Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

1 - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
W dwóch kwaterach dla wojskowych (29 ) znajdziesz trochę kosztowności jak również dziesięć ostrych grotów - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

W dwóch kwaterach dla wojskowych (29 ) znajdziesz trochę kosztowności jak również dziesięć ostrych grotów. Poszperaj ponadto w kuchni i jadalni, gdzie oprócz jadła natkniesz się na jedną strzałę wodną. Po oczyszczeniu piętra (938 ), wejdź po schodach na samą górę podziemnego kompleksu. Tutaj mieszka już elita, która jak łatwo się domyśleć, skrzętnie ukryła swoje najcenniejsze rzeczy. Przy akompaniamencie budzącej niepokój muzyki, skieruj się do prawego pokoju. Otwórz sejf zdobytym w kanałach srebrnym kluczem oraz wyceluj mieczem w pobliską kotarę (30 ). W środku znajdziesz kilka butelek, które po krótkiej analizie okażą się sporo warte. Przesuń się do lewego pomieszczenia. W tej komnacie poruszaj się już ostrożnie, bowiem jeżeli tylko dobrze się przypatrzysz, dostrzeżesz, że teren za oknem patroluje strażnik, który natychmiast przybiegnie zaalarmowany jakimkolwiek hałasem. Proponuję zająć się nim już na początku.

2 - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wyjdź na zewnątrz - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz. Stróż przechadza się wzdłuż ściany, nie dochodząc do skrzyżowania ścieżek, więc pozycję do ataku masz jak wymarzoną (31 ). Popluskaj się trochę w wodzie, jeśli masz na to ochotę, ale tak naprawdę, to na czubku Cragscleft nie znajdziesz niczego godnego odnotowania. Odwiedź ponownie wystawny apartament i jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, wyczyść go ze wszystkich kosztowności (32 ), zerkając przy okazji na zwój. Gdybyś przypadkiem nie miał w swojej kolekcji klucza, o którym była mowa, identyczny nosi za paskiem przewrócony strażnik.

3 - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Właściwe skończyłeś, jednak chciałbym jeszcze powrócić do lokacji z dwójką przeciwników (33 ), których widziałeś za podświetlanym obrazem - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Właściwe skończyłeś, jednak chciałbym jeszcze powrócić do lokacji z dwójką przeciwników (33 ), których widziałeś za podświetlanym obrazem. Ja pozwoliłem, aby mnie zobaczono, po czym wywiodłem w pole przeciwnika w czerwonym kubraczku. Drugi przeciwnik jest szybki, ale zupełnie nieszkodliwy. Młotowcy czytali księgę, obok której leży ostatni już do zdobycia wartościowy przedmiot (1688 ). Pora opuścić to niegościnne miejsce. Wpadnij na chwilę do trzeciego bloku i zabierz ze sobą ciało Basso. Następnie po raz kolejny zamelduj się przed posterunkiem (34 ), tam gdzie odkryłeś przejście do kanałów ze zwojem Felixa. Mam nadzieję, że posłuchałeś mojej rady i wartownik już od dawna leży unieszkodliwiony. W przeciwnym razie pozbądź się go, a chwilę potem otwórz drzwi do dyżurki. Alarm zacznie pewnie wyć, ale w tym momencie jest to bez znaczenia. Za murkiem znajduje się woda, a Ty masz teraz dwie opcje do wyboru.

4 - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Płynąc pod prąd w prawo, dotrzesz do dość tajemniczej lokacji (35 ) - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Płynąc pod prąd w prawo, dotrzesz do dość tajemniczej lokacji (35 ). Do tego potrzebny jest jednak przynajmniej jeden napój szybkości, do zdobycia przed startem misji (sugerowałem we wstępniaku jego zakup). Opór z jakim Garrett będzie pokonywał kolejne metry, odczujesz zwłaszcza przy skrętach, zaraz po stromych zboczach, przy czym bezustannie musisz poruszać się pod wodą i to jeszcze pod odpowiednim kątem nachylenia. Nie będę zdradzać, co zobaczysz na mecie. Powiem tylko, że jak na mój gust, to coś stylu boiska do koszykówki znanego Ci ze szkolenia (szukaj, szukaj!), czyli mały bonus od twórców gry. Gdybyś wybrał się w tę wędrówkę, zaraz po wpadnięciu do wody rzuć Basso na dno - z nim na karku nie masz szans na walkę z nurtem. W odwrotnym kierunku spłyniesz razem z wodospadem (36 ) na czwarty poziom kopalni.

5 - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Udaj się do lokalizacji z windą, którą kiedyś nawiedzała zgraja umarlaków (37 ) - BRAKE FROM CRAGSCLEFT PRISON (4) | MISJA 2 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Udaj się do lokalizacji z windą, którą kiedyś nawiedzała zgraja umarlaków (37 ). Zjazd na trzeci poziom ma już sens, gdyż tędy wyjdziesz na powierzchnię (38 ).