Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 września 2006, 11:56

autor: Piotr Doroń

Co się dzieje z Too Human?

Too Human była jedną z najlepiej zapowiadających się gier na konsolę Xbox 360. Jednakże tylko do momentu, gdy podczas tegorocznych targów E3 zaprezentowano graczom pierwsze demo. Utwierdziło ono wielu w przekonaniu, że przed grą jeszcze długi okres developingu, na co wskazywały m.in. błędy graficzne, a także problemy z kamerą i niestabilną animacją.

Too Human była jedną z najlepiej zapowiadających się gier na konsolę Xbox 360. Jednakże tylko do momentu, gdy podczas tegorocznych targów E3 zaprezentowano graczom pierwsze demo. Utwierdziło ono wielu w przekonaniu, że przed grą jeszcze długi okres developingu, na co wskazywały m.in. błędy graficzne, a także problemy z kamerą i niestabilną animacją.

Co się dzieje z Too Human? - ilustracja #1

Nic więc dziwnego, że bardzo mało osób liczyło na to, że barcelońska impreza X06 przeniesie pewnego rodzaju zwrot w akcji. W kategorii zaskoczenia należy natomiast traktować fakt, że przedstawiciele Silicon Knights nie wydali w związku absolutnie żadnego oświadczenia prasowego. Ostatnimi więc informacjami, które wiążą się z grą Too Human pochodzą sprzed miesiąca, kiedy to opisywaliśmy rzekome problemy z próbą adaptacji silnika Unreal Engine 3, na którym działa gra, oraz kiedy Internet obiegła informacja o przełożeniu premiery gry na drugi kwartał 2007 roku.

Co więc tak naprawdę dzieje się z Too Human? Miejmy nadzieję, że nic poważnego, a niedawne informacje o problemach z silnikiem graficznym rzeczywiście okażą się przesadzone. Pewne światło na całą sytuację rzucił Shane Kim z firmy Microsoft Game Studios, który stwierdził, że Too Human i kilka innych pozycji (m.in. Forza 2 i Mass Effect) planowano wydać w terminach niemożliwych do dotrzymania. Być może już niedługo ujawnione zostaną optymistyczne fakty związane z TH. Przekażemy je Wam najszybciej, jak tylko będziemy mogli.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej