Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 lipca 2023, 06:51

autor: Adrian Werner

Nowe RPG twórców kultowego Suikodena znów opóźnione

Dłużej poczekamy na Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, czyli japońskie RPG będące duchowym spadkobiercą serii Suikoden.

Źródło fot. Rabbit & Bear
i

Mamy złe wieści dla fanów japońskich RPG-ów.

  1. Studio Rabbit & Bear poinformowało o opóźnieniu premiery gry Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.
  2. Nowy termin debiutu to drugi kwartał przyszłego roku.
  3. Opóźnienie jest spowodowane chęcią lepszego dopracowania gry. Twórcy potrzebują również więcej czasu na przygotowanie fizycznych bonusów dla osób, które wsparły projekt na Kickstarterze.

To kolejny poślizg w historii tej gry. Początkowo premiera miała nastąpić w 2022 roku, ale wielki sukces zbiórki w serwisie Kickstarter (zebrano ponad 4,5 mln dolarów, podczas gdy cel minimalny wynosił 500 tys.) sprawił, że projekt stał się znacznie bardziej ambitny, niż to początkowo planowano. Nowym terminem miał być ten rok, ale jak już wiemy, konieczne okazało się kolejne opóźnienie.

Na pocieszenie pozostaje fakt, że projekt wszedł już w finalną fazę produkcji. Ponadto twórcy poinformowali, że stawią się z Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes na targach Tokyo Game Show 2023, które odbędą się w dniach 21-24 września. Wtedy powinniśmy więc zobaczyć sporo nowych materiałów z tego projektu.

Gra budzi duże zainteresowanie głównie z powodu osób jej twórców. Nad projektem pracują bowiem weterani klasycznej serii Suikoden. Zespołem zarządza ojciec tej serii Yoshitaka Murayama, a w pracach brali również udział również inni deweloperzy dobrze znani fanom tej marki, w tym Junko Kawano, Osamu Komuta oraz Junichi Murakami.

Przypomnijmy na koniec, że Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.

  1. Oficjalna strona gry Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej