60. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 60. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Battle for Atlantis
Strategiczne prace wstrzymane
Battle for Atlantis to gra strategiczna, zaprojektowana przez studio World Forge. Celem jej twórców nie było zrewolucjonizowanie gatunku RTS-ów, lecz nadanie mu nowego blasku i świeżości.
Nobunaga's Ambition: Rise to Power
Strategiczne 5 lutego 2008
Skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach feudalnej Japonii. Dowodzimy armiami, zajmując się także dyplomacją i rozwojem miast.
Seven Years War
Strategiczne 1 stycznia 1997
Seven Years War to produkt południowokoreańskiej firmy HQ Team z 1997 roku, który jest strategią rozgrywaną w czasie rzeczywistym, pod wieloma względami przypominającą drugą odsłonę cyklu WarCraft, zatytułowaną Tides of Darkness.
Urban Empires
Strategiczne prace wstrzymane
Urban Empires to utrzymana w gangsterskich klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami gry akcji. Gracz wciela się w przywódcę gangu, który rywalizuje z innymi grupami przestępczymi o tereny wpływów. Deweloperzy ze studia Radioactive Software przygotowali kilka wariantów zabawy, w tym opcję potyczek sieciowych z udziałem maksymalnie 18 uczestników.
Heroes of Mana
Strategiczne 14 sierpnia 2007
Heroes of Mana to opracowana przez Square Enix strategia czasu rzeczywistego osadzona w uniwersum znanym z popularnej serii gier Seiken Densetsu. Produkcja ukazała się wyłącznie na przenośną konsolę Nintendo DS.
Ecolis: Save the Forest
Strategiczne 4 marca 2008
Niezbyt skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, poruszająca m.in. problem globalnego ocieplenia. Dowodzimy dzielnymi gryzionami, starając się uchronić las przed zagładą.
F2C2
Strategiczne 30 października 2006
Future Force Comany Commander (w skrócie F2C2) to gra strategiczna stworzona przez studio Zombie na zlecenie amerykańskiej firmy SAIC. Produkt dostępny w sieci bezpłatnie przeznaczony jest głównie do prezentowania możliwości technicznych amerykańskiej armii.
Refusion
Strategiczne prace wstrzymane
Refusion to produkt czeskiego studia developerskiego, Gumpanela Entertainment, będący w założeniu swoich twórców rewolucyjnym i nowatorskim połączeniem gatunków RTS oraz FPS.
Arcane Legions: A Rising Shadow
Strategiczne prace wstrzymane
Tytuł łączący elementy gier strategicznych i role-playing. Mamy tu do czynienia z tworzeniem i personalizacją bohatera, ale także z motywami typowymi dla RTSów, czyli, zamiast przewodzić drużynie towarzyszących nam postaci, podróżujemy na czele armii.
Victoria: Rewolucje
Strategiczne 17 sierpnia 2006
Oficjalne rozszerzenie do gry Victoria: Empire Under the Sun. Dodatek na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutował dwa lata po premierze podstawowej wersji programu i podobnie jak pierwowzór, należy do licznej rodziny popularnych strategii wywodzących się ze szwedzkiego studia Paradox Entertainment.
Morphid Brood
Strategiczne prace wstrzymane
Morphid Brood to debiutancki projekt brytyjskiego studia Games Faction. Tytuł ten stanowi mieszankę elementów typowych dla RTS-ów oraz zagadek logicznych, inspirowaną do pewnego stopnia legendarną serią Lemmings.
Shadows of War
Strategiczne 10 października 2006
Jest rok 1936. Europa wciąż liże rany zadane w trakcie największej wojny w dziejach ludzkości. Tymczasem w centrum Starego Kontynentu pojawia się nowy wróg, który może zburzyć z trudem utrzymywany porządek na świecie. Jeśli nikt nie powstrzyma zagrożenia, konsekwencje nowego, globalnego konfliktu odmienią na zawsze losy wielu narodów.
Jagged Farm: Birth of a Hero
Strategiczne 10 października 2007
Strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez firmę Game Factory Interactive, odpowiedzialną m.in. za Officers (Kombat) czy Jagged Alliance 3D. Od razu należy jednak zaznaczyć, iż gra ta została potraktowana przez swoich twórców bardzo humorystycznie, a w rolach naszych głównych oponentów występują na przykład świnie.
Mission Kursk
Strategiczne 19 października 2005
Mission Kursk to kolejne nieoficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego Blitzkrieg, jakie przygotowała brytyjska firma Active Gaming, odpowiedzialna również za stworzenie Mission Barbarossa.
Real Time Conflict: Shogun Empires
Strategiczne 22 listopada 2005
Real Time Conflict: Shogun Empires to strategia czasu rzeczywistego, w której największy nacisk położono na zagadnienia taktyczne. Produkt Namco przenosi nas w czasy feudalnej Japonii, a sposobem przedstawienia rozgrywki przypomina kultowy Risk, czy też równie popularny Defender of the Crown.
Combat Mission: Campaigns
Strategiczne prace wstrzymane
Kolejna, rozbudowana strategia wojenna zaliczana do popularnego cyklu Combat Mission. Za opracowanie całości odpowiadają pracownicy zespołu Hunting Tank Software oraz firmy Battlefront. Gra pozwala wszystkim zapalonym strategom na dowodzenie siłami militarnymi w burzliwych czasach II Wojny Światowej, na froncie wschodnim (lata 1941-45).
Heaven vs. Hell
Strategiczne prace wstrzymane
Heaven vs. Hell to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na Ziemi w bardzo odległej przyszłości. Opowiada ona o tytanicznej wojnie pomiędzy rasą ludzką, siłami boskimi oraz piekielnymi.
Squad Assault: Second Wave
Strategiczne 3 września 2005
Squaw Assault: Second Wave to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, która de facto stanowi rozwinięcie wydanej w październiku 2003 roku produkcji o nazwie Squad Assault: West Front.
DropTeam
Strategiczne 1 czerwca 2006
Taktyczna symulacja bojowa starć sił pancernych, rozgrywana w czasie rzeczywistym. Oferuje nam zarówno potyczki jednoosobowe, gdzie przeciwnikiem są oponenci sterowani przez zaawansowane procedury A.I., jak również wieloosobowe w sieci, do 16 osób równocześnie.
Goblin Commander: Unleash the Horde
Strategiczne 11 listopada 2003
Mag Fraziel zaginął w tajemniczych okolicznościach. Niedługo później 5 klanów goblinów zamieszkujących planetę Ogriss rozpoczęło bratobójczą wojnę. Czym prędzej łap za pad i zaprowadź względny porządek. Przy czym nie zapomnij rozwiązać zagadkę zniknięcia czarnoksiężnika.
Telladar Chronicles: Reunion
Strategiczne prace wstrzymane
Telladar Chronicles: Reunion to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z licznymi elementami taktycznego planowania, osadzona w fantastycznej, stylizowanej na średniowiecze, krainie.
African Alliance
Strategiczne prace wstrzymane
African Alliance to gra taktyczna, której akcja toczy się w małym afrykańskim państewku rządzonym twardą pięścią przez apodyktycznego dyktatora. Kraj zostaje pogrążony w chaosie, sytuacja jest na tyle poważna, iż niezbędna jest interwencja i pomoc humanitarna Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Conquest 2: The Vyrium Uprising
Strategiczne prace wstrzymane
Conquest 2: The Vyrium Uprising to sequel popularnej, wydanej jeszcze w 2001 roku, strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie Conquest: Frontier Wars. Fabuła opisywanej produkcji została osadzona około 40 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części.
Telladar Chronicles: Decline
Strategiczne prace wstrzymane
Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi. Jedyną nadzieją wyjścia z kryzysu jest wojna z plemieniem Horchi, jednak decyzja o podjęciu działań zaczepnych okaże się brzemienna w skutkach.