54. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 54. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Sid Meier's Antietam
Strategiczne 10 grudnia 1999
Sid Meier's Antietam to firmowana nazwiskiem znanego twórcy gier strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez studio Firaxis Games. Akcja gry osadzona została w okresie wojny secesyjnej, a gracze mają okazję wziąć udział w słynnej bitwie pod Antietam. Deweloperzy zadbali o wierne przedstawienie formacji wojskowych uczestniczących w tej batalii, a także topografii terenu.
Fields of Fire
Strategiczne 10 kwietnia 1997
Strategia czasu rzeczywistego z elementami gry RPG, wyprodukowana przez studio Empire Interactive. Akcja rozgrywa się podczas wojen amerykańskich z XVII wieku. Odbywamy rozmaite bitwy, dzięki którym zdobywamy doświadczenie dla naszego bohatera, angażując się w coraz trudniejsze wątki fabularne i zadania do wykonania. Gra posiada tryb dla wielu graczy.
Earth III: Conquest of the Red Planet
Strategiczne prace wstrzymane
Earth 3: Conquest of the Red Planet jest grą z gatunku RTS. Gra opowiada historię konfliktu zbrojnego pomiędzy ocalałymi z Ziemi ludźmi i przedstawicielami cywilizacji obcych.
Ground Control: Dark Conspiracy
Strategiczne 21 listopada 2000
Oficjalny dodatek do gry Ground Control zawierający nowe misje oraz trzecią frakcję z nowymi jednostkami. Rozszerzenie kontynuuje historię opowiedzianą w podstawce i pozwala na poznanie dalszych losów Sarah Parker i Jarreda Stone.
Fields of Glory
Strategiczne 11 marca 1993
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w erze Napoleońskiej. Jej tematem jest odtworzenie 100 ostatnich dni chwały wielkiego Napoleona, które to stanowiły jeden wielki ciąg małych i naprawdę dużych potyczek uwieńczonych ostateczną bitwą pod Waterloo.
The Awakening
Strategiczne prace wstrzymane
RTS osadzony w konwencji science fiction, rozgrywający się na odległej planecie Natrolis, gdzie dochodzi do starcia między rodzimą rasą Sauronów, Ziemianami oraz przebudzonymi potworami z podziemi.
Codename: Xtreeme Forces
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, przenosząca graczy do postapokaliptycznej przyszłości, gdzie toczy się wojna pomiędzy siłami rebelianckimi i rządowymi. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron i dowodzić w walce małą armią.
Delenda
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez ukraińską firmę Frogwares. Tytuł ten opowiada o wojnach czasów starożytnych, kiedy to na polach bitew zmagali się m.in. dzielni Celtowie, Spartanie i Rzymianie.
No Name War
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego. Akcja osadzona została na ziemi w odległej przyszłości i opowiada o konflikcie toczonym przez trzy nacje, tj. Ktonians, Khloona oraz Qaldars.
America II
Strategiczne prace wstrzymane
Druga odsłona serii gier strategicznych rozgrywających się na Dzikim Zachodzie. W grze wcielamy się w jedną z pięciu grup – Apaczów, Meksykan, Komanczów, Amerykanów lub górników – i stajemy do walki o ziemię oraz wpływy. Każda z frakcji różni się od siebie pod względem posiadanych jednostek. Twórcy przygotowali 30 różnych misji i tryb zabawy wieloosobowej.
Damn Dirty Apes
Strategiczne prace wstrzymane
Gra wojenna toczona w czasie rzeczywistym ze sporą zawartością elementów zręcznościowych (tzw. real-time action war game). Jej tematem są konflikty zbrojne z kilkoma gatunkami małp w roli głównej.
City States: Stone to Steel
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, która próbuje wiernie przedstawić historię rozwoju naszej cywilizacji i pozwala graczowi stać się przywódcą plemiona z późnego okresu mezozoicznego i poprowadzić je przez kolejne szczeble rozwoju ludzkości.
Lock's Quest
Strategiczne 8 września 2008
Hybryda RTS-a, RPG-a i produkcji typu tower defense. W Lock's Quest zadaniem gracza jest ochrona artefaktów przed zakusami przeciwników. Filarem rozgrywki jest budowa wież obronnych i konstruowanie rozmaitych pułapek, a także walka z kolejnymi falami oponentów.
Stalin vs. Martians
Strategiczne 29 kwietnia 2009
Stalin vs. Martians to utrzymana w humorystycznej konwencji strategia czasu rzeczywistego, stworzona przez studia deweloperskie Black Wing Foundation, Dreamlore i N-Game. Akcja gry osadzona została w 1942 roku, kiedy to mieszkańcy Syberii zostają zaatakowani przez Marsjan. Do walki z kosmitami radziecki wódz kieruje oddziały Armii Czerwonej.
PixelJunk Monsters Encore
Strategiczne 8 maja 2008
Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.
Robocalypse
Strategiczne 17 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego, w której gracz uczestniczy w walkach zabawnie wykonanych robotów. Do pokonania jest siedemnaście poziomów. Ponadto zawarto multiplayer dla czterech graczy.
Battle for Atlantis
Strategiczne prace wstrzymane
Battle for Atlantis to gra strategiczna, zaprojektowana przez studio World Forge. Celem jej twórców nie było zrewolucjonizowanie gatunku RTS-ów, lecz nadanie mu nowego blasku i świeżości.
Nobunaga's Ambition: Rise to Power
Strategiczne 5 lutego 2008
Skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach feudalnej Japonii. Dowodzimy armiami, zajmując się także dyplomacją i rozwojem miast.
Seven Years War
Strategiczne 1 stycznia 1997
Seven Years War to produkt południowokoreańskiej firmy HQ Team z 1997 roku, który jest strategią rozgrywaną w czasie rzeczywistym, pod wieloma względami przypominającą drugą odsłonę cyklu WarCraft, zatytułowaną Tides of Darkness.
Urban Empires
Strategiczne prace wstrzymane
Urban Empires to utrzymana w gangsterskich klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami gry akcji. Gracz wciela się w przywódcę gangu, który rywalizuje z innymi grupami przestępczymi o tereny wpływów. Deweloperzy ze studia Radioactive Software przygotowali kilka wariantów zabawy, w tym opcję potyczek sieciowych z udziałem maksymalnie 18 uczestników.
Heroes of Mana
Strategiczne 14 sierpnia 2007
Heroes of Mana to opracowana przez Square Enix strategia czasu rzeczywistego osadzona w uniwersum znanym z popularnej serii gier Seiken Densetsu. Produkcja ukazała się wyłącznie na przenośną konsolę Nintendo DS.
Ecolis: Save the Forest
Strategiczne 4 marca 2008
Niezbyt skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, poruszająca m.in. problem globalnego ocieplenia. Dowodzimy dzielnymi gryzionami, starając się uchronić las przed zagładą.
Refusion
Strategiczne prace wstrzymane
Refusion to produkt czeskiego studia developerskiego, Gumpanela Entertainment, będący w założeniu swoich twórców rewolucyjnym i nowatorskim połączeniem gatunków RTS oraz FPS.
Arcane Legions: A Rising Shadow
Strategiczne prace wstrzymane
Tytuł łączący elementy gier strategicznych i role-playing. Mamy tu do czynienia z tworzeniem i personalizacją bohatera, ale także z motywami typowymi dla RTSów, czyli, zamiast przewodzić drużynie towarzyszących nam postaci, podróżujemy na czele armii.