59. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 59. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Star Trek: Borg Assimilator
Strategiczne prace wstrzymane
Prowadź zachłannych Borgów do wchłonięcia wszystkich światów w sektorze Alfa, podbijając zamieszkałe planety, asymilując swych przeciwników i odkrywając nowe technologie.
Mage Lords
Strategiczne prace wstrzymane
Jako Lord Magii stwórz własne imperium rozbudowując armię i ucząc się nowych czasów, przygotowując się do przepowiedzianego nadejścia Asthorra, uwolnionego demona ciemności.
Fallen Age
Strategiczne prace wstrzymane
Wciel się w sytuację jednego z ludzi ocalałych przed zagładą z ręki Thothan, zgromadź wszystkie siły ludzkości, odbudowuj zniszczone miasta oraz odkryj zapomnianą technologię, wszystko to by pokonać znienawidzonych wrogów.
Star Control 3
Strategiczne 30 sierpnia 1996
Kosmiczna strategia, w której czekają nas wielkie bitwy gwiezdnych okrętów, kolonizacja planet, budowa kopalni, wydobycie surowców oraz inne obowiązki służące dobru naszej nacji.
The Epsilon Conflict
Strategiczne prace wstrzymane
The Epsilon Conflict to autorski projekt ekipy deweloperskiej O3 Games wspartej przez mistrzów świata w grze StarCraft - Guillaume'a Patry'ego i Victora Martyna. Tytuł łączy elementy strategii czasu rzeczywistego i cRPG oferując graczom możliwość pokierowania jedną z trzech skonfliktowanych frakcji. Prace nad grą zostały wstrzymane.
Exarch
Strategiczne prace wstrzymane
Sieciowa gra akcji z elementami RPG, z akcją rozgrywającą się w futurystycznej rzeczywistości, gdzie przeplatają się elementy świata fantasy i science fiction.
Thandor: The Invasion
Strategiczne 3 listopada 2000
Klasyczny RTS z realistyczną grafiką 3D i reagującym na zniszczenia terenem, w którym musimy pokonać Glorathów za pomocą wszelkiego typu jednostek lądowych, powietrznych i morskich.
Tanktics
Strategiczne 8 października 1999
Jest to gra z gatunku RTS, w której walczymy z przeciwnikiem tylko przy pomocy czołgów. Ta ubogość w arsenale i rodzaju broni rekompensowana jest przez ogromną, a niekiedy wręcz komiczną różnorodność w ich konstrukcji.
Sid Meier's Antietam
Strategiczne 10 grudnia 1999
Sid Meier's Antietam to firmowana nazwiskiem znanego twórcy gier strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez studio Firaxis Games. Akcja gry osadzona została w okresie wojny secesyjnej, a gracze mają okazję wziąć udział w słynnej bitwie pod Antietam. Deweloperzy zadbali o wierne przedstawienie formacji wojskowych uczestniczących w tej batalii, a także topografii terenu.
Fields of Fire
Strategiczne 10 kwietnia 1997
Strategia czasu rzeczywistego z elementami gry RPG, wyprodukowana przez studio Empire Interactive. Akcja rozgrywa się podczas wojen amerykańskich z XVII wieku. Odbywamy rozmaite bitwy, dzięki którym zdobywamy doświadczenie dla naszego bohatera, angażując się w coraz trudniejsze wątki fabularne i zadania do wykonania. Gra posiada tryb dla wielu graczy.
Earth III: Conquest of the Red Planet
Strategiczne prace wstrzymane
Earth 3: Conquest of the Red Planet jest grą z gatunku RTS. Gra opowiada historię konfliktu zbrojnego pomiędzy ocalałymi z Ziemi ludźmi i przedstawicielami cywilizacji obcych.
Ground Control: Dark Conspiracy
Strategiczne 21 listopada 2000
Oficjalny dodatek do gry Ground Control zawierający nowe misje oraz trzecią frakcję z nowymi jednostkami. Rozszerzenie kontynuuje historię opowiedzianą w podstawce i pozwala na poznanie dalszych losów Sarah Parker i Jarreda Stone.
Fields of Glory
Strategiczne 11 marca 1993
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w erze Napoleońskiej. Jej tematem jest odtworzenie 100 ostatnich dni chwały wielkiego Napoleona, które to stanowiły jeden wielki ciąg małych i naprawdę dużych potyczek uwieńczonych ostateczną bitwą pod Waterloo.
The Awakening
Strategiczne prace wstrzymane
RTS osadzony w konwencji science fiction, rozgrywający się na odległej planecie Natrolis, gdzie dochodzi do starcia między rodzimą rasą Sauronów, Ziemianami oraz przebudzonymi potworami z podziemi.
Codename: Xtreeme Forces
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, przenosząca graczy do postapokaliptycznej przyszłości, gdzie toczy się wojna pomiędzy siłami rebelianckimi i rządowymi. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron i dowodzić w walce małą armią.
Delenda
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez ukraińską firmę Frogwares. Tytuł ten opowiada o wojnach czasów starożytnych, kiedy to na polach bitew zmagali się m.in. dzielni Celtowie, Spartanie i Rzymianie.
No Name War
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego. Akcja osadzona została na ziemi w odległej przyszłości i opowiada o konflikcie toczonym przez trzy nacje, tj. Ktonians, Khloona oraz Qaldars.
America II
Strategiczne prace wstrzymane
Druga odsłona serii gier strategicznych rozgrywających się na Dzikim Zachodzie. W grze wcielamy się w jedną z pięciu grup – Apaczów, Meksykan, Komanczów, Amerykanów lub górników – i stajemy do walki o ziemię oraz wpływy. Każda z frakcji różni się od siebie pod względem posiadanych jednostek. Twórcy przygotowali 30 różnych misji i tryb zabawy wieloosobowej.
Damn Dirty Apes
Strategiczne prace wstrzymane
Gra wojenna toczona w czasie rzeczywistym ze sporą zawartością elementów zręcznościowych (tzw. real-time action war game). Jej tematem są konflikty zbrojne z kilkoma gatunkami małp w roli głównej.
City States: Stone to Steel
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, która próbuje wiernie przedstawić historię rozwoju naszej cywilizacji i pozwala graczowi stać się przywódcą plemiona z późnego okresu mezozoicznego i poprowadzić je przez kolejne szczeble rozwoju ludzkości.
Lock's Quest
Strategiczne 8 września 2008
Hybryda RTS-a, RPG-a i produkcji typu tower defense. W Lock's Quest zadaniem gracza jest ochrona artefaktów przed zakusami przeciwników. Filarem rozgrywki jest budowa wież obronnych i konstruowanie rozmaitych pułapek, a także walka z kolejnymi falami oponentów.
Stalin vs. Martians
Strategiczne 29 kwietnia 2009
Stalin vs. Martians to utrzymana w humorystycznej konwencji strategia czasu rzeczywistego, stworzona przez studia deweloperskie Black Wing Foundation, Dreamlore i N-Game. Akcja gry osadzona została w 1942 roku, kiedy to mieszkańcy Syberii zostają zaatakowani przez Marsjan. Do walki z kosmitami radziecki wódz kieruje oddziały Armii Czerwonej.
PixelJunk Monsters Encore
Strategiczne 8 maja 2008
Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.
Robocalypse
Strategiczne 17 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego, w której gracz uczestniczy w walkach zabawnie wykonanych robotów. Do pokonania jest siedemnaście poziomów. Ponadto zawarto multiplayer dla czterech graczy.