LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia każdego z sześciu aktów na 100%.

28 grudnia 2009Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia każdego z sześciu aktów na 100% - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia każdego z sześciu aktów na 100%. Poradnik został podzielony na kilka części. Pierwszą stanowią informacje ogólne, czyli wskazówki ułatwiające rozgrywkę. Druga część to obszerny opis przejścia, w którym na czynniki pierwsze rozłożono wszystkie poziomy. W każdym akcie opisano na początku 5 misji fabularnych, a potem wszystkie bonusowe. Kolejny rozdział został poświęcony klockom, zbieranym w czasie wędrówki po mapach. W sumie na każdy akt przypada po 30 takich elementów. Na koniec opisano wszystkich bohaterów i maszyny do odblokowania w czasie gry.

Michał „Wolfen” Basta

Porady ogólne

  • Staraj się zawsze zbierać jak najwięcej monet. Aby to zadanie uczynić jak najbardziej efektywny, niszcz dosłownie wszystkie przedmioty, które staną ci na drodze. Większość z nich zostawia po sobie sporo monet, przydatnych przy zakupie postaci, pojazdów czy klocków.
  • Aby zaliczyć akt w 100% musisz: przejść każdy etap ze statusem prawdziwego poszukiwacza, zakupić wszystkie klocki, postacie i pojazdy oraz zbudować obiekt ze wszystkich skrzyń ze skarbami, które zdobywasz w poziomach bonusowych.
  • Pamiętaj, że każdy z bohaterów posiada inne zdolności. Postacie żeńskie potrafią wysoko skakać, niektórzy świetnie naprawiają zepsute maszyny, a inne specjalizują się w strzelaniu lub kopaniu w ziemi.
  • W etapach z pojazdami natkniesz się na trzy rodzaje kul. Zielone pozwalają ci wyżej skakać, czerwone znacznie przyspieszają twoją maszynę, natomiast niebieskie dotyczą tylko maszyn z bronią pokładową. Po ich zabraniu możesz przez krótki okres czasu prowadzić bardzo intensywny ostrzał.
  • W każdym akcie możesz rozegrać kilka wyścigów (na ogół parę naziemnych i jeden powietrzny), które dają dostęp do nowych postaci oraz pojazdów.
  • Jeśli będziesz potrzebował większej ilości gotówki, to pamiętaj, że zawsze możesz powtórzyć kilkakrotnie któryś z poziomów superpremii (w każdym akcie do odblokowania takiego etapu konieczne jest zebranie 10 skrzyń ze skarbami, które otrzymujemy w bonusowych zadaniach). Każdorazowe przejście takiego etapu zwiększa budżet o 1,000,000 monet.
  • Pamiętaj, że kupowanie klocków daje ci dostęp do różnych dodatków. Niektóre z nich są jedynie pewnym urozmaiceniem (na przykład maski na twarze bohaterów), ale inne (mnożniki monet, nieśmiertelność) mogą znacznie ułatwić rozgrywkę.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 28 grudnia 2009.

komentarze czytelników

XERXES[PL]  2009-12-19 - 15:38

ech... jak ja byłem mały to bawiłem się klockami lego ale nie grą...

GyerM@ste®  2009-12-30 - 12:52

ja też xD

Endrju85  2010-01-05 - 11:27

Świat idzie do przodu. Dzięki za poradniczek, GOL!

gupicap  2010-01-13 - 15:45

Gra jest całkiem niezła. Ale mógłby mi ktoś powiedzieć jak zdobyć 100% w budowaniu? Z góry dziękuje.

Tango3  2010-01-14 - 10:04

A po co ci to?

gupicap  2010-01-14 - 19:08

Żeby przejść grę na 100%. Brakuje mi tylko tego.

Ziomalek123  2010-02-13 - 22:54

Jak dla mnie to fajna gra tak jak LEGO star wars.

Tango3  2010-02-16 - 10:21

Wszystkie gierki z serii Lego warto obczaić. A coś słyszałem, że ma być Lego SW 3?

kiełbasa18  2010-04-21 - 16:24

to prawda

Pasy216  2010-11-06 - 21:03

Sorka ale w kryształowa czaszka akt3 w szóstym znaku zapytania czyli w odliczanie przy ognisku(bonus) niewiem gdzie sie ten bonus znajduje jakby mi ktoś powiedział byłbym bardzo wdzięczny;pppp

TheMRNinja556  2013-04-22 - 21:46

Błagam daj ktoś darmowy poradnik pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis bo Żaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.Pl że za SMSa

meti84  2013-11-02 - 00:22

Mam frustrujący problem z czaszkami w akcie 3... Wg poradnika, aby zakupić wojownika Ugha, muszę przejść zadanie z czaszkami, które zaczyna się przy małej swiątyni. Wojownika kupiłam dużo wczesniej, nawet nie wiem , w którym momencie... Zadanie z czaszkami przeszłam kilka razy, jednak nadal nie mam mozliwości kupna kopacza Ungha, a bez niego nie mam możliwości przejścia wyscigu tratwą i jakiejś tam misji bonusowej. Z postaci nie mam tylko kopacza no i króla Ungha, bo nie przeszłam wyścigu... Błagam o pomoc, bo juz mi nerwy puszczają... Jezeli w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda...

meti84  2013-11-02 - 21:32

Dałam sobie radę:) Musiałam nie zestrzelić po drodze którejś z czaszek i nie zauważyłam... Mam akt 3 na 100%

Janek1233  2013-12-08 - 21:19

Nie wiem czy źle podawałeś ceny postaci, pojazdów.Ja gram na xbox360 i mam ceny o połowę niższe przykładowo z jeźdźców zaginionej arki dwupłatowiec zamiast 100,000 tys. kosztuje 50,000 tak samo z odrzutowcem pasażerskim.I nie wiem czy na komputerze jest drożej.Ale w każdym razie Lego Indiana Jones 2 to fajna gra i polecam ją tym którzy chcą ją kupić.

Janek1233  2013-12-08 - 21:25

I jeszcze jedna rzecz. Nie wiem jak kupić sylwetkę przypominającą ,,Gestapowca''. W jeźdźcach zaginionej arki jest sylwetka przypominająca już wcześniej wspomnianą postać. Jak go zdobyć robię wszystko z solucją a strona z postaciami kończy mi się przy postaci ,,Nieprzyjacielski Żołnierz (Pustynia). Więc proszę o pomoc!!!

doms18  2013-12-25 - 19:57

Bez sensu, bo wciskam Poszukiwacze zaginionej arki-postacie i muszę mieć jakieś ... abonamenty, żeby dowiedzieć się jak zdobyć to postać .. ten 'poradnik' nie ma sensu z abonentami .

GucioRolnik  2014-04-10 - 16:48

Ej pytanko jaka postac ma miecz i jak ją odblokowac w części ostatnia krucjata lego indiana jones 2