Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Po drugiej stronie na belkach leży złoty talerz (1120 ). Przejdź do pomieszczenia, omiń drabinę i zejdź niżej. Zeskocz na ulicę i trzymaj się lewej, aż dotrzesz do skrzyżowanych belek. Znajdziesz tam wazę (1170 ). Podążaj dalej, trzymając się lewej, aż dojdziesz do zamkniętych drzwi. W niszy w pomieszczeniu za nimi odkryjesz diament (1270 ). Wyjdź z pomieszczenia i idź prosto. Powinieneś znajdować się w tym miejscu (09 ). Wskocz do wody. Podążaj za nurtem. Gdy dotrzesz do ślepego zaułku, rozejrzyj się za podwodnym korytarzem. Po krótkiej chwili ujrzysz kolejny korytarz prowadzący w dół. Nabierz powietrza i płyń w głąb. Gdy dotrzesz do rozgałęzienia, skręć w lewo i ograb zwłoki jakiegoś biedaka (1370 ). Na powierzchnię wypłyniesz po przeciwnej stronie korytarza. Aby dokonać tego bez straty energii, niezbędna jest czarka z powietrzem. Jeśli nie masz czarki, najpierw popłyń w prawo, nabierz powietrza i wróć po sakiewkę topielca. Na powierzchni wejdź na wysepkę pośrodku wody. Za pomocą linowej strzały wespnij się na belki, a zobaczysz przejście do kolejnego pomieszczenia. Otwórz drzwi i wyjdź na ulicę. Skręć w lewo i po dwu murkach (10 ) dostań się do niszy, która kryje drzwi.

1 - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Przejdź przez pomieszczenie i zeskocz na ulicę - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Przejdź przez pomieszczenie i zeskocz na ulicę. Po krótkiej przechadzce znajdziesz się przed domem (11 ). Odsuń matę spod drzwi, a znajdziesz tam klucz. Uwaga, w domu znajdują się dwaj ożywieńcy Młotowców. Najlepiej z zaskoczenia poczęstować ich ognistą strzałą bądź podłożyć minę. Kluczem otwórz dom, wejdź do środka i otwórz drzwi po lewej. W skrzyni znajdziesz mchowe strzały, a na biurku wazę (1420 ). Idź dalej w głąb domu i wejdź schodami na górę. Natrafisz tam na poszukiwaną przez Ciebie Serpentyle Torc (1770 ) i fiolkę święconej wody. Wyjdź z domu i wróć tą samą drogą, którą tu przybyłeś. Zeskocz z murku i nie zajmując się na razie bramą, powróć przez most na początek swojej drogi. Otwórz pomieszczenie z generatorem i włącz go (12 ).

2 - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
W pomieszczeniu obok znajdziesz skrzynię ze skarbami (1870 ) - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

W pomieszczeniu obok znajdziesz skrzynię ze skarbami (1870 ). Obróć się, a zobaczysz tunel. Wczołgaj się do niego. W niszy po prawej leży mina, a po lewej masz schody wiodące w górę. W pomieszczeniu na szczycie czeka ognista strzała. Przez okno przeskocz na drugą stronę, aby dostać się do drzwi (13 ). Na końcu drogi dotrzesz do pomieszczenia z grobowcem. Ostrożnie zejdź na dół i wrzuć monety do naczynia na grobie Watchmana (kolejne zadanie wykonane). Za pomocą strzały wespnij się z powrotem na górę. Wróć na podest z drzwiami. Po drugiej stronie zobaczysz płaską zacienioną część muru. Wystrzel linową strzałę do lewego drewnianego elementu w budynku po prawej stronie (z którego przeskakiwałeś). W ten sposób dostaniesz się na murek, gdzie znajdziesz wazę (1970 ) i strzały. Po linie zejdź na dół i wejdź do pomieszczenia z szyldem na północnym wschodzie. W skrzyni czeka pierścień (2070 - trzecie zadanie zaliczone). Obróć się tyłem do skrzyni i idź do przodu, po wyjściu skręć w prawo i wskocz do dziury (14 ).

3 - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
W ciemnym korytarzu na wschód stoi drabina - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

W ciemnym korytarzu na wschód stoi drabina. Na jej szczycie obróć się i przeskocz na drugą stronę, w kierunku zielonego przejścia. Wejdź w nie i przeszukaj kąty, a znajdziesz miksturę leczącą i skarby (2135 ). Wróć na dół i w tunelach odszukaj drugą drabinę. Wejdź za jej pomocą na górę, otwórz drzwi i wyjdź na zewnątrz. Idź w lewo, a następnie w prawo. Za wielką kupą siana powinieneś zobaczyć most (15 ). Wejdź na niego i przeskocz do pomieszczenia z generatorem na południu. Włącz generator i wróć na most. Idź na wschód, a następnie na północ i do końca na wschód, znajdziesz tam skrzynię ze złotem (2235 ). Cofnij się kawałek, wejdź przez okno do przewróconego budynku, a na samym dole odkryjesz diament (2335 ). Idź w górę (16 ) i podążaj do przodu, aż staniesz przed bramą. Naprzeciw niej, obok przewróconej czeka kolejny diament (2435 ).

4 - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Przejdź przez bramę - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Przejdź przez bramę. Oto i katedra (17 ). Drzwi do niej są niestety magicznie zapieczętowane. Skręć w prawo i obejdź katedrę, aż dojdziesz do ślepego zaułku. Wespnij się wyżej do okna. Ujrzysz przez nie Oko, które wyda Ci instrukcje, jak się do niego dostać.

"Człowiek przybywa, by mnie ratować... Biedny człowiek... Strażnicy zapieczętowali wrota i tylko oni wiedzą, jak je otworzyć. Przekrocz most, by dostać się do posterunku Strażników. Stań na piedestale i oświetl statuę ogniem. Wtedy odkryjesz tajemnicę Talizmanów".

Wróć w okolice mostu, gdzie włączałeś generator. Spójrz nad most i za pomocą linowej strzały dostań się do tej drewnianej budowli. Znajdziesz tam naszyjnik (2635 ). Zeskocz na dół i udaj się drogą na południe. Dotrzyj do tego pomieszczenia (18 ).

5 - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wskocz na wysepkę pośrodku, zabierz święconą wodę i leczącą miksturę - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wskocz na wysepkę pośrodku, zabierz święconą wodę i leczącą miksturę. Stojąc na znaku dziurki od klucza i wystrzel ognistą strzałę w statuę rycerza. Po lewej otworzy się tajne przejście, w które należy wejść. Podążaj korytarzem, aż staniesz przed bramą z symbolem Strażników. Po prawej i lewej leżą na ziemi dwa strącone pomniki. Podnieś dwa ciężkie kawałki posągów (głowa jest za lekka) i postaw na lewym piedestale, a otworzy się krata chroniąca drzwi. Sam stań na prawym piedestale. Gdy drzwi zaczną się otwierać, szybko przez nie przebiegnij. Na końcu korytarza natkniesz się na drzwi, które należy otworzyć wytrychami i to w miarę szybko, bo gdy przed nimi staniesz, z tyłu zacznie napierać na Ciebie ściana. Za drzwiami znajduje się biblioteka strażników. Idź w lewo, otwórz drzwi, zabierz klucz i kamienne urządzenie, które otworzy bramy do Zaginionego Miasta. Przeczytaj też dwa zwoje, które leżą na stole. Wróć do poprzedniej komnaty i za pomocą klucza otwórz drzwi po przeciwnej stronie.

Obejrzyj stół, na którym narysowana jest mapa i przeczytaj czerwoną książkę leżącą na stole - THE HAUNTED CATHEDRAL (2) | MISJA 6 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Obejrzyj stół, na którym narysowana jest mapa i przeczytaj czerwoną książkę leżącą na stole. Drzwi do świątyni mogą być otwarte tylko za pomocą talizmanów czterech żywiołów. Mapa pokazuje ich lokalizację.