Download Dema Mody Aktualizacje Programy Tapety

Grand Prix Legends - 60 FPS Patch v.2 - Mod do gry - Download

Plik 60 FPS Patch v.2 to modyfikacja do gry Grand Prix Legends z gatunku Gry Wyścigi. Pobierz za darmo.

typ plikuModyfikacja do gry

rozmiar pliku9,7 KB

pobrań43

pobrań (7 dni)1

data aktualizacji8 stycznia 2024

Pobierz plik za darmo

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Grand Prix Legends mod 60 FPS Patch v.2

60 FPS Patch to mod do gry Grand Prix Legends, którego autorem jest hgplm.

Opis:

Poprawka umożliwiająca Grand Prix Legends działanie w 60 FPS zamiast domyślnych 36 FPS.

Instrukcje:

Umieść plik poprawki 60FPSv2.xml w folderze GEM+ Options, który domyślnie znajduje się pod adresem

C:\Program Files\GPLSecrets\GEM+\Options

Uruchom GEM+ i zaznacz pole obok "60fpsv2". Uruchom GPL, który powinien teraz działać z prędkością 60 kl. Sprawdź wyświetlanie klatek na sekundę, aby się upewnić. Aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj trybu wyświetlania z pionową częstotliwością odświeżania 60 Hz i włącz vsync. Rozważ ustawienie opóźnienia ffb na zero, ponieważ wyższe wartości mogą powodować niepożądane efekty ffb.

GEM+ tworzy spatchowany plik exe o nazwie gplc67.exe (inne nazwy są używane dla modów), którego można użyć do bezpośredniego uruchomienia GPL, jeśli wolisz to zrobić. Tylko łatanie i rozpakowywanie musi być wykonywane przez GEM+.

MULTIPLAYER

Organizowanie wyścigu z serwerem działającym w 60 klatkach na sekundę wymaga, aby wszyscy klienci korzystali z tego samego patcha. Każdy, kto spróbuje dołączyć z 36fps lub wcześniejszą łatką 60fps, otrzyma komunikat "nie masz uprawnień do prowadzenia". Technicznie możliwe jest dołączenie do serwera 36fps podczas korzystania z łatki 60fpsv2, ale nie powinno się tego robić. Mieszanie klatek na sekundę online nie działa i może powodować problemy dla innych na torze.

Następujące parametry Core.ini są zalecane (zmień je, jeśli wiesz, co robisz):

net_mdm_client_send_every = 5 ; Client packet freq on dialup

net_mdm_client_send_size = 84 ; Client packet size on dialup

net_mdm_server_send_every = 5 ; Server packet freq on dialup

net_mdm_server_send_size = 384 ; Server packet size on dialup

net_server_port=0 ; Server port number (0 = default)

net_use_mdm_bandwidth_for_tcp_ip=1 ; Use modem bandwidthfor TCP/IP - 1 = Use net_mdm_ settings

Powodem użycia send_every = 5 zamiast powszechnie używanego 3 jest przyspieszenie kodu sieciowego. Send_every = 3 oznacza wysyłanie danych co trzecią klatkę (12 razy na sekundę w oryginalnym GPL). Użycie send_every = 5 oznacza wysyłanie danych co piątą klatkę, czyli ponownie 12 razy na sekundę przy użyciu łatki 60 fps. Patch 60 fps nie ma wpływu na parametry send_size, więc można je wybrać tak jak poprzednio.

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

  • data aktualizacji: 8 stycznia 2024
  • kategoria gry: Wyścigi
  • rozmiar pliku: 9,7 KB

Pliki do gry Grand Prix Legends

Nazwa

Typ

Rozmiar

Data

Pobrań

7 dni

Grand Prix Legends - Grand Prix Legends 2004 demo 82,6 MB 2004.05.31 4,3K 9
Grand Prix Legends - 60 FPS Patch v.2 mod 9,7 KB 2024.01.08 42 1