Resident Evil 4 - PC - poradnik do gry

Poradnik do gry „Resident Evil 4” w wersji na PC zawiera pełen opis przejścia gry, szczegółowe objaśnienie potyczek z bossami, miejsca, w których znaleźć można skarby, opis wszystkich łamigłówek i rozmieszczenie medalionów.

6 kwietnia 2007Autor solucji: Crash (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Gra

Gra "Resident Evil 4" wprawdzie jest czwartą odsłoną serii, ale z poprzedniczkami ma niewiele wspólnego. Z "survival horror" przeistoczyła się w coś na kształt "action horror". Zapomnij o głodzie strzeleckim, gdyż ilość amunicji jaka opuści magazynki Twoich giwer jest nieporównywalnie większa od tej, z poprzednich części. Walki do jakich dojdzie są dynamiczne, pełne zwrotów akcji i naszpikowane wieloma miejscowymi atrakcjami. Wrogowie ścielić się będą gęsto, a bossowie wycisną z Ciebie siódme poty.

Poradnik powstał na podstawie wersji z konsoli PlayStation 2, oraz na najwyższym poziomie rozgrywki dostępnym zaraz po odpaleniu gry, czyli medium. Jest to niezwykle ważne, gdyż różne poziomy trudności bezpośrednio wpływają na kształt części etapów (niektóre będą krótsze na easy, co zostanie odnotowane we właściwych miejscach opisu, dzięki czemu każdy może z niego skorzystać).

Poradnik podzielony jest na wiele rozdziałów, a każdy z nich posiada własną, trój członową nazwę. Najpierw podany jest region, na którym rozgrywa się opisany fragment (np. island), następnie znaleźć można numerki oznaczające rozdział i podrozdział gry. Ostatnim fragmentem nazewnictwa rozdziałów jest część "skojarzeniowa", która powstała w wyniku mojej skromnej, ale zawsze, wyobraźni. Dzięki temu będziesz mógł w łatwy sposób zlokalizować interesujący Cię fragment materiału (dla przykładu: jeśli akcja etapu rozgrywa się w kopalni, ten nazywać będzie się "kopalnia" - prawda, że proste?). Niektóre nazwy "skojarzeniowe" pochodzą od rzadko spotykanych przeciwników, bądź wydarzeń z fabuły, ale zawsze będą charakterystyczne.

Czytając tekst natkniesz się na dwa kolory wyróżniające pewne przedmioty. Kolorem pomarańczowym wyszczególniłem zioła, wszelakie bronie, dokumenty, czy wreszcie skarby, zaś barwą niebieską miejsca, w których powinieneś zapisać stan gry.

O poradniku: zawiera on pełen opis przejścia gry (w tym wszystkie drogi podczas rozdwojeń), szczegółowe objaśnienie potyczek z bossami; miejsca, w których znaleźć można skarby, opis wszystkich łamigłówek i rozmieszczenie medalionów. W materiale tym znajdziesz ponad 80 pieczołowicie wykonanych map (do wszystkich etapów), oraz około 1500 graficznie opisanych zdjęć.

Życzę miłej zabawy i powodzenia!

1 - Resident Evil 4 - PC - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Resident Evil 4 - PC - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 kwietnia 2007.

Patche (łatki) do gry Resident Evil 4

Trainery do gry Resident Evil 4

komentarze czytelników

UltRafaga  2007-04-07 - 21:25

Czemu do poradnika nie ma dodanego Separate Ways i Assignment Ada ???

roland_  2007-05-15 - 19:20

Crash, powiem Ci jedno - robisz zajebiste poradniki. Świetne wykonanie. Brawo.

Rycerz_Czeslaw  2007-07-12 - 17:38

Ładnie , piknie , jak zwykle.... Ale zauważyłem błąd. W "Kościół i spotkanie Ashley" atakują cię zmutowane psy.Napisałeś , że na Easy nigdy ich nie spotkasz.Ja gram na Easy i spotkałem. Co jets ?? Błąd w grze , czy w poradniku??

b4rt3kk  2007-09-16 - 00:44

wyczesany poradnik :) GJ

curtis 50 cent  2008-08-30 - 02:11

szkoda ze nie ma poradnika do the meceneries czy coś takiego

_D_R_A_G_O_N_  2008-09-08 - 07:17

Trochę nie na temat ^^ A co do poradnika to powiem jedno.... _S_U_P_E_R_

szkejter  2009-01-11 - 19:39

OMG!! ja ten sam poradnik sciągałem z torrentów 4 godz. a tu prosze..

SCUDERI  2009-02-25 - 17:46

WYCZES I WYPAS PIKNIE WYKONANY

karolm9  2009-03-10 - 21:19

POMILIłA CI śę KOLEJNOść 1 MISJA JEST 2 A 2 MISJA 1

joni1110  2010-04-05 - 15:42

opis na poziomie przedszkolaka poza tym wierza pisze się ta wieża i w rozdziale nie trza ładowac ze snajpy, latają goscie z dynamitem, tam gdzie zaraz wyjdziesz jest taka kładka która leci w dół jak gosciu tam stanie bedzie rzucal to dynamit sie zatrzyma, rozwalą sami siebie

x173o  2011-01-12 - 18:34

masz zdjęcia z ps2 czy ty to przeszedłeś na pc

sonnyyee  2011-10-06 - 23:56

Witam mam problem i nie wiem czy to wina gry czy cos mianowicie poczatek gry goniacy kamien a na moim monitorze oprocz biegu nie pojawia sie zadna kombinajca cyfr i za kazdym razem gine jezeli ktos mial pododbna historie albo wie jak zaradzic to porsze o pomoc

viceroy18  2011-12-17 - 01:41

koles utrudniasz im tylko zycie ten poradnik jest do dupy w gazecie CD-action ukazała sie gra resident evil 4 tam jest mod który wprowadza gre za pomoca myszki a ty im piszesz bzdety mod równiesz mozna sciagnoc z neta nazywa sie bio4_mauseaim polecam naprawde ułatwia zycie mod instalujecie w głownym katalogu gry

szoda  2013-09-28 - 10:04

Mało korzystałem z tego poradnika ale były chwile w których naprawdę się przydawał.

B_A_R_S_Z_C_Z_  2013-12-27 - 19:45

Ej ale ja mam inny struj jak to jest ?

martinka  2014-07-05 - 22:22

Wszystko pieknie opisane ale wystompil blad zamiast ,, wejdz po schodach '' napisales ,, wejdz po chodach '' ale to jeden blendzik niewazne zajebiscie