zmiana tego stanu rzeczy jest pierwszym zadaniem deweloperów. W połowie listopada ukaże się patch 1.0.3, który skoncentruje się na naprawianiu błędów związanych m.in. z lokalizacjami dronów, kończeniem misji, celowaniem i zmianą trybu strzelania. Pod koniec przyszłego miesiąca otrzymamy jeszcze jedną aktualizację ulepszającą warstwę techniczną (o numerze 1.0.3.1).

Twórcy równolegle pracują nad nową zawartością. W grudniu gra otrzyma pierwszy Rajd (Project Titan) oraz event The Terminator, powiązany z filmową marką o tym samym tytule.

Wszystkie te zapowiedzi są dosyć standardowe, ale deweloperzy mają również w planach ciekawsze rzeczy. W ciągu kilku tygodni wprowadzone zostaną zmiany w wirtualnej ekonomii, bazujące na sugestiach graczy. Twórcy pracują też nad dodaniem do gry towarzyszy broni sterowanych przez sztuczną inteligencję.

Ponadto w planach jest umożliwienie graczom konfigurowania w większym stopniu różnych elementów rozgrywki, tak aby mogli dopasować zabawę do osobistych preferencji. Autorzy pracują również nad czymś, co określają mianem „bardziej radykalnej oraz immersyjnej wersji Ghost Recon Breakpoint”. Nie zdradzili szczegółów, ale obstawiamy, że chodzi o nowy hardkorowy tryb, kładący większy nacisk na aspekty survivalowe i realizm.

Przypomnijmy, że gra ukazała się 4 października na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Produkcja spotkała się z chłodnym przyjęciem i wersja na PS4 posiada średnią ocen na poziomie 55% według serwisu Metacritic. Tytuł nie zachwycił również naszego redaktora, który wystawił mu notę 5.0/10.

  1. Oficjalna strona internetowa gry
  2. Recenzja gry Ghost Recon: Breakpoint – przy Anthem bawiłem się lepiej
  3. Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - poradnik do gry
  4. Wszystko o Ghost Recon: Breakpoint

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej