Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 września 2017, 13:01

autor: Adrian Werner

Car Mechanic Simulator 2018 - sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy

Sprzedaż Car Mechanic Simulator 2018 przekroczyła 200 tysięcy egzemplarzy. Grze udało się przetrwać premierę w fatalnym stanie technicznym i dzięki pomocy fanów twórcy doprowadzili swoje dzieło do odpowiedniego stanu.

Wszystko wskazuje na to, że autorom udało się odzyskać uznanie graczy. - Car Mechanic Simulator 2018 - sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy - wiadomość - 2017-09-24
Wszystko wskazuje na to, że autorom udało się odzyskać uznanie graczy.
CAR MECHANIC SIMULATOR 2018 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Red Dot Games
  2. Wydawca: PlayWay
  3. Gatunek: symulacja
  4. Platformy: PC, w dalszych planach PS4 i XONE
  5. Data premiery: 28 lipca 2017 r.

Na Car Mechanic Simulator 2018 czekało wielu graczy, ale premiery gry nie można było zaliczyć do udanych za sprawą wielkiej ilości błędów i niedoróbek technicznych. Wszystko wskazuje jednak na to, że autorom udało się mimo to wyjść obronną ręką z tego kryzysu.

Od debiutu rynkowego gry minęły już prawie dwa miesiące i czas ten twórcy, czyli ludzie ze studia Red Dot Games, spędzili na naprawianiu swojego dzieła. Obecnie udało się już wyeliminować większość najpoważniejszych błędów i choć do ideału jeszcze sporo brakuje, to dzisiejszy stan produkcji wydaje się wystarczająco dobry, aby odzyskała ona sympatię w oczach fanów. Oceny użytkowników wystawione w ciągu ostatniego miesiąca są w większości pozytywne. Ponadto według serwisu Steam Spy sprzedaż produkcji przekroczyła już 200 tysięcy egzemplarzy.

Wczoraj serwis RockPaperShotgun opublikował krótki wywiad z autorami gry, w którym omówili oni ostatnie dwa miesiące. Kuba Trzebiński ze studia Red Dot Game stwierdził w nim, że deweloperzy nie spodziewali się tak dużych problemów technicznych i przyznał, że pospieszyli się z premierą. Wynikało to głównie z przerostu ambicji. Tworząc Car Mechanic Simulator 2018 cały czas dodawano nowe elementy i opcje, starając się spełnić większość sugestii fanów. W końcu projekt rozrósł się tak bardzo, że stał się trudny do opanowania.

Co gorsza, wewnętrzne testy przed premierą nie wychwyciły wielu problemów. Powodem było błędne podejście do tego aspektu produkcji. Testowano bowiem przede wszystkim odrębne moduły, zbyt mało czasu poświęcając temu, jak pracowały one ze sobą razem, jako całość gry.

Po fatalnej premierze autorzy rzucili się do poprawiania błędów i przez niecałe dwa miesiące gra została zaktualizowana aż 36 razy. Obecnie jest w stanie, w jakim powinna była znajdować się w dniu debiutu rynkowego, ale twórcy nie zamierzają zaprzestać prac nad kolejnymi łatkami.

Ponadto autorzy przyznają, że mają u fanów wielki dług wdzięczności. Wiele produkcji nie dałoby rady przetrwać premiery z taką ilością problemów technicznych. Gracze jednak tak bardzo lubili Car Mechanic Simulator 2014 oraz Car Mechanic Simulator 2015, że potrafili się wykazać dużą cierpliwością i zamiast porzucić grę pomogli deweloperom w wyłapywaniu błędów oraz ich naprawianiu.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej