Hellgate: London - poradnik do gry

W poradniku do „Hellgate: London” znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zasad przetrwania wśród szalejących demonów. Oprócz opisu zadań, są tu informacje dotyczące modyfikacji przedmiotów, opis profesji i umiejętności.

12 grudnia 2007Autor solucji: Shinobix (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam wszystkich miłośników rogatych przyjaciół z piekła rodem - Hellgate: London - poradnik do gry

Witam wszystkich miłośników rogatych przyjaciół z piekła rodem. W niniejszym poradniku znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zasad przetrwania wśród szalejących demonów. Oprócz opisu zadań, są tu też informacje dotyczące modyfikacji przedmiotów, opis profesji i umiejętności. Zapraszam do wspólnej walki.

Maciej „Shinobix” Kurowiak

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Hellgate: London - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 12 grudnia 2007.

komentarze czytelników

Trzyem  2007-11-16 - 12:24

Jak mam OCENIĆ czy chcę ten poradnik,skoro nie ma opisu przejscia chocby jednej stacji???

Marvoz  2007-11-29 - 10:16

Dlaczego nigdzie nie jest napisane, że ten poradnik jest NIEKOMPLETNY? Nie opisuje wszystkich misji, nie opisuje nawet głównego wątku do końca. Taką "drobnicę" jak opis broni oraz minigry pominę... To "coś" nie zasługuje na miano płatnego poradnika.

Yogi_b ponownie  2007-12-13 - 09:29

nie wiem, czy autor poradnika grał w inzynierem, czy tez ktoś mu podpowiedział te głupoty, które napisał. Skończyłem grę tą postacią i oto moje wnioski: ...

Shinobix  2007-12-15 - 18:58

Marvoz: w istocie, poradnik został uzupełniony i w chwili obecnej jest już kompletny. Zależało nam, by oddać go w ręce graczy jak najszybciej, a niestety opisanie całości w tak krótkim czasie po premierze okazało się niemożliwe. ...

Grooby_BCN  2007-12-25 - 19:12

Stacja Charing Cross cz.3: "Wystrzelaj pomniejszych wrogów, by na końcu zająć się Belzebubem." ...

Yogi_b ponownie  2007-12-26 - 10:47

nalot - 3-4 wystarczą. Manewruj w tym czasie swoimi wojakami tak aby mozna było wycelowac nalot na Belzebuba a jednoczesnie byc poza jego zasięgiem. kluczem jest umiejętne leczenie wojska, te wybuchające paskudztwa strasznie wnerwiają

Grooby_BCN  2007-12-26 - 12:12

Dzięki, już sobie z nim poradziłem, tak jak ty piszesz. Ale ten sposób wyszperałem w necie.