F.E.A.R. 2: Project Origin - SP - Demo Gry - Download

Wersja demonstracyjna gry F.E.A.R. 2: Project Origin z gatunku Gry Akcji w wersji SP na komputer lub laptop z systemem Windows. Do pobrania za darmo i legalnie. Życzymy miłego grania.

typ plikuWersja demonstracyjna gry

rozmiar pliku1806 MB

data aktualizacji22 stycznia 2009

pobrań18872

pobrań (7 dni)6

Pobierz plik za darmo

F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.

Uwaga: Demo pozwala tylko na rozgrywkę jednoosobową.

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Pliki do gry F.E.A.R. 2: Project Origin

Nazwa

Typ

Rozmiar

Data

Pobrań

7 dni

F.E.A.R. 2: Project Origin - SP demo 1806 MB 2009.01.22 18,9K 6
F.E.A.R. 2: Project Origin - v.1.04 patch 897,4 MB 2009.06.12 6,2K 1

Komentarze Czytelników (148)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
24.01.2009 16:01
odpowiedz
Juvenille
52
Senator

Tomas1987 - ale ja w poście [90] napisałem o czymś zupełnie innym

24.01.2009 16:12
odpowiedz
Tomas1987
105
Generał

Źle spojrzałem:/

24.01.2009 16:14
odpowiedz
leon691
53
Generał

ta gra ma mikro przycięcia zwane przez niektórych niepoprawnych optymistów autosavami albo checkpointami, problem w tym że to nie są czekpointy ani ałtosejwy bo w demie nawet nie ma sejwów.Nie ma to też nic wspólnego z "inteligentnymi" procesorami.Ta gra tak ma.

24.01.2009 17:57
odpowiedz
BossManPL
71
Generał

WOW zaskakująco niskie wymagania. Na gf8600gt i athlonie 2gh wszystko na max bez AA w 1280x1024 (w sumie to gra nie jest zaawansowana technicznie, ale za to ładnie wyrzeźbiona). Minus za denną fabułe. Na siłę chcą mnie wystraszyć na każdym kroku. Beznadzieja. Grunt, że się fajnie strzela :)

24.01.2009 19:09
odpowiedz
$aimon
47
Generał

leon --> a ja mysle ze to twoja wina bo to wszystko kwestia podejscia :] ja kiedys nie chcialem nawet wymawiac slowa 'tpp', a po zagraniu w girsy i dead spaca mi to zwisa czy jest tpp czy fpp, byleby byla grywalnosc. Oczywiscie, jednak wole fpp, wiekszy efekt imersji, ale nie bede niegral w gre tylko dlatego ze jest tpp, albo bo hud mi sie nie podoba albo scenariusz jest wyuzdany. Jak chlopek sie nie potyka, jak animacja jest ok, jak ai nie jest sztucznie 'zawyzane', jak chlopek mnie slucha i jak mozna kogos rozstrzelac, to juz jest znosnie :) Reszta dobiero odpowiada za wartosc, ale grywalnosc juz jest. I tu pytanie czy wolisz grac w same hiciory w liczbie 0,5 - 1 na rok czy wolisz se poprostu popykac czasem w lepsze czasem w gorsze tytuly... Ja to drugie.

spoiler start

Nie mieszajmy do tego kwestii finansowych bo to nie o to chodzi :)

spoiler stop

btw mozesz mi powiedziec co ci sie nie podoba w q4, crysisie albo tym bardziej w hl2? bo skoro twierdzisz ze masz wymagania, to sam je powinienes znac

24.01.2009 19:21
odpowiedz
leon691
53
Generał

no niby tak ale po tym demie to wole 5ty raz zagrać w Far Crya1 albo 2gi w Fear1.Płacić 100 za coś słabszego niz robili parę lat temu?Przeciez to nawet straszne nie jest.Oczywiście jak ktos nie płaci za gierki(bo mu się same ściągaja z netu) to z nudów moze pograć.

24.01.2009 19:33
odpowiedz
leon691
53
Generał

$aimon--->niby moge ale po co?Z regóły grasz w grę i wiesz czy ci leży(jak mi dead space ostatnio) czy sie przy niej nudzisz(jak mi Gearsy2 na x-e) i nie zastanawiasz sie nad elementami "odstraszającymi" , "zachęcajacymi" i nad recenzjami.

24.01.2009 19:42
odpowiedz
Mitsukai
157
Internet is for Porn

Jak to w demie nie ma checkpointow jak sa.

24.01.2009 19:43
odpowiedz
leon691
53
Generał

gdzie są?

24.01.2009 19:48
odpowiedz
Mitsukai
157
Internet is for Porn

Walka z kolesiem co ma laser, walka w Mechu to te ktore mi sie przydaly.

24.01.2009 20:18
odpowiedz
BossManPL
71
Generał

Gra cały czas robi checkpointy. Z tym, że nie da się ich wywołać inaczej jak przez skuche :) Już dawno nie grałem w tak fajną bezmózgą młocke. Chyba się przejde do sklepu w lutym. Nie wie ktoś może jak długi gameplay przewidzieli twórcy?

24.01.2009 20:31
odpowiedz
leon691
53
Generał

no sorki ale jak mi gra robi tego nibyczekpointa w trakcie walki to niefajne jest.Co to gra dla niepełnosprawnych, co minute checkpoint?Nie wiedziałem że są bo mimo że się starałem to nie udalo mi sie zginać w demie.

24.01.2009 20:36
odpowiedz
Mitsukai
157
Internet is for Porn

Mi w czasie walki nie zrobila ani razu, zreszta nawet jak robila to nie zwrocilem uwagi. Wszystko dzialalo elegancko i plynnie. Bardzo sympatyczna pozycja sie szykuje.

24.01.2009 22:35
odpowiedz
MrWizard
14
Legionista

Ciekawa grafika i klimat, który (przyznaję się bez bicia) w pewnych chwilach spowodował dreszczyk na karku - zwłaszcza kiedy nagle zobaczyłem przed sobą piekna twarz kobiety, próbującej mnie udusić:P. Ogólnie jest nieźle, jak na początek i bardzo spodobał mi się pomysł mechów. Na samym poczatku tylko zadziwił mnie fakt znikającego ciała członka oddziału - mieliście to samo?
Pierwsze wrażenie jest pozytywne: klimat, interakcja, walka - good stuff. aLE MUSI BYĆ JESZCZE LEPIEJ, BO TAK BYĆ NIE MOŻE CAŁY CZAS.

25.01.2009 00:56
odpowiedz
DaZz007
46
Pretorianin

kurcze już drugi raz ścignąłem FEAR'a 2 tyle, że z innego źródła i nadal nie działa:( włączam grę robi się czarny ekran i wychodzi do windowsa... wie ktoś może o co chodzi? 8800gts 512, 4gb ram, e8200, win xp sp3.

25.01.2009 01:25
odpowiedz
N0wak
68
Generał

Niektorzy widze maja niezly kompleks konsol. Dziwna sprawa :)

25.01.2009 12:03
odpowiedz
simbelmine
91
Konsul

Mam mieszane uczucia...primo nie wiem czemu momentami co 10 minut zacina się na 3-4 sekundy a potem śmiga na max detalach 60 FPS więc nie kumam...checkpointy to?
Secundo trochę wykastrowali grę -np wychylanie co wszyscy zauważyli-było to w tego typu strzelance nastawionej na strach konieczne-kto wycykany pcha się pod lufy??/każdy by się powychylał wcześniej a tu lipa...
Poza tym jest ok-wystraszyłem się na demie kilka razy mocno..klimat jest ok...grafika fajna podrasowana...więcej otwartych przestrzeni choć i tak jest nieco klaustrofobicznie ale lepiej niż w 1 pod tym względem..giweery ok mnie się podobają...
Kupię raczej jak wyjdzie bo to dość oryginalny FPS a nie kolejna 2 wojna albo SFiction...

26.01.2009 16:15
odpowiedz
Maxior12345
7
Legionista

Ja nawet nie ściągam bo się boje w to grać yyyyyyyyyyy. hehehe

26.01.2009 17:20
odpowiedz
tgolik
62
Centurion

Początkowo, po paru nibutach walk w korytarzach, wydawało mi się, że będzie to godny następca FEAR. Jednak ci tępi przeciwnicy, bezsensowne Mechy załamały mnie. To kolejna konsolowa strzelanka dla dzieci. Monolitch - wstydźcie się!
Wracam do Crysisa.

26.01.2009 17:32
odpowiedz
Juvenille
52
Senator

To kolejna konsolowa strzelanka dla dzieci.

Wracam do Crysisa

taa...

27.01.2009 00:34
odpowiedz
miXbhaal ini
27
Chorąży

Oj kiepściutko, bracia gracze, kiepściutko.

27.01.2009 19:30
odpowiedz
ganek
114
Pyrlandia Reprezentant

Kilka godzin ściągania i 20 minut grania, ale takie czasy :)

Demko bardzo przypadło mi do gustu, co mnie pozytywnie zaskoczyło ponieważ pierwsza część niebyt mi się podobała.

Podczas grania można zauważyć kilka humorystycznych akcentów -->

27.01.2009 19:31
odpowiedz
ganek
114
Pyrlandia Reprezentant

I jeszcze jeden.

29.01.2009 01:52
odpowiedz
Wozu
117
Panzerjäger Raider

Tak się złożyło, że w poprzedni weekend rozegrałem sobie Fear 1 z dodatkami. Minęło kilka dni i zasiadłem do dema Fear 2 i... kicha. No niestety. Konsolowym portem zalatuje, i to bardzo. Nie przekonał mnie swego czasu Deus Ex 2 (ani jego "duchowy" następca, Project Snowblind), nie mogę zmusić się do powrotu do Fallouta 3 (choć Fallouta 1 i 2 kocham, a i Morrowinda i Obliviona szanuję). Przez to ostatnio faktycznie z niepokojem patrzę na gry, które zaraz po włączeniu mają napis "Press Space to continue". Co to jest? Chyba świadomie włączam grę by po filmikach producenta/wydawcy/sponsora ujrzeć menu gry, a nie upewniający tekst, czy aby na pewno wiem na co się porywam. Ja wiem, że wtedy klawisz spacji nabiera trochę większą rangę, ale po cholerę?

No nic, przejdźmy do Fear 2.
Plusy:
+ Lepsza grafika, to nie ulega wątpliwości; lepsze tekstury, więcej obiektów "śmieci" w lokacjach. To dobrze, zawsze jakieś wizualne urozmaicenie.
+ Dźwięki... No ale tego schrzanić nie można, nie w Fear, którego siła była min. w ambiencie i odgłosach przedmiotów, które niekoniecznie chcieliśmy dotknąć, a których odgłos przerywał względny spokój pomiędzy walkami.
+ Przewracanie stołów, kanap, szafek, automatów do napojów i robienie z nich prowizorycznej osłony.
+ zamiast przeskakiwać nad niewysokimi obiektami (biurka, lady itp.) mamy animację przerzucenia się przez nie ze wślizgiem - przyznaję, wygląda efektownie.

I to tyle... A teraz czas na wady, które według mnie spowodują prawdopodobnie to, że tej gdy ni kupię (po wyżej wymienionych wpadkach DE2 i F3).
- HUD, no całe szczęście, że nie zrobili z niego denka od butelki jak w DE2, ale sorry... to i tak nie dla mnie. Wolę już czysty ekran, bez żadnych upiększeń (ala Dead Space - perfekcyjnie w tym przypadku rozwiązali problem HUDa) lub z naprawdę minimalną porcją informacji. Tutaj HUD z FEAR 1 bardziej mi odpowiadał - czysty, prosty, czytelny. Na dodatek, ktoś z Monolithu wpadł na genialny pomysł, by na HUDzie zasymulować efekt telewizyjnego ziarna obrazu. No bezsens. Jakbyśmy obserwowali świat poprzez 2MP kamerkę swojej komórki.
- Wielkość czcionek. Dożyliśmy epoki Full HD tylko po to by na ekranie walały się teksty pisane Wordowym Time New Roman 48pix. No ludzie... Ja rozumiem, że na konsolach sprawa wielkości czcionek jest ważna, no bo gra się może z większej odległości do TV niż w przypadku komputera, ale mi to osobiście na PC przeszkadza a nie pomaga. Dlaczego? bo HUD staje się wtedy mniej wyraźny. Demo jest ENG, i załóżmy, że gra jakiś Anglik. Po co więc gadka na temat nowych celów misji i wolaste litery komunikatu dodatkowo informujące o tym? Chcę tekstu, nawet dla gościa z -8 diop. (cylindry, żeby nie było), to wciskam TAB i mam wymienione dokładne cele misji - mogą być nawet pisane czcionką jak nagłówki z pierwszej strony Faktu czy Super Expressu. W zasadzie to nawet menu pod TABem jest też właśnie tak. No ale jest to menu, które trzeba wywołać i nie jest widoczne podczas aktywnej gry.
- Niewielki stopień gry świateł i samej interakcji z przedmiotami, które światło emitują. Same momenty, gdzie światło nadaje odpowiedni nastrój, w demie naliczyłem dwa razy - dziura w ziemi, w stronę której został porwany Fox i korytarz z kratami tuż przy wyjściu z metra. Natomiast nie da się wpłynąć na ewentualnie zwisające lampy itp. Światło i cienie może i są liczone dynamicznie, ale nie mamy w zasadzie wpływu na źródła światła. Szkoda, bo w FEAR 1 był to dodatkowy smaczek, gdy w ferworze walki lampy zaczynały dyndać dając niezły popis gry cieni. Epilepsjogenne oświetlenie w szkole, plus przerywająca latarka to nie to samo. Ja poczułem w tym momencie złość, a nie strach, że próbuje się mnie przestraszyć oblatanym stroboskopem i awaryjną latarką (a jak..., to najczęściej psujący się element elektryczny w każdym horrorze, to oraz problemy z otwarciem drzwi kiścią kluczy, które muszą spaść na ziemie zaraz po wyjęciu z kieszeni, itd.)
- Siekanka... No niestety to też nie dla mnie, po zabawie z FEAR 1. I nie chodzi o to, że to został wykorzystany bardzo dynamiczny etap gry. Chodzi o fizykę walki. W FEAR 1 jedyna "osłoną" przeciw kulom był SlowMo, bo bez niego i bez osłony można było zginąć w 2 sekundy. Demki FEAR 2 na normal i nie musimy martwić się o SlowMo czy o własne zdrowie, bo wrogie kulki odbijają się od naszego tytanowego ciała. W skrócie: możemy zrobić większą rozwałkę stojąc samotnie po środku pomieszczenia i to bez użycia SlowMo niż zrobić to samo w FEAR 1 i to z użyciem SlowMo. Bardziej to przypomina Pankillera niż FEAR, a interesując się FEAR 2 spodziewam się pewnych kontynuacji gatunku, a nie przebranżowienia się z horroru w siekankę z elementami horroru (a i tak na razie nie dużego).
- Mechy - to chyba jakiś element komiczny. W oryginalnym FEAR wprowadzono tylko power armory REVA, które nie były całkiem mechami (zwłaszcza po zniszczeniu widać dlaczego). Dopiero Extraction Point (czyli dodatek, od którego niby Monolith się odcina) wprowadził Tytany, roboty kroczące i widać, że zrobiły one niesamowitą karierę. Prowadzenie mecha, nie jest elementem, który pozytywnie wpływałby na wątek horroru, który powinien jednak dominować. Na Boga, Paxtell raz sobie zażartował w Perseus Mandate i już widać, że klimat horroru zelżał.

Także tak jak napisałem wyżej, na razie się wstrzymam z zakupem... może za pół roku. A już sądziłem, że FEAR 2 skopie tyłek Dead Space'owi. Moim zdaniem nie zanosi się na to, w żadnym calu.

P.S. Czy ktoś może zwrócił uwagę na rozwiązanie krwi za pomocą spritów małej rozdzielczości. Wygląda to cokolwiek nędznie w stosunku nawet do FEAR 1.

29.01.2009 04:06
odpowiedz
SysOp
30
Generał

Spodziewałem się czegoś lepszego tyle powiem, a dostałem odgrzewanego kotleta nie najwyższych lotów...

Najbardziej nie podoba mi się HUD totalnie zjebany element przez który na pewno nie zakupię gry.
Grafika oczywiście lepsza jest, jednak spodziewałem się dużo, dużo więcej.
Klimatu jakoś osobiście nie poczułem. Generalnie nie chce tego więcej widzieć.

30.01.2009 09:36
odpowiedz
novembre
17
Pretorianin

Kurde, chyba aż ściągnę sobie demko pecetkowe, bo grałem na Xbox 360 i wyglądało bardzo fajnie... FEAR 2 zapowiada się na jeden z lepszych FPSów na konsole...

No, ale na konsole...

03.02.2009 23:10
odpowiedz
Send1N/Light/
42
Generał

Mam mieszane uczucia...primo nie wiem czemu momentami co 10 minut zacina się na 3-4 sekundy a potem śmiga na max detalach 60 FPS więc nie kumam mam to samo nie wiem ocb a komp sygnatura

03.02.2009 23:21
odpowiedz
Send1N/Light/
42
Generał

mam nadzieje ze jak wyjdzie pelna wersja i bedzie to samo to wyjdzie jakis patch czy cus bo to troche denerwujące jest

12.02.2009 11:00
odpowiedz
Herr Pietrus
151
Legend

No właśnie - Feeling. Co to ma być, kurteczka! Na boga, karabin w FEAR to był karabin, czuć było, zę pluje ołowiem, że rozsmarowuje wrogów na scianach! Brak wychylania - kolejny WTF, można to przeboleć, bo przeciwnicy są, przynajmniej w demie, połowę głupsi niz w jedynce, a ich siła ognia zmalala chyba pieciokrotnie, bo w FEAR juz dawno leżalbym na podłodze gdy tutaj sobie radosnie biegne i strzelam... ale to psuje resztki klimatu!

Nie powiem, jest cos w tej radosnej rozwałce, bo feeling samego sterowania ( choc brak kolysania sie i rzeczonego balansu broni )sprawia, ze gra sie niby nie najgorzej... ale to mial być fEAR 2! Inteligentna strzelanka, gdzie napotkanie grupy wroga bez przygotowania ani względnej orientacji to pewna śmierć! Gdzie sie wychylało, badało otoczenie, zdejmowało jednego gościa i kombinowało, jak wykiwac zaalarmowana resztę! Gdzie mrygało sie latarka, odstrzeliwałop zwabiony zwiad, a potem wysadzało biegnacych na pomoc kumpli... łeeee...

NO i grafika. Bałem sie kupować dodatki do FEARA bo po graficznej orgii w Crysise czułem, zę mnie odrzucą... a przecież to jest co najwyzej takie samo jak jedynka. A IMHO gorsze. Moze z powodu panoramy ( naprawia to? Bo jak nie, to nigdy tej gry nie kupie, mówicie o AC, ale chyab potem tam tego nie było.... wyszedł patch czy cuś? ;-)), a moze beznadziejnych tekstur? ( te cegły pomalowane chropowatp farba olejna lsniącą w blasku żarówek - poezja! )

Potestowałbym jeszcze raz i może na siłę sie przekonał, bo tak chciałem zagrać w FEAR2... ale te przycinki są niedorzeczne! Crysis śmiga na High, a tu nie wiadomo co doczytuje, panie....

26.05.2009 20:37
odpowiedz
Van Heros
1
Junior

No jak dla mnie to gra jest w stu procentach zajebista... No niby te przycinania ale ujdzie :) Jakby popracowali deczko dłużej nad tą grą to nie miała by sobie równych he :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze