Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

MISJA 5: MIECZ

(THE SWORD)

Skontaktowano mnie z kobietą o imieniu Victoria. Reprezentowała ona klienta, który był pod wrażeniem sposobu, w jakim wyrównałem rachunki z Ramirezem. Klient chce się stać właścicielem magicznego miecza, znajdującego się w posiadaniu kolekcjonera, niejakiego Constantina. Niewiele wiadomo o tym człowieku, oprócz tego, że jest ekscentrykiem i nową twarzą w mieście. Miecz znajduje się na widoku, lecz jest dobrze strzeżony przez straże, podobnie jak cała posiadłość. Została ona zbudowana niedawno, więc sam musiałem stworzyć prowizoryczne plany na podstawie obserwacji. Miejsce wygląda jak prawdziwy labirynt. Główne wejście jest jak zwykle mocno strzeżone, ale dostrzegłem inną możliwość...

Zadania - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zadania:

1. Zdobyć miecz, znajdujący się najprawdopodobniej w górnej części posiadłości.

2. Wykraść jak najwięcej innych drogocennych rzeczy, o wartości co najmniej 1500.

3. Wykonać zadanie bez zabijania kogokolwiek.

4. Zdobyć informacje na temat Constantina.

5. Opuścić posiadłość.

Wyposażenie: w tej misji bardzo przydadzą się strzały wodne i mchowe (w tej właśnie kolejności), więc właśnie w nie proponuję się doposażyć.

Pojawiasz się za murami posiadłości Constantina. Na początek udaj się w prawo (01 ). Gdy dojdziesz w okolice głównej bramy, ukryj się w cieniu (tak abyś był niewidoczny z okna stróżówki) i posłuchaj rozmowy strażników. Po chwili jeden z nich uda się na patrol. Poczekaj, aż Cię minie, ogłusz go i zabierz pas (100 ). Wróć do miejsca, w którym rozpocząłeś rozgrywkę i idź dla odmiany w lewo. Twoim celem jest ten balkon (02 ). Aby się na niego dostać, musisz użyć linowej strzały na pierwszej od lewej drewnianej belce. Pamiętaj, aby po dostaniu się na balkon zabrać swoją strzałę.

1 - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
W sypialni zabierz monety (136 ) - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

W sypialni zabierz monety (136 ). Drzwi nie dadzą się otworzyć, więc przejdź do pomieszczenia po prawej i zejdź drabiną w dół (03 ). Znajdziesz tam bombę błyskową i minę. Otwórz drzwi na korytarz i za pomocą wodnej strzały zgaś najbliższą pochodnię. Posadzka jest hałaśliwa, a między dywanami są spore przerwy, więc radzę Ci uważać. Proponuję najpierw zdjąć strażnika po prawej, a następnie po lewej stronie (186 ). Przydatne do tego będą strzały mchowe, aby wytłumić odgłos Twoich kroków na posadzce. Można też próbować przeskakiwać z dywanu na dywan, ale to ryzykowna akcja, którą na dodatek trzeba wykonać błyskawicznie i precyzyjnie. Na końcu lewego korytarza, po prawej stronie znajdują się drzwi do kuchni. Zabierz stamtąd wazę (236 ) i przejdź do jadalni (04 ). Zabierz z niej świecznik (286 ), zgaś pochodnię i załatw strażnika, który tu wejdzie (zabierz mu klucz).

2 - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wróć na korytarz - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wróć na korytarz. Naprzeciwko pomieszczenia, z którego wyszedłeś, znajduje się pokój (05 ), w którym w dymniku znajdziesz trochę złota (336 ). Wróć do jadalni i otwórz właz w suficie. Gdy usłyszysz kroki strażnika na górze, zacznij hałasować, np. biegając wokół stołu. Strażnik po chwili zejdzie i z łatwością się go pozbędziesz (gdy już tu będzie, możesz go zmylić, rzucając przedmiotami znalezionymi w kuchni w ciemne zakamarki). Przejdź przez pomieszczenie ze schodami, a dotrzesz do baru (06 ).

3 - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Zgarnij znajdujące się tu kosztowności (511 ) - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zgarnij znajdujące się tu kosztowności (511 ). Wychyl się na wschodni korytarz i zdejmij jeszcze jednego strażnika. Przy tym korytarzu mieszczą się dwa pokoje, z których zgarniesz nieco łupów (641 ). Wyjdź drzwiami widocznymi na obrazku (07 ) i wejdź w przejście naprzeciwko. Zgaś tam pochodnię i załatw strażnika. W jego skrzyni znajdziesz napój leczniczy. Pora wejść piętro wyżej (08 ). Przejdź przez podwójne drzwi, na korytarzu skręć w lewo i wejdź w ostatnie drzwi po lewej stronie.

4 - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Śmiało, acz ostrożnie wejdź do kominka, po jego lewej stronie jest tunel, w którym leży złoty samorodek (741 ) - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Śmiało, acz ostrożnie wejdź do kominka, po jego lewej stronie jest tunel, w którym leży złoty samorodek (741 ). Wyjdź z kominka i zabierz ze skrzyni resztę skarbów, uważając na ognistą kulę, która wyleci ze ściany naprzeciwko, gdy tylko otworzysz skrzynię (841 ). Wyjdź z pokoju, skręć w prawo i wejdź w pierwszy pokój po prawej, po czym spenetruj go (871 ). Wyjdź z pokoju i otwórz drzwi po lewej (09 ). Po lewej stronie łóżka masz klucz. Zabierz ostrożnie diamenty z twarzy posągu i wróć na korytarz (971 ). Wróć na dół i skręć w prawo za schodami. Omiń zejście w dół, na korytarzu skręć w prawo, zgaś pochodnię. Znajdujesz się w wewnętrznym parku (10 ).

5 - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
6 - THE SWORD (1) | MISJA 5 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry